שירשור שאלות,בקשות,הסברים

ג ב ש ו ש

New member
שירשור שאלות,בקשות,הסברים../images/Emo88.gif

וכו' וכו' לפה..זה למען הסדר של הפורום בגלל שאין מנהל אין מי שישרשר ויסדר את הפורום אז שרשרו לפה את כל השאלות הבקשות ומה שתרצו..
 

ג ב ש ו ש

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo88.gif

את חושבת
חחחח חבל שהפורום לא יהיה מסודר בתור אחד שיבלה בו הרבה
 

אביחי 33

New member
מטרת הפורום-רוקדים עם כוכבים../images/Emo13.gif

התוכנית תהווה גרסה ישראלית לפורמט הבינלאומי המצליח "Dancing With The Stars" ( האמריקאי) ו-"Strictly come dancing" (הבריטי). בתכנית יתחרו שמונה זוגות המורכבים מסלבריטאי ורקדן מקצועי. מדי שבוע ילמדו המשתתפים ריקוד חדש בסגנונות שונים החל מסגנון ה צ'ה-צ'ה-צ'ה, טנגו ופסדובלה וכלה ברוק ופופ ויציגו אותו לקהל. תהנו בפורום!
 

ג ב ש ו ש

New member
תודה../images/Emo13.gifבאמת תשתדלו שהשאלות../images/Emo88.gif

וכל מה שבסגנון ילכו לשירשור הזה כי חייב שיהיה סדר כל עוד ואין מנהל
 

יובל1014

New member
אליענה בקייר שולטת!

את מי אתם מעודדים ברוקדים עם כוכבים? אני את אליענה בקייר כולם לפגז לה בהצבעות
 

ג ב ש ו ש

New member
אנשים,למי שיש תמונות שקשורות../images/Emo88.gif

לתכנית תעלו אותם בפורום כי אני רוצה לפתוח גלריות בפורום
 
כתבה../images/Emo9.gif

צעד קדימה, שניים לאחור מאת רותה קופפר בכל אחד מחדרי הריקוד במרכז המעוצב בהרצליה נמצא זוג המורכב מרקדן או רקדנית מקצועיים ומישהו מפורסם. תחת נברשות זכוכית מפוארות ומול מראה ענקית הם מתאמנים לקראת תוכנית הכישרונות/ריאליטי החדשה של רשת, "רוקדים עם כוכבים". התוכנית, שתעלה ב-1 בנובמבר, היא גרסה ישראלית לפורמט בריטי שמצליח ברחבי העולם. בשמונה תוכניות היא תציג את הזוגות באימונים, בשיחות ובריקוד בשידור חי. החורף יחלשו הרקדנים על המסך: הזכיינית המתחרה קשת עובדת כעת על אודישנים ל"רקדן נולד". ב"רוקדים עם כוכבים" השופטים באולפן יביעו דעה על ביצועי הזוגות, והצופים בבית יקבעו אם הדעה מקובלת עליהם. בכל תוכנית, למעט הראשונה שבה יוצגו הזוגות, ינופה זוג אחד. מי שיישארו אחרונים לרקוד הם המנצחים. הרקדן דני יוחטמן מטה עד לרצפה את גופה השברירי של מגישת אם-טי-וי בקי גריפין. בריקודים סלוניים האשה היא פרח, הוא אומר, בריקודים לטיניים היא המפתה. על רקע טפטים ורודים-סגולים מסובב בוריס זלצמן את שירז טל, המיתמרת מעליו. "היא הפרארי ואני הנהג", הוא אומר. יתר הזוגות הם פולינה צ'יקטונוב ואבי גרייניק; ניצה שאול ודניס בלוצרקובסקי; ויקטוריה מגלניק ועומר ברנע; אליענה בקייר ואורון דהן; אנה ארונוב וסמי הורי; דורית מילמן ואיתן אורבך. גריפין ויוחטמן סבורים שלאורבך יש יתרון על שאר המפורסמים, מכיוון "שיש לו שליטה מוחלטת בגוף". המלבישים מנסים לבחור בדים לתלבושת של גריפין. ניכר שאף אחד מהם לא קולע לטעמה של מי שבילתה את רוב ילדותה במגרשי כדורסל. היא מזכירה להם שחשוב שהיא תרגיש בנוח בשמלה. זה שישה שבועות מנסים הרקדנים ללמד את בני זוגם החדשים את צעדי הצ'ה-צ'ה-צ'ה, פסדובלה, קוויקדנס וואלס אנגלי. "צריך להתחיל ממינוס, לא מאפס", אומר יוחטמן, בן זוגה של גריפין. ניצה שאול מזכירה את הסרט "הנרקוד?", שבו הרקדנים משתמשים במין חיוך תותב מלאכותי. אבל אותו, היא מבטיחה, לא תצטרך. מאת "הארץ"
 
הודעה שפורסמה בפורומים של וואלה....

תכנית הבידור המרכזית בלוח השידורים החדש של "רשת" – בהנחיית אבי קושניר והילה נחשון . התוכנית מגיעה לארץ לאחר שהצליחה בעולם כולו וכבשה את טבלאות הרייטינג מעבר לים . בתכנית יתחרו שמונה זוגות המורכבים מסלבריטאי ורקדן מקצועי . מדי שבוע ילמדו המשתתפים ריקוד חדש בסגנונות שונים החל מסגנון ה צ'ה-צ'ה-צ'ה, טנגו ופסדובלה וכלה ברוק ופופ ויציגו אותו לקהל . צוות הבנות שיככבו וילוו את העונה: בקי גריפין, שירז טל, אליענה בקייר וניצה שאול . ומטעם הגברים: עומר ברנע, סמי הורי, איתן אורבך ואבי גרייניק . הצופים בבית ובאולפן, בשיתוף עם צוות השופטים , ידיחו מידי שבוע זוג, עד לתכנית הגמר בה יוכתר המנצח . את הרקדנים תלווה תזמורת חיה בניהולו ובניצוחו של אלדד שרים . לכל המעוניינים להשתתף כקהל בצילומי התוכנית אשר תשודר בשידור חי בימי ג' בשעות הערב , יש ליצור קשר עם מורן בטלפונים הבאים : 052-3544487/03-5447747 . מהרו , מספר המקומות מוגבל .
 

the man20

New member
הינה המודעה השלמה

רוקדים עם כוכבים שלום לכולם קוראים לי מורן ואני מתאם הקהל של התוכנית החדשה רוקדים עם כוכבים . כולכם ראיתם כבר קרוב לוודאי את הפרומואים לתוכנית המדהימה שהולכת להיות פצצת רייטינג אמיתית בחודשים הקרובים . התוכנית משלבת ריקודים סלוניים , תזמורת חיה , סלבריטאים הדחות שופטים השתתפות של קהל בקיצור הכל - שואו אחד גדול. מצורפת להודעה זו המודעה של התוכנית . כל המעוניין לשמוע פרטים נוספים או מעוניין להשתתף כקהל בתוכנית מוזמן להתקשר אליי בהקדם לטלפון 052-3544487 תודה וגמר חתימה טובה
 
למעלה