שירשור פרק 10- פרק אחרון!

sdavid1

New member
../images/Emo124.gifשרשור הפרק האחרון-פרק 10../images/Emo70.gif

הפרק האחרון היה כ"כ טוב!! היה פרק ממש יפה ,חבל שנגמר:// איך אהבתי שהבורר ואבי ונדב וכל השאר נכנסו כזה כל הגברים בשחור לבית מלון שבו נמצא הנאצי הטלפון שנדב קיבל היה כ"כ כואב ,כמעט בכיתי באמת ואיך כאב לי לראות שהם הרביצו לאורנה,ידעתי שהם יתנו לה מכה בבטן וזהו היא תאבד את התינוק. והקטע שבסוף נדב שובר את הכד ומכניס ליגאל הנאצי והורג אותו זה כאילו שעכשיו הוא הפך להיות מהעולם התחתון בגלל זה הראו את הקטע בסוף שאירנה והוא מדברים שזה היה לפני כמה פרקים שהוא אמר לה שהוא תמיד רצה להיות כמו הבורר.. אהבתי את הפרק כ"כ הלוואי ותהיה עונה שלישית
 

sdavid1

New member
והכי מצחיק שנדב אמר לפני זה:אני לא דוקר

חח ובסוף הוא היחיד שדקר את יגאל הנאצי..
 

nik name

New member
זה היה ברור שהוא ידקור בסוף

רק בגלל שהוא אמר "אניי לא דוקר"
 

nik name

New member
איזה סיום ../images/Emo2.gif

פרק חזק ביותר! מחכה לעונה שלישית ומקווה שתגיע מהר ,לא כמו העונה השנייה...
 

yonba

New member
מתי מתחילה העונה השלישית -

אי אפשר להשאיר אותנו במתח. אני רוצה לדעת מה קרה לאורנה. סתם, אני רוצה לראות איך מפוצצים לפרסי ולעידן את הצורה
 

gilos29

New member
אבי

אבי בטוח יתנגד לעשות משהו לפרסי ולעידן אבל אחרי שהוא יגלה שעידן אנס את קוקי הוא יפרק אותו
 

איתי בל

New member
אני לא מאמין שככה זה נגמר

אני פשוט לא מאמין... אוי זה היה כזה נורא כאילו הפרק עצמו טוב במונחים של איך עושים פרק טוב סוף מפתיע לכל הדעות קטע מטורף חבל על הזמן אבל פאק!!! עונה שלמה את החכה לזובור הזה שהבורר יוצא מהקבר שלו יגאל הנאצי אוכל את הלב האחים קובלובה משתינים במכנסיים ואתה מפספס את כל זה כי יהודה לוי בטלפון מגלה שחברה שלו חטפה מכות פאק פאק פאק... אני מרגיש כמו אחרי סקס שעשיתי במשך 10 עונות ותפסו אותנו באמצע רק לפני שבאתי לפרוק ונשארתי עם הכל בכאב ביצים מטורף אני מצד אחד מתפטל מכאבים כי לא קיבלתי את הסוף שרציתי לא קיבלתי את הזובור האדיר שציפיתי שיהיה ומצד שאני אני משתגע לחשוב מה יהיה אחר כך מה קורה לאן זה הולך פאק! זה הסיום עונה הכי מעצבן שאי פעם ראיתי וזה טוב כי אני מת לדעת מה יהיה אחר כך זה ענק אבל... אני זקוק לסיומת! אני לא אשן בלילה עכשיו איזה מניאק... רשף לוי הזה תחמן לא קטן
 

yaelkt

New member
חופשיייייייייייייייייייי

ווווווווווווואאאאאאאאאאאאיייייייייייייייייי איזה באססססססה איתם שלא הראו את השיחה של הבורר עם יגאל הנאצי!!!! תכלס הייתי בטוחה שהם יהיו יותר בהלם אבל יחסית נשארו רגועים... אבל הכי מחריד - אורנה פשוט ריחמתי עליה כל כך כשהם זרקו אותה לקיר, פשוט פאקינג מסכנה!!!! מה היא קשורה בכלל, סתם ישבה בבית שתתה כוס קפה ופתאום נכנסו 2 החיותתתתתתתתתתת האלה, בלי טיפה של רחמים פשוט פירקו אותה והיא בכלל צועקת בשוק גאד דאם איט!!! יש לי צמרמורת רק מלכתוב את זה!!!!! ויוסי בכלל מסכן כמעט התחלתי לבכות כשהם הביאו לו את האצבע איך הוא בכה אמאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא ועוד יש את זה עכשיו בשידור חוזר - בדיוק מראים את הקטע שדופקים מכות לאורנה :( יאללללה עונה שלישית!!!!!!!!!
 
מהההה מסכנה????

כל העונה רק חיכיתי שבולדוג ישים את אורנה בפרדס! זה הסיום עונה הכי טוב שיכול להיות!
 

supervision

New member
איזה בלאגן! מסכנה אורנה ,הסצינה ממש אכזרית

ממש חרם על אורנה ונראה לי אפילו בעולם התחתון לא מכסחים ככה בחורה ...הגזימו הפעם יוצרי הסדרה. והסוף מה זה באלגן ומפתיע ברמות (רק היה קצת מוזר איך הבורר ואבי הטחול היו אדישים ולא צייצו כלום או לא ניסו למנוע את נדב בדרך לדקירה הראשונה שלו שסבכה את הכל ) .התסריט שלי לעונה הבאה1):יגאל הנאצי לא מת,עוזרים לו לצאת מתאונת העבודה, מסתדרים על ה''זכוכיות'' ומשחררים את אושרית...אבל המלחמה נמשכת.. 2) נדב מגלה את האמת מי עומד מאחורי התקיפה של אורנה (על ידי זהוי קלסתר פנים מאורנה) ועושה אישית סגירת חשבונות בלי שאף אחד ידע עם עידן ורון הפרסי וגם שולח טיל או שורף את גילה בבית ..היא נצלת בנס אבל כולה מעוותת .נהיה יורש בעל כרחו (על הדרך הוא מתנצל ליגאל הנאצי..ויגאל רוצה שיהיה החייל שלו..) 3) אורנה מחלימה ומחליטה לנקום ו להיות בצד של נדב, אשת היורש, והחנונה הופכת לערסית.גם מנסה לסגור חשבון עם גילה...קרב מכות. הבורר מגלה שאבי סיפר לגילה על נדב ונהיה בלאגן והוא מודיע לו שהוא גמר איתו ולא יהיה היורש.מתח בין אבי לנדב.אבל בסוף אבי מקבל את זה. 4)מדמוני מגלה את השוטר השטינקר של יגאל הנאצי וקוקי ואומרת לאבי,והוא מתמרן עם זה... עמרם הבולדוג מקבל הרעת קיבה מהטונה..ומה יהיה עם אירנה ..תגידו אתם.
 

cmpo

New member
אוי בן אדם הרגת אותי סופית XD

הגבתי במיוחד בשביל לומר לך את זה
 

sani48

New member
ל T A L 123

צירפתי לך קישור של צפייה ישירה לכל הפרקים של העונה השנייה,שימי לב אבל שצריך להטעין את זה לפני הצפייה,זה תאמרת שתעצרי את זה עד שזה יתמלא קצת ואז תשימי פלאי עוד פעם,כמו כן בהתחלה זה מופיע על מסך קטן אבל אפשר לשים את זה על מסך מלא,יש לך למטה מלא אפשרויות בחירה,ברגע שתלכי עם העכבר על יד איפה שעוצרים יש לך מלא אפשריות בחירה,אחת מהם זה מעטפה עם חץ באלכסון,ששימי את האצבע עם העכבר עליה יופיע לך באנגלית switch to fullscreen mode ,תלחצי על זה ואז זה יופיע על כל המסך.
 
צמרמורתתתתתתת !!!!!!!!!!

( סליחה על הפלישה , לא יכולתי להתאפק ) ... נדב המלךך !!!! הבורר יצא לפנסיה , נדב הראש ואבי הכוח !!!!
 

covan

New member
נכון שזה היה פרק מדהים?

זה היה הפרק הכי טוב בכל העונה, כנראה שהפרק הבא זה האחרון
 

sani48

New member
ל covan (אבי)

צירפתי היום קישור לצפייה ישירה של כל הפרקים מהעונה השנייה,למה זה נימחק?
 
למעלה