שיפורים ב - otobusim.co.il

  • פותח הנושא hmph
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

hmph

New member
שיפורים ב - otobusim.co.il

שיפורים ב - otobusim.co.il
שלום כולם, הצטרפתי לדורון סער (המקים והמפעיל של http://www.otobusim.co.il), ואנחנו שוקלים שיפורים ותוספות לאתר בימים אלו. אשמח אם תוכלו לשרשר תשובות לשתי השאלות הבאות בפורום: 1. אילו שיפורים בעיצוב ותצורת פעולת האתר כפי שהוא כיום הייתם מבצעים או הייתם רוצים לראות? 2. אילו תכנים חסרים לכם באתר? תודה, - רון
 

rg111

New member
לפתוח פורום אמיתי שידון בשאלה

שיפורים ב - otobusim.co.il
שלום כולם, הצטרפתי לדורון סער (המקים והמפעיל של http://www.otobusim.co.il), ואנחנו שוקלים שיפורים ותוספות לאתר בימים אלו. אשמח אם תוכלו לשרשר תשובות לשתי השאלות הבאות בפורום: 1. אילו שיפורים בעיצוב ותצורת פעולת האתר כפי שהוא כיום הייתם מבצעים או הייתם רוצים לראות? 2. אילו תכנים חסרים לכם באתר? תודה, - רון
לפתוח פורום אמיתי שידון בשאלה
איך לשפר וליעל את התחבורה הציבורית. אם אתם רוצים עצות אשמח לתרום מנסיוני
 
תודה רבה אך לדעתי כל רעיון כבר

לפתוח פורום אמיתי שידון בשאלה
איך לשפר וליעל את התחבורה הציבורית. אם אתם רוצים עצות אשמח לתרום מנסיוני
תודה רבה אך לדעתי כל רעיון כבר
הועלה כאן. אנא קח לך כמה חודשים בהם תוכל לעבור על ארכיון הפורום המכיל כבר אלפי עמודים. הח'ברה פה עושים עבודה מעולה וכל רעיון כבר הועלה - האמן לי. ברוך הבא תמיד ואנו פתוחים לכל רעיון 24 שעות ! כמו-כן, חברי הפורום ביחד הם הארכיון הגדול ביותר בישראל לתחבורה ציבורית עם מיליוני דפים ורשימות של הכל. אנו כאן לשרותך תמיד ! אביתר.
 

rg111

New member
הגעתי לפורום הזה באמצעות קישורית

תודה רבה אך לדעתי כל רעיון כבר
הועלה כאן. אנא קח לך כמה חודשים בהם תוכל לעבור על ארכיון הפורום המכיל כבר אלפי עמודים. הח'ברה פה עושים עבודה מעולה וכל רעיון כבר הועלה - האמן לי. ברוך הבא תמיד ואנו פתוחים לכל רעיון 24 שעות ! כמו-כן, חברי הפורום ביחד הם הארכיון הגדול ביותר בישראל לתחבורה ציבורית עם מיליוני דפים ורשימות של הכל. אנו כאן לשרותך תמיד ! אביתר.
הגעתי לפורום הזה באמצעות קישורית
וכלל לא ידעתי שאתם רציניים וביקורתים כלפי המערכת הקיימת... אין לי זמן לנבור בכל הרעיונות שהועלו בעבר כהצעת אביתר77777. אולם אם יש הצעות רציניות צריך לגבשם ולהגישם. למי? לא חסר כתובות מהעיתונות למשרד התחבורה וכיוצ"ב. באשר לדעתי אתחיל ואתאר מצב שבאמת מסכן את הבטיחות בדרכים. נהג האוטובוס העלה את הנוסעים האחרונים בתחנה, סוגר את הדלתות. בין דלת הכניסה לתא הנהג יש עדין נוסעים שטרם שילמו. הנהג מבצע פניה שמאלה, מהתחנה לנתיב הנסיעה ותוך כדי כך לוקח כסף מהנוסעים, נותן להם כרטיסי נסיעה, פורט שטרות גדולים לעודף, מחזיר עודף וכיוצ"ב. כל זאת תוך כדי נסיעה שעל פי החוק 2 ידיו אמורות לאחוז בהגה,וברור שגם עיניו אמורות להיות מופנות לכביש... לנהיגה שכזאת ניתן לקרא " נהיגת קמיקזה" האם אין דרך אחרת בטוחה ויעילה יותר להעלות נוסעים ולודא שהם משלמים עבור הנסיעה?....
 
להחזיר את הכרטיסן ואת הדלת השלישית

הגעתי לפורום הזה באמצעות קישורית
וכלל לא ידעתי שאתם רציניים וביקורתים כלפי המערכת הקיימת... אין לי זמן לנבור בכל הרעיונות שהועלו בעבר כהצעת אביתר77777. אולם אם יש הצעות רציניות צריך לגבשם ולהגישם. למי? לא חסר כתובות מהעיתונות למשרד התחבורה וכיוצ"ב. באשר לדעתי אתחיל ואתאר מצב שבאמת מסכן את הבטיחות בדרכים. נהג האוטובוס העלה את הנוסעים האחרונים בתחנה, סוגר את הדלתות. בין דלת הכניסה לתא הנהג יש עדין נוסעים שטרם שילמו. הנהג מבצע פניה שמאלה, מהתחנה לנתיב הנסיעה ותוך כדי כך לוקח כסף מהנוסעים, נותן להם כרטיסי נסיעה, פורט שטרות גדולים לעודף, מחזיר עודף וכיוצ"ב. כל זאת תוך כדי נסיעה שעל פי החוק 2 ידיו אמורות לאחוז בהגה,וברור שגם עיניו אמורות להיות מופנות לכביש... לנהיגה שכזאת ניתן לקרא " נהיגת קמיקזה" האם אין דרך אחרת בטוחה ויעילה יותר להעלות נוסעים ולודא שהם משלמים עבור הנסיעה?....
להחזיר את הכרטיסן ואת הדלת השלישית
מאחור ולהפסיק לחסוך את שכר הכרטיסן.
 

mucool2

New member
יש דרך כזאת

הגעתי לפורום הזה באמצעות קישורית
וכלל לא ידעתי שאתם רציניים וביקורתים כלפי המערכת הקיימת... אין לי זמן לנבור בכל הרעיונות שהועלו בעבר כהצעת אביתר77777. אולם אם יש הצעות רציניות צריך לגבשם ולהגישם. למי? לא חסר כתובות מהעיתונות למשרד התחבורה וכיוצ"ב. באשר לדעתי אתחיל ואתאר מצב שבאמת מסכן את הבטיחות בדרכים. נהג האוטובוס העלה את הנוסעים האחרונים בתחנה, סוגר את הדלתות. בין דלת הכניסה לתא הנהג יש עדין נוסעים שטרם שילמו. הנהג מבצע פניה שמאלה, מהתחנה לנתיב הנסיעה ותוך כדי כך לוקח כסף מהנוסעים, נותן להם כרטיסי נסיעה, פורט שטרות גדולים לעודף, מחזיר עודף וכיוצ"ב. כל זאת תוך כדי נסיעה שעל פי החוק 2 ידיו אמורות לאחוז בהגה,וברור שגם עיניו אמורות להיות מופנות לכביש... לנהיגה שכזאת ניתן לקרא " נהיגת קמיקזה" האם אין דרך אחרת בטוחה ויעילה יותר להעלות נוסעים ולודא שהם משלמים עבור הנסיעה?....
יש דרך כזאת
והיא ע"י תשלום עצמי של הנוסעים ללא התערבות הנהג, אם בתוך האוטובוס או מחוץ לו. בשיטה הזאת אין כל דרך לוודא אם הנוסע שילם על הנסיעה, אלא ע"י פקח חיצוני. נראה לי שלא כל כך סומכים על הנוסעים כאן שיפעלו כך....
 
ולכן דרוש הכרטיסן האחורי !!!

יש דרך כזאת
והיא ע"י תשלום עצמי של הנוסעים ללא התערבות הנהג, אם בתוך האוטובוס או מחוץ לו. בשיטה הזאת אין כל דרך לוודא אם הנוסע שילם על הנסיעה, אלא ע"י פקח חיצוני. נראה לי שלא כל כך סומכים על הנוסעים כאן שיפעלו כך....
ולכן דרוש הכרטיסן האחורי !!!
 

Image of me

New member
הסיבה שבעבר היה כרטיסן בכל אוטובוס

הסיבה שבעבר היה כרטיסן בכל אוטובוס
היא שלא היתה דרך אחרת להימנע מלהעסיק את הנהג במכירת הכרטיסים. היום יש אמצעים טכנולוגיים שמחליפים בכל העולם את הכרטיסן ביעילות, ולכן אין סיבה לשלם משכורת לעוד בן אדם.
 

אוהד11

New member
בארץ מעולם לא היו כרטיסנים בכל

הסיבה שבעבר היה כרטיסן בכל אוטובוס
היא שלא היתה דרך אחרת להימנע מלהעסיק את הנהג במכירת הכרטיסים. היום יש אמצעים טכנולוגיים שמחליפים בכל העולם את הכרטיסן ביעילות, ולכן אין סיבה לשלם משכורת לעוד בן אדם.
בארץ מעולם לא היו כרטיסנים בכל
אוטובוס, כי אם בקווים מסויימים
 

mucool2

New member
וואללה צודק...

מודרני או לא
ברוסיה, למשל יש סבתא שיושבת בכל אוטובוס וגובה את הכסף.
וואללה צודק...
בשביל מה ייבאנו כל כך הרבה סבתות מרוסיה?
 

846

Active member
לגבי תשלום עצמי: רעיון מציון אבל...

יש דרך כזאת
והיא ע"י תשלום עצמי של הנוסעים ללא התערבות הנהג, אם בתוך האוטובוס או מחוץ לו. בשיטה הזאת אין כל דרך לוודא אם הנוסע שילם על הנסיעה, אלא ע"י פקח חיצוני. נראה לי שלא כל כך סומכים על הנוסעים כאן שיפעלו כך....
לגבי תשלום עצמי: רעיון מציון אבל...
לצערינו אי אפשר לסמוך על הנוסע הישראלי שאכן הוא ישלם את דמי הנסיעה. העסקת מבקרים נוספים: הוצאות מוגדלות לחברות התח"צ. בעיית אי התשלום קיימת גם בלונדון בקווים בהם קונים כרטיסים במכשירי כירטוס מחוץ לאוטובוס.
 

urilei

New member
לצערי אני שוב לא מסכים איתך

לגבי תשלום עצמי: רעיון מציון אבל...
לצערינו אי אפשר לסמוך על הנוסע הישראלי שאכן הוא ישלם את דמי הנסיעה. העסקת מבקרים נוספים: הוצאות מוגדלות לחברות התח"צ. בעיית אי התשלום קיימת גם בלונדון בקווים בהם קונים כרטיסים במכשירי כירטוס מחוץ לאוטובוס.
לצערי אני שוב לא מסכים איתך
אני אפילו די בספק מה מבזבז לחברות יותר כסף: אי-תשלום שיהיה אם יהיה, או העובדה שנהג עוצר בכל תחנה ובודק כל נוסע, ובהרבה מקרים גם משמש גזבר. אתה כנהג יודע מצויין שקו עירוני ממוצע היה יכול לחסוך 10% ממשך זמן הנסיעה שלו אם כולם היו פשוט עולים לאוטובוס, ואתה גם יודע כמה גדולה הטרדה בהתעסקות עם כרטוס, כמה זה מסוכן שיש נהגים שעושים את זה תוך כדי נהיגה, וכמה זה מציק לדעת שיש לך אחריות אישית על כל זעטוט שנוסע בלי כרטיס כאילו שאתה באמת מסוגל לעקוב אחרי כל אחד. הגישה שאי אפשר לסמוך על הנוסע הישראלי זו גישה שמזינה את עצמה. כשהייתי בפראג 4 ימים נתקלתי ב-3 בודקי כרטיסים בתחבורה הציבורית (לא תמיד כולם בודקים את כל הנוסעים, לפעמים זה מדגמי, העיקר שרואים אותם שם) תחשוב על זה ברצינות, כמה מבקרים כבר צריך? 20 מבקרים בכל גוש דן יספיקו כדי להטיל את אימתם על הנוסעים, ומשכורת של 20 מבקרים כדאית מאוד ביחס למשאבים שעולה לאגד להפוך את הנהגים שלה לגזברים.
 

urilei

New member
אגב

לצערי אני שוב לא מסכים איתך
אני אפילו די בספק מה מבזבז לחברות יותר כסף: אי-תשלום שיהיה אם יהיה, או העובדה שנהג עוצר בכל תחנה ובודק כל נוסע, ובהרבה מקרים גם משמש גזבר. אתה כנהג יודע מצויין שקו עירוני ממוצע היה יכול לחסוך 10% ממשך זמן הנסיעה שלו אם כולם היו פשוט עולים לאוטובוס, ואתה גם יודע כמה גדולה הטרדה בהתעסקות עם כרטוס, כמה זה מסוכן שיש נהגים שעושים את זה תוך כדי נהיגה, וכמה זה מציק לדעת שיש לך אחריות אישית על כל זעטוט שנוסע בלי כרטיס כאילו שאתה באמת מסוגל לעקוב אחרי כל אחד. הגישה שאי אפשר לסמוך על הנוסע הישראלי זו גישה שמזינה את עצמה. כשהייתי בפראג 4 ימים נתקלתי ב-3 בודקי כרטיסים בתחבורה הציבורית (לא תמיד כולם בודקים את כל הנוסעים, לפעמים זה מדגמי, העיקר שרואים אותם שם) תחשוב על זה ברצינות, כמה מבקרים כבר צריך? 20 מבקרים בכל גוש דן יספיקו כדי להטיל את אימתם על הנוסעים, ומשכורת של 20 מבקרים כדאית מאוד ביחס למשאבים שעולה לאגד להפוך את הנהגים שלה לגזברים.
אגב
מאז שאני בתיכון (כ-7 שנים), יצא לי לראות תמיד בראשל"צ את אותו מבקר עם זקן... רק בשביל לקבל תמונה כמה "מבחר" יש לנו...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה