שיר סביב א-מיניות

שיר סביב א-מיניות

הפורום עוסק בזוגיות וטיפול מיני, כי משהו צריך טיפול.
אני בכלל לא הגעתי לשלב הזה, לא מצאתי מישהו שיקבל אותי כמו שאני.
אני מינית? אני א-מינית? אני בתחום האפור, בין לבין.
הבחור האחרון שהייתי עמו בקשר עזב בגלל זה ומשום מה, למרות שאני זו שנעזבתי, העולם מצדיק אותו!.
''את לא תמצאי בן זוג שיקבל את זה''. כולם בטוחים שיש להם תשובה...
אני מוצאת את עצמי צריכה להצדיק את ההתנהגות שלי, את הצרכים שלי.
נעלתי את שער ביתי לאחר שעזב ויחד עם זאת, נעלתי את השער אל גופי.
לא אתמסר כי אני מחויבת חברתית, רק אם ארצה. הנה שיר שכתבתי על כך:
https://www.youtube.com/watch?v=ni9NkDjBWto
 
א-מיניות

א-מיניות

מאז ומעולם נאמר שסקס הוא לא הדבר הכי חשוב בעולם, אבל הוא יותר חשוב ממה שבמקום השני.
עם כל הכבוד למין, שהרי מעבר להנאה הוא המקור להמשכו של המין האנושי, מחקרים בעולם מצביעים על כך שבקרב האוכלוסייה הבוגרת בין 1% ל2% הם א-מיניים. לא, לא מדובר על כאלו שירד להם החשק בעקבות משבר, או גיל המעבר. אפשר להגדיר את הא-סקסואליים כחלק ממנעד המיניות על הרצף שבין הומוסקסואליות הטרוסקסואליות ודו- מיניות.
אנשים אלו אינם נמשכים מינית למגדר זה או אחר ואינם מתלהבים מכל הבז סביב סקס.
אם אנשים אלו חוו עד לא מזמן שהם יוצאי דופן ו"מוזרים", אזי העשור האחרון, מוציא אותם מהארון ויותר ויותר אנשים, מגדירים עצמם כא-מיניים.
מה לעשות שבחורה חטובה בביקיני, צעירה עם מחשוף ושליץ אימתני הגולש משדיה עד ירכיה, או לחילופין גבר מסוקס ושרירי עם זיפי זקן סקסיים, לא מדליקים להם את התאים האפורים האמונים על המיניות, שלא לדבר על כך שלא מזיזים להם את אברי המין באופן דומה לאוכלוסיה.
לא, לא, אל תגידו עליהם שהם בטח חברים באגודת מאונני המקלדת, וכל מיניותם מושפרצת לכיוון מסך המחשב. אנשים אלו לא מתעסקים, לא במיניות של אחרים ולא במיניות של עצמם.
אין מחקרים שנעשו על הא-מיניים בארץ, אך מחקרים שנעשו באנגליה ע"י פרופ' בוגרט, מצאו כאמור ש בין 1-2% מהאוכלוסייה הם א-מיניים והרוב (30% יותר מגברים) הן נשים.
אז מה בעצם גורם לא-מיניות?
נו באמת, אם איתה למדע את התשובה אז כבר היו טיפולים לאלו שהיו מעוניינים בכך. ההשערות למקור הא-מיניות נעות מגנטיקה, שעדיין לא מובנת, דרך שוני במבנה המוח ועד מרכיב הורמונאלי שגם הוא עלום.
אז מה ככה נולדים?
שאלה טובה שהתשובה אליה היא: לא בהכרח. קיימים א-מיניים ראשוניים ומשניים. הראשוניים הם אלו שמאז ומתמיד הנושא המיני לא עניין אותם וגם חשיפה לארוטיקה לא ממש הזיזה להם. אצל אלו המחשבה היא שהנושא הוא בעיקר פזיולוגי. כאמור כל מיני מרכיבים אותם כבר ציינתי עלולים היו להביא לכך שיהיה עיוות (לא המובן הלא נורמאלי) בהתפתחות המינית, בעיה גנטית אשר גורמת לאי התפתחות היצר המיני.
א-מיניים משניים, הם אלו שהיו מיניים אך ארוע או ארועי חיים הביאו אותם להכחדת היצר המיני. טראומה בכלל וטראומה מינית בפרט, חוויה קשה, הטרדה וכד', כל אלו עלולים לבוא לידי ביטוי בדיכוי היצר המיני.
ובכל זאת איך מטפלים?
או, פה אני בCATCH 22 וכל זאת מאיזו סיבה? כי זה שאנחנו יכולים, ללא סיבה, לראות בא-מיניים כאנשים הזקוקים לטיפול, זה לא אומר שהם אכן יגיעו. מי שלא מרגיש מצוקה לגבי מי שהוא ומה שהוא, אינו פונה לגורם ולעזרה מקצועית. אין משהו לא בסדר עם הא- מיניים. כמו סטרייט ששלם עם מיניותו, כמו הומוסקסואל או לסבית ששלמים עם מיניותם, כך גם הא-מיני השלם עם א-מיניותו, לא יפנה לטיפול ואין במה ובמי לטפל.
אז אין טיפול אז אין סקס ואין אינטימיות?
חס וחלילה, זה שאין דחף מיני אין בזה בכדי להעיד שלא-מיניים אין רצון וצורך בקרבה וחום. חלקם אוהבים מגע, חיבוק, נשיקה, אבל לא מגיעים למה שאנחנו מכנים תאכלס. יש כאלו שמעוניינים להקים משפחה וכתוצאה מכך הם מקיימים יחסי מין אחת לתקופה... לשלום בית, או מתחברים למשהו שלא מעוניין בתדירות גבוהה במין.
אז מה עושים?
מה עושים?... חיים עם זה. כמו שההומוסקסואליות הייתה מקור להתלבטויות וויכוחים מדעיים ומחקריים, כך גם הא- מיניות. ועד שנלמד להבין את מקור התופעה, בואו ונלמד לקבל אותה ולחיות לצידה.

עידן מיליצ'ר
 

dl92

New member
השיר שלך יפיפה!
השאירי את השער קצת פתוח

השיר שלך מאוד ריגש אותי, ובתור מישהי שחושדת שהיא גם אפורה מאוד הזדהיתי עם מה שרשמת ועם השיר.
אל תסגרי עדיין את השער, האחד הנכון יקבל את זה ויראה מעבר לזה.
בשבוע הבא יש את מצעד הגאווה, והשנה גם א-מיניים מכל הגוונים מצטרפים. נשמע לי כמו מקום טוב להכיר אנשים חדשים שעוברים חוויות דומות.
https://www.facebook.com/events/1641562079394553/
 
למעלה