שימו לב מי חבר בתנועה של לבני: שטרית הביומטרי

שימו לב מי חבר בתנועה של לבני: שטרית הביומטרי

האנטי-חברתי. שותפו הנתעב של נתניהו למשרד האוצר בתקופת ממשלת שרון השנייה. האיש שהתנגד נמרצות לכל דבר שקשור לרווחה, עזרה לנזקקים וטיפול במוגבלים. מי שאפילו לגלג עליהם וטען ש"מגיע להם,כי הם בטלנים! שיילכו לעבוד!" וכשנשאל האם הוא יחייב קשישים, חולים ונכים להתייצב בבנק הדואר בכדי להוכיח את קיומם, הוא השיב על כך: "אז מה? הם ירוצו גם מהקבר".

כל זאת בגלל שאבא שלו שעלה ממרוקו עם המשפחה, סרב לקבל סעד, כי מן הסתם היה בריא ויכל לעבוד. אז בגלל זה הבן הדפקט שלו החליט שכל האזרחים יכולים להתקיים בלי סעד, גם חולים ומוגבלים, גם הנכים והזקנים, כולם יכולים על פי שטרית לעבוד והמדינה לא צריכה בכלל לעזור להם ולתמוך בהם.

שטרית שנולד במרוקו ששם לא היה סעד ולא היתה מדינת רווחה, ובכלל זו היתה מדינה טוטאליטארית, הוא כל כך נחוש בדעתו לרסק את מדינת הרווחה, כך שגם בישראל לא יהיה סעד ולא תהיה רווחה. וזאת למה? בגלל שאבא שלו (שלא היה נכה ולא היה חולה ולא היה מוגבל או קשיש) סרב בכל תוקף לקבל סעד מהמדינה. ביג דיל, מעניין את הסבתא שלי מאבא שלו, שכאדם בריא וכשיר מעבודה מן הראוי שהתפרנס בכוחות עצמו.

על מה בדיוק זוקף אדון שטרית את הקרדיט הזאת לאביו? על זה שהאב שהיה בריא סרב לקבל סעד והעדיף להתפרנס בכוחות עצמו? יופי, בואו ונעניק לו מדליה על זה... אך בשביל זה לבטל את מדינת הרווחה? בשביל שהיא החליפה, כלשונו, את תפקיד האב הפטריארכלי? ומה עם מי שיתום ואין לו בכלל אב? האם גם לו מדינת הרווחה החליפה את תפקיד האב הפטריארכלי? כדברי השטויות הדמגוגיות ברסק עגבניות שמוציא אדון שטרית מפיו?

שטרית, בדיוק כמו סילבן שלום, ששניהם מזרחיים אגב, הם מהסוג הכי גרוע, פשפשים שעלו מלמטה, קיבלו כוח שעלה להם למוח, וכתוצאה מכך פשוט שכחו מאיפה באו... ומנושאי הדגל של השכבות החלשות, שניהם הפכו להיות נושאי הדגל של האלפיון העליון ווהטייקונים בעלי ההון העשירים והמושחתים.

אך שטרית אפילו יותר גרוע מסילבן. מדובר באדם גזעני ששונא את כל מי שאינו כמוהו, אשכנזים, עניים, נכים, מובטלים, רוסים, אתיופים, את כל מי שלא קוראים לו מאיר שטרית, האיש הזה שונא. ולא רק שהוא שונא, הוא גם לא מתבייש לבטא את השנאה היוקדת הזאת שלו.

שלא לדבר בכלל על חוק המאגר הביומטרי האנטי-דמוקרטי שלו, שיהפוך את כולנו לעבריינים בפוטנציה וימית אסון לאומי על כל אזרחי ישראל אם חס וחלילה המאגר הזה עם הDNA של כולנו ייפול בידי האוייב או בידי ארגוני הפשע.

וזה האיש שלבני צרפה לרשימת התנועה שלה. והאיש הזה עוד עלול להפוך שוב לשר בישראל...
 
למעלה