|שיח|תהיות ומחשבות|שיח|

amitshilo

New member
|שיח|תהיות ומחשבות|שיח|

יקירותיי... ההודעה הזו היא תוצאה של משהו שכמעט עשיתי: כמעט פתחתי הודעת פתיחת שבוע. ואז חשבתי לעצמי "עמית, מה את בעצם מנסה לעשות?". חשוב להגיד, כדי שחלילה לא יהיו אי הבנות, שההודעה הזו היא לחלוטין לא ניסיון להעיר אתכן, לבקר אותי, לבקר אתכן, להתלונן על משהו בכלליות או דברים דומים. אני רוצה שמתוך הכרות ארוכה ועמוקה אחת עם השניה ומתוך בגרות והסתכלות אחורה ומסביב, נגיע לאיזשהן מסקנות. הפורום קיבל לאחרונה חזות קצת שונה. אנחנו כבר לא ממש חבורה של בנות שתומכות במוזיקה של יואב, יוצרות קשרים אחת עם השניה, מדברות על המוזיקה של יואב ועושות כל מיני פעילויות אחרות, זה כבר משהו קצת אחר. מחוץ לפורום, כבר נרקמו קשרים מאוד מאוד חזקים, שקשה כבר להגיד "הכרתי אותה מהפורום". מה שבדר"כ גורם לחיים סוערים בפורום קצת התייבש: פחות הופעות מכרגיל, כבר באמת שחרשנו על דיסק הבכורה, הכרנו אחת את השני מכף רגל ועד ראש, כבר עשינו המון שטויות וצחוקים... אבל עדיין יש פורום. אני עדיין מנסה לשמור על איזשהי מסגרת של סכמ"ש כל שבוע ולפעמים גם פתח"ש... אז מה בעצם הפורום מייצג עבורנו בתקופה הזו? מה היינו רוצות שהוא יהיה? איזה תוכן צריך להיות בו? אנחנו בכלל מרגישות שאנחנו צריכות אותו, או שכדאי להשאיר אותו כמו שהוא עכשיו? איך כל זה נכנס לשם "פורום יואב דגני"? אני חושבת שהפורום הזה הוא מרחב לא רק שלי וגם לא רק של שחר שמנהלת, אלא של כל אחת ממי שרואה את עצמה חלק מזה... ברור שנוצרה פה איזשהי קבוצה מאוד חזקה, שעברה כבר לא מעט ביחד. הפורום יכול לשרת כל אחד מהצרכים שלנו. אז בואו נדבר על זה קצת, נשתף בחוויות, מחשבות והרהורים לגביי הפורום, אנחנו, ואנחנו בתוך הפורום, וניצור מודל שנוכל להביט בו ולהגיד בשמחה "זה הפורום שלנו". שלכן, עמית.
 

O f r i s h

New member
אז אני אפתח..

אני באמת חושבת שנוצרה פה איזשהי חבורה או קבוצה שפשוט התבגרה מידי בשביל הדבר הזה שנקרא "פורום" ואני יכולה להגיד שזה קורה גם בפורומים אחרים, ולא רק בפורום הזה. קבוצה באה וקבוצה הולכת, וזה נורמלי והגיוני. במקרה הזה לדעתי הפורום לא מספיק חשוף ומפורסם כלפי חוץ, ככה שאנשים אחרים לא מגיעים אליו. נוצר מצב שיש פה קבוצה מגובשת, שלא מתפתחת וגדלה והפורום הזה, הדף אינטרנט הזה הפך ל"מיותר" כי השיחות האלו מתבצעות גם באופן פרטי ברובן. אני חושבת שהדבר הראשון שיש לעשות, זה לפרסם את הפורום הזה כמה שיותר כלפי חוץ, לאנשים שעוד לא נחשפו לכך. במידה והצעד הזה לא יעבוד, צריך לחשוב על פתרונות יצירתים אחרים, כי קבוצה אחת לא יכולה להחזיק פורום שלם, והיא צריכה להתחלף, אם כמה שלפעמים זה לא נעים כ"כ (ראה ערך פורום עברי לידר)
 

inbarIL

New member
אני די מסכימה עם עפרי,

הפורום הזה ועוד פורומים אחרים (שכולנו יודעות ומכירות אותם טוב
) התחיל בתור משהו אחד ונהיה משהו אחר. עם הזמן כל אחת מאיתנו יצרה לעצמה פה קשרים כאלו ואחרים, במידות שונות ועוצמה שונה וכבר ממזמן זה לא שאנחנו "פורום יואב דגני" אלא פשוט אנחנו, הבנות (/התפוזניקיות, אם שואלים אותי ואת הילי)..כל אחת ומי שהיא קירבה אליה וברמות מאוד אישיות וקרובות ועמוקות. לכן אני מסכימה עם עפרי שברמת העיקרון המקום הזה, אפשר להגיד שהוא "מיותר", כי אם פעם היו כאן דיונים ושיחות שלמות וצחוקים ושטויות, היום זה כבר מתבצע באופן פרטי, בתוך או מחוץ למסך. אני בטוחה שזה עם רובן פה ככה, אבל אני יכולה להעיד על עצמי שלקחתי מהמקום הזה (לאו דווקא מ1953, אלא בכלל) אנשים מדהימים שהפכו להיות מהחברים הכי טובים שלי ומהאנשים הכי משמעותיים בשבילי. וזה הדבר הכי גדול שהמקום הזה יכול היה להעניק לי, או בכלל פה לכולן. אני שוב אגיד שאני מסכימה עם עפרי, שבאמת בפורומים מהסוג הזה הדרך הטבעית הוא שיש דורות למקום הזה. ו-וואלה, עד כמה שזה מפחיד לחשוב על זה, כנראה שאנחנו לקראת סיום של התקופה שלנו, גם בגלל שרובן פה כבר יצאו/יוצאות בקרוב לדרכים חדשות, מסגרות חדשות, וזה קשה לקיים ככה את המסגרת הצמודה הזו של הפורום, אבל גם בגלל שזה פשוט עניין של תקופה. ואנחנו פשוט התבגרנו. יחד עם המקום הזה אנחנו השתננו והתבגרנו ונכון, אנחנו לא נחזור להיות מי שהיינו פעם, אבל אני חושבת שזה דבר הרבה יותר חיובי ממה שזה נשמע. זה נורא עצוב לי פתאום להביע את זה במילים, ואני מרגישה כאילו עושים פה איזה וייק אפ קול למציאות ואיכשהו "נפרדים". אבל זה לא באמת ככה. א', בגלל שאני לפחות רואה את רובכן בהופעות כאלו ואחרות. ובקשר מסיבי יומיומי עם הרבה מאוד אנשים מפה. וב', כי המקום הזה והאנשים שפה ישארו בלב שלנו תמיד. ואני יודעת שזה קיטש, אבל זה ככה.
אני חושבת שהשינוי הזה הוא טבעי ויפה, ופתאום לשקף לעצמנו את זה זה (לפחות אותי) די מעציב וקצת מפחיד, אבל השיגרה הזו כבר ככה הרבה זמן, ככה שאין ממש מה להתבאס (מדברת ה-דרמטית. טחח.) ובואו פשוט נסכם שאנחנו אוהבות אחת את השניה בכל מצב וזהו. (טוב?) כי אני אוהבת אתכן הכי בעולם.
 

inbarIL

New member
ועוד משהו (קצת פחות כבד)

אני חושבת שאחת הסיבות שקצת ריק פה זה כי (וזו לא ביקורת, סתם מצב נתון) אין הרבה מה לדבר עליו/לבשר/להודיע. מידי פעם יש הופעה או כתבה או משהו בסגנון, אבל זה לא שיש שיגרה כבדה של דברים מהסוג הזה.. עדיין אני חושבת שזה נחמד שיש את הסכמשים וכד', לי לפחות נחמד לדעת מה עובר על כולן פה ביומיום, ולהתעדכן קצת.
 
עמיתי,

אני קצת מופתעת שפתחת את ההודעה הזאת, דווקא עכשיו.. אבל אני באמת מבינה מאיזה מקום את באה, ואת הצורך שלך לשתף אותנו בזה... אני יכולה להגיד מהנקודה הכי אישית בעולם, שחזרתי עכשיו ממחנה קיץ והוא באמת העיר אותי מהרבה בחינות. וכמובן שגם מהסיבה הזאת. ת'אמת שכשענברי הקריאה לי את ההודעה הזאת בטלפון הייתי קצת בשוק, אבל עכשיו סוף סוף אני יודעת איך להגיב עליה. בעקבות הרבה מחשבות, והרבה שיחות שהיו לי עם אנשים מפה, אני באמת חושבת שמה שהיה פה פעם לא כ"כ יכול לחזור וגם לא צריך לחזור. הפורום היה בשבילנו בית לגדול בו ולהתבגר בו תקופה מאוד ארוכה... והוא תמיד יהיה חלק גדול בחיים שלנו.. אני אישית יודעת ומרגישה שהקשרים שיצרתי פה יישארו איתי עוד המון זמן ואני לא מודאגת מהבחינה הזאת...
העניין הוא, שלא צריך להחזיר בכוח את מה שהיה פה פעם, כי זה טבעם של אנשים... הם באים והולכים... להכנס ולהיות בקשר עם האנשים שבאמת חשובים לי, אבל לנסות להיות אני לא רוצה לדבר בשם כולן, אבל אני חושבת שמבחינתי התקופה האחרונה היא סוג של סגירת מעגל, והיא חשובה להתפתחות שלי כבן אדם.. לקח לי המון זמן להשאיר מאחורה חוויות ודברים מסויימים, אבל עכשיו אני מוכנה לזה... והפורום זה חלק מזה... כמובן שאני אמשיך להכנס לכאן, ולהגיע להופעות כי אלה דברים שנותנים לי המון ומעבר לזה...אבל לנסות להיות משהו שאני כבר לא- זה מרגיש לי מזוייף ולא אמיתי. בגלל זה, אני לא חושבת שאני אוכל להיות שלמה עם עצמי אם אני אסכים עם מה שכתבת פה עמיתי. אני מכבדת את הדעה שלך לחלוטין, אני לא חושבת שאוכל להיות חלק גדול ממה שאת מנסה ליצור פה. והרגשתי גם צורך להסביר את עצמי כמו שאת רואה, בגלל שהעניין הזה כ"כ חשוב לי. הלוואי שיבואו אנשים חדשים שימלאו את המקום הזה.. כי מגיע לך, מגיע לנו, ובעיקר- מגיע ליואב.
ואנחנו עוד נדבר על זה.............
 
למעלה