שירים נדירים של אתניקס

ghony

New member
שירים נדירים של אתניקס

נתקלתי עכשיו בזה - # אתניקס הוציאו גם סינגלים לתוכנית הרדיו בגלגל"צ: "עברי את הכביש" (נדמה לי ב-1993) ולתוכנית הבישול בטלויזיה צ'וקריה (נדמה לי ב-2000). # כמו כן "בספישל אתניקס", שהיה ברשת ג' ב- 1995 לכתוב הכתרת הלהקה, שוב, כלהקת השנה (ניתן גם לציין את כל השנים שנבחרה הלהקה לתואר: "להקת השנה") הושמע לראשונה שיר נדיר: "לבד" כאשר חברי אתניקס העדיפו לקרוא לו: "בדרך מירושלים לת"א" מאחר ושרו אותו בדרך בדרך מירושלים לת"א. מישהו יודע על מה מדובר? באתר של יסמין מצאתי את השיר של צוקריה, אבל לא מצאתי מידע על השאר אגב, הלינק באתר של יסמין לקאבר של השיר "בדד" לא עובד, מישהו יכול לשלוח לי? :( (אין דרך חוקית להשיג את זה אז אני מניח שזה בסדר לבקש פה)
 

yosi x

New member
נכון

עכשיו שאתה כותב על זה אני נזכר. "עברי את הכביש" - היה מין שירון פתיח קטן של תוכנית רדיו בשם זה שהתעסק עם מוזיקה ישראלית. לגביי "צ'וקריה" - זה גם היה נעימת פתיח לתוכנית בישול של ניר צוק. לגביי השיר "לבד" אתה בהחלט רשמת את הכל לגביו וזה נכון. חוץ מזה יש עוד המון נעימות פתיח שהם כתבו להמון תוכניות ברדיו ובטלוויזיה. ועוד המון שירים שהם לא הקליטו לדיסק אבל השמיעו ככה בספיישליפ למיניהם.
 

נטלייי

New member
לגבי בדד

לדעתי הוא לא הוקלט רישמית אלא הושר בהופעות בעיקר. לי אין אותו במפ3 אלא רק בדיוידי (שהוקלט מוידאו, והאיכות בהתאם) מהופעות ששודרו בטלויזיה. ולהוסיף לך עוד סינגלים - יש את "שיר הכוכב" שהיה פרסומת של סלקום. ואם אתה מוסיף גם כל מיני חידושים - יש את "חסקה" המוכר שהוקלט לדעתי לשירותרום והם שרים הרבה בהופעות האקוסטיות. "בדרך לגימנסיה" שהושר בהופעה ביחד עם מיקי גבריאלוב, לא ידוע לי באיזה הופעה. ויש גם את "יצאנו אט" עם יפה ירקוני. ויש גם את השירים מהפסטיגלים - שיר הגראג', והנסיך הקטן.
 

נטלייי

New member
ועכשיו עלה לי רעיון,

אבל אני צריכה את עזרתכם. בואו נעשה רשימה מסודרת של השירים שלא יצאו רישמית על גבי דיסקים של אתניקס. כמו השירים שציינו פה כבר, אבל רצוי עם מידע קצר לגבי איפה או מטעם מי או מה הם יצאו. והרשימה הזאת תועבר למאמרים. מה דעתכם?
 

ghony

New member
רעיון טוב מבחינתי

אם את רוצה להתחיל את הנושא, נושא שלך אחרי הכל אגב אם כבר, מה עם השירים של מוסקבה שהם לא "כלב לא נותן ברירה" ו"רוברט"? האם אפשר להשיג אותם?
 

yosi x

New member
אני יעשה

רשימה כזאת בהזדמנות כמו שעשיתי בעבר רשימה של שירים שהם כתבו לאחרים, שגם שם כבר צריך לעדכן הרבה שירים. זאת משימה קצת מורכבת אבל אעשה אותה מתישהו.
 

דודי 87

New member
יש לי בקשה נטלי...

לאחרונה מישהי בשם CHENUSH1993 העלתה ליוטיוב 2 קטעים מהמופע הענק "לא לבד" , אבל כפי שניתן לראות הם גם באיכות לא משהו, בכל אופן אין לי מושג איך ליצור קשר איתה שתעלה ליוטיוב את הביצוע לשיר "בדד" שאני חושב שהביצוע הזה ספיציפית מההופעה ההיא הוא אחד הביצועים הטובים של אתניקס. אני מאוד ישמח אם תעלי את השיר בדד ליוטיוב ואני בטוח שעם הזמן תהיה לו כמות צפיות גדולה מאוד יחסית מפני שאין את השיר הזה מוקלט.... הנה קישור לשני הקטעים שהועלו שתראי את האיכות: http://www.youtube.com/watch?v=jcLW2uqN6UQ http://www.youtube.com/watch?v=3edMH6FRC-g
 

נטלייי

New member
אני אנסה להעלות את זה

זה בקובץ דיוידי, וצריך להמיר ואז להעלות. זה לוקח זמן ועצבים רבים.
 

ghony

New member
איזה סוג קובץ בדיוק?

כלומר מה הסיומת? כי יוטיוב היום תומך בהרבה סוגים, וגם אם אי אפשר להעלות ישירות אפשר להעלות לשרת את הקובץ עצמו (גם יש את התוכנה SUPER Converter שמאפשרת המרות בין 99% מהסוגים הקיימים של קבצי וידאו)
 

נטלייי

New member
זה שיר שהיה אמור לצאת בדיסק הגנוז

היתה איזה כתבה בחדשות ערוץ 2, וניגנו חלק מהשיר הזה. אני בספק אם יש אפשרות להשיג את השיר המלא.
 

ghony

New member
תודה על התשובה

מה שמוזר לי אבל זה שאם ניגנו רק חלק מהשיר, איך המילים המלאות הגיעו לשירונט? לא נראה לי הגיוני שאתניקס בעצמם עדכנו את זה.. (אז אולי אפשר להשיג את המלא?)
 

shifo

New member
יש אותו מלא איפשהו

אפילו אצלי, רק אין לי מושג איפה זה. אשתדל לארגן, אך זה באיכות לא משהו.
 
למעלה