שימוש באפליקצית 3g watchdog מול החברה הסלולרית

uzisho

New member
שימוש באפליקצית 3g watchdog מול החברה הסלולרית

שלום לכולם
אני נמצא בחבילה ללא הגבלה (גלישה 3 גיגה) בהוט מובייל. בחודש הקודם באמצע השבוע השלישי של החודש חוויתי האטה גדולה, ובפניה לחברה אמרו לי שעברתי את המכסה (פעם ראשונה שקורה לי) הייתי צריך להמשיך עם מהירות גלישה אפסית עד סוף החודש. בתחילת החודש התקנתי את אפליקציית 3g watchdog , כדי באמת לראות איפה אני עומד כדי שלא אחרוג או אעדיף להשתמש כשאפשר ברשת אלחוטית.
המצב כרגע שמאתמול אני חווה שוב את אותה האטה , אך לפי האפליקציה אפילו לא הגעתי ל-2 גיגה של גלישה.
השאלה שלי האם האפליקציה היא מדוייקת כך שאוכל לטעון מול החברה שלא עברתי את המכסה של 3 גיגה?
תודה מראש
 

em28

Well-known member
האפליקציה מדויקת, אבל אם המכשיר חדש יחסית...

יש בהגדרות אפשרות מעקב של המכשיר על השימוש בנתונים.
אם על הכלב הוט יכולים לומר שהם לא מחויבים לו,
יהיה להם קצת יותר קשה לומר זאת על מנגנון מובנה של גוגל.
אבל זו הוט, הם ימצאו דרך אחרת לעשוק אותך.
 

מורוש98

New member
אצלי היא מדייקת..

תואמת את הנתונים כפי שמופיעים גם במכשיר. גם אם היא לא מדייקת בידיוק זה לא ברמה כזאת של ג'יגה...מקסימום כמה MB לכאן או לכאן...
 

z1george

Member
מנהל
אני משתמש בWATCHDOG שנים

אחרי שנים של שימוש באפליקציה, על פני מכשירים שונים (אייפון, אנדרואיד וסמיביאן)
ובכמה מפעילות (אורנג'', סלקום וגולן טלקום)
אני מאשר שהאפליקציה מדויקת ונותנת נתון מאד מאד קרוב לחישוב של המפעילה.
בדרך כלל הפערים הם עד 2-4 אחוז. והיא טועה לטובתך, כלומר watchdog מדד 1.67GB והמפעילה מדדה 1.64GB
 

se7en77

New member
בקש מהם פירוט לגלישה , ממתי מתחילה התכנית של הוט ?

 

LZ88

New member
כמו שרשמו, היא מדוייקת

אבל ייתכן והסייקל שהגדרת למדידה שונה מסייקל האמיתי שלך בהוט.
 

uzisho

New member
תודה לכולם. פניתי להוט מובייל

וכמובן אמרו לי שחרגתי מה-3 גיגה, לאחר שאמרתי להם שלפי האפליקציה עוד לא הגעתי ל-2 גיגה, הנציגה אמרה שהיא בודקת שוב. חזרה אלי לאחר כמה שניות ואמרה לי שהיא לא רואה שום בעיה והמיעה לי תוספת של 2 גיגה גלישה לחודש לחצי שנה ללא עלות. לאחר שבררתי שזה לא הולך לעלות לי כלום - הסכמתי.
כנראה שהם כן מתחשבים באיזה שהוא אופן לאפליקציה
תודה לכולם
 

backbencher

New member
"תוספת של 2 גיגה גלישה לחודש לחצי שנה ללא עלות" ???

ומה יקרה לאחר חלוף מחצית השנה ?
האינך חושש שהוטמובייל תתחיל לגבות תוספת תשלום אז ?
 

BobboVilla

New member
צריך לעקוב בשבע עיניים שזה בחינם

לא רק אחרי חצי שנה, אלא כבר מהחודש הראשון. תבקש לקבל אישור במייל על כך.
 

uzisho

New member
ככה שאלתי ובררתי כמה פעמים.

לאחר חצי שנה ההטבה מפסיקה מאליה. כך לפחות אמרה. ברור שאעקוב אחרי זה.
 

eran289

New member
השיטה המצליחה

נותנים לך שדרוג שבתקווה שתישכח אותה ( אולי לא אתה ספציפית , ), מסתמכים שאנשים יישכחו והם יישכחו ובום , תוספת מחיר לחשבון החודשי..
לפי דעתי יש צורך לחוקק חוק..ההטבות למינהם , לזמן מוגבל , שנגמרים מוסרים באופן אוטומט ..מי שיירצה ייתקשר להמשיך את מה שקיבל, בתשלום..
 

BobboVilla

New member
מכיוון שהחברות כבר מחויבות לרשום בחשבונית מראש על עלייה

בתעריפי השירות, אין צורך לחוקק עוד חוק או לקבוע עוד תקנה - אנשים פשוט צריכים לקרוא את החשבונית החודשית שלהם כשהם מקבלים אותה.
 

enigo

New member
אני חושב שבאינטרנט הן מחוייבות לתת התרעה על סוף הטבה, לא?

 

enigo

New member
השאלה אם זה חל רק על חברות אינטרנט

נשמע לי לא סביר - הגיוני יותר שזה חל לפחות על כל חברות התקשורת.
 

z1george

Member
מנהל
הנה הדגמה קלאסית של השירות

במקום לפתור את הבעייה או לענות על השאלה, משדרגים לך
 

uzisho

New member
לפחות זה. שאלתי האם אני יכול לקבל נתונים על הצריכה

אמרה לי שהיא יכולה לומר לי רק כמה גלשתי ומתי הגעתי למיצוי החבילה. לא מעבר לכך.
גם לא היו לי כלים לבדוק אם היא סתם מחרטטת שעברתי את החבילה, או כי היא לא יכולה לבדוק אם היתה תקלה כל שהיא או כי היא לא רוצה או משהו אחר. אז לפחות זה.
 
למעלה