שינוי סטטוס - הגירה בעקבות נישואים

valery1991

New member
שינוי סטטוס - הגירה בעקבות נישואים

שלום לכולם
אני צפויה לנסוע לבן זוגי לביקור בארהב בקרוב ,הוא אזרח אמריקאי שחי בישראל ועבר לקליפורניה לפני כ4 חודשים, אנחנו שוקלים את האפשרות להתחתן (לאחר 90 יום) ולהגיש בקשה לשינוי סטטוס מתוך ארה"ב.
שמענו שניתן להגיש בקשה לשינוי סטטוס רק אם האזרח הינו תושב ארה"ב לפחות כ - 3 שנים.
אשמח לדעת האם מישהו שמע על נוהל שכזה, או אנשים שנעזרו בפורום זה בתהליך דומה?! אולי מאמרים רשמיים בנושא.
תודה לעונים
 

doronf65

New member
הנה

נתחיל מזה שלא שמעתי על מין מגבלה כזו של "אזרח הינו תושב ארה"ב לפחות כ - 3 שנים". אז ייתכן את הראשונה שמביאה אם ה"חידוש" הזה, לאור הגזרות שמגיעות כל שני וחמישי - - - אבל נשמח אם תספרי מאיפה שמעת ותצרפי כמה שיותר מידע על זה, כדי לבסס את העניין כי לנו זה חדש.
&nbsp
לגבי הרעיון עצמו של שינוי סטטוס - דעי לך שזה לא "מסלול פורמלי" וצריך מאוד להיזהר איתו. דבר נוסף - החתונה יכולה להתקיים בכל שלב, גם למחרת נחיתתך, רק לניירת יש מגבלה (שאנחנו פה בפורום הצבנו) של 3 חודשים.
 

valery1991

New member
תשובה

שלום דורון
תודה על תשובתך.
שמעתי על הנושא מזוג חברים שנמצאים באותו המצב כמונו רק שבמקרה שלהם בת הזוג היא האזרחית. לאחר שיחה איתה נראה כי אבא שלה קרא זאת באתר רשמי אמריקאי כלשהו. בכל אופן, היא צפויה להתייעץ על הנושא עם עורך דין ממש בקרוב כך שאחזור לעדכן ברגע שיהיה מידע נוסף.
כמובן אם מישהו ישמע גם אשמח לעדכון כאן בפורום.
המשך יום טוב לכולם
 

Boston Guy

New member
יכול להיות שהוא הבין לא נכון את עניין הספונסורשיפ הכלכלי

חלק ממה שהאזרח האמריקאי צריך להוכיח לרשויות זה שיש לו את היכולת הכלכלית לתמוך בבן הזוג הזר שהוא רוצה להוציא לו גרין קארד.
את זה עושים על ידי הצגת דו"חות מס שנתיים שהאזרח הגיש למס הכנסה האמריקאי בשנים האחרונות ( מה שכל אזרח אמריקאי אמור לעשות כל שנה). שמראים שיש לו הכנסה מספיק גבוהה.

אם אותה חברה אזרחית שלך בעצם אף פעם לא הגישה דו"חות מס לארה"ב (כמו אמריקאים ישראלים רבים) ולא יכולה להראות הכנסה קבועה בארה"ב לאורך זמן - בקשת גרין קארד עלולה להיתקע... ניתן לפתור את זה על ידי מציאת אזרח אמריקאי אחר שחי באמריקה, יש לו הכנסה מוכחת ומספקת והוא מוכן "לחתום להם ערבות" ולקחת אחריות כלכלית על המהגר. הבעיה היא שלפעמים קשה למצוא כזה..
 
למעלה