שיר לאישה השנייה

שיר לאישה השנייה

היי אנשים, יש שיר שאני מחפשת כבר המון זמן - כמו בכותרת, היה לי את הדיסק שהכיל את השיר אך הוא נגנב עם כל הדיסקייה שלי מהרכב, אני לא מוצאת אפילו היכן ניתן לשמוע אותו רק לשמיעה חד פעמית ואני מחפשת בנרות... אשמח אם מישהו יכול לכוון אותי, או סתם לאכזב אותי, זה גם בסדר... תודה מראש!
 

glitter8

New member
ברוכה הבאה לפורום


אל תדאגי...כאן לא תתאכזבי, כולנו אנציקלופדיות ברוזה מהלכות.... ברוכה הבאה, בואי, שבי, תשתי
ועכשיו מתחילה קבלת פנים הרשמית.. אז דבר ראשון- תעמדי בפינה
דיסקים לא משאירים ברכב
זה לא טוב לדיסקים בגלל השמש, ולא טוב בגלל הגנבים.. טוב, זה בטח כבר הבנת עוד לפני הטפת המוסר שלי... יאלה, חברים, מי עוזר לחברה שלנו? השיר נמצא ב"סודות גדולים" או ב"חומרים שמהם עשויה אהבה"?
 
ב"חומרים..."

הסיבה שזה היה ברכב היא שאני קיבוצניקית, ובפעם הראשונה בחיי שהגעתי לבאר שבע נתקלתי בהתנהגות הזאת, אני בן אדם של אופניים, לא של אוטו, לצערי למדתי מניסיון גרוע. זה לא יקרה יותר, אל דאגה. תודה על קבלת הפנים החמה, אני מאוד אוהבת מוזיקה עברית, וכמובן את דייוויד, בנוסף גם זורם בי דם דרום אמריקאי אז הרבה דברים מסתדרים לי עם המוזיקה שלו. אשמח אם למישהו יש איזה קישור או אפילו עותק, או משהו להורדה, אני פשוט לא מוצאת את השיר...
 

קובי186

New member
לשאלתך...

שיר לאישה השנייה הוא מתוך האלבום החומרים שמהם עשויה האהבה. הוא הלחין את המילים של יונתן גפן לגיטרה שלו שהיא למעשה האישה השנייה שבחייו.
 
למעלה