במרכז העיר? לא ראיתי מיניבוס כבר שנים. אולי יש איזה אחד שהוא סיבובי לגבעתיים (שכחתי את מספרו).
מעבר לירקון יש כמה קווים שמופעלים במיניבוסים או מידיבוסים, למשל 12 של מטרופולין.
במרכז העיר רוב הקווים עם אוטובוסים עירוניים רגילים והעמוסים מביניהם עם מפרקיות. התקופה של "אנטי מפרקיות" עברה מזמן.
סיכום השינויים: (לא כולל שינויים קוסמטיים כתוצאה מהחסימות)
קו 4:
מאלנבי ועד ז'בוטינסקי ייסע דרך רחוב הירקון ולא דרך בן יהודה. בכיוון ההפוך מארלוזורוב ועד אלנבי ייסע דרך הרברט סמואל במקום דרך בן יהודה.
קו 104: יקוצר לכרמלית במקום להמשיך דרך בן יהודה.
קו 239: ישנה את מספרו ל-8 ויחלו בו השינויים הבאים: (קו 8 הקיים יוחלף ל-80)
ימשיך מרידינג לאוניברסיטת תל אביב דרך ש"י עגנון, לוי אשכול ואיינשטיין.
קו 9:
ימשיך מהקסטל לקריית החינוך במסלול דומה לזה של קו 26.
קו 10:
שינוי מסלול משמעותי.
מרחוב הכובשים במקום לפנות ימינה,
יפנה שמאלה, ימשיך ברחוב הירקון עד ז'בוטינסיקי, משם לרחוב בן יהודה, משם ימשיך בדומה לקו 13 שיתבטל, אך במקום לסיים בקלצ'קין ייסע דרך קקל עד למסוף אזורי חן.
קו 14:
במקום לסיים בכרמלית, יוארך למסוף במשרד הרישוי בדומה למקטע הנוכחי של קו 13 מכרמלית ליפו.
קו 41:
חוזר לחיים במסלול חדש קו מתל השומר (הן בסיס והן הבית חולים) ליפו דרך ציר חיים בר לב וקיבוץ גלויות.
קו 44:
ייכנס לנווה שרת
קווים 62 ו-115.
ייסעו דרך הירקון מרידינג ועד גורדון ופרישמן בהתאמה.
קו 161:
יחליף איכשהו את קו 10 במקטע רכבת מרכז- כרמלית. עם נסיעה דרך הים. במקום דרך בן יהודה.
קווים 66 ו-90:
ייסע דרך הירקון וז'בוטינסקי במקום דרך בן יהודה וארלוזורוב.
קו 256:
יקוצר לרכבת מרכז. ייסע לשם דרך יצחק שדה וציר בגין המסגר.
קו 72:
שינוי משמעותי בחלקו הצפוני. מהסנטר ייסע לרכבת מרכז, דרך הנביאים ושאול המלך.
קו 279:
ישנה את מספרו ל-11