שיר שכתבתי . טריגר

מייפלס

New member
שיר שכתבתי . טריגר

וכן , זה בקשת עזרה : אל-ימות אווירה נדכאת ונשלטת בזעם , כאב , חוסר אונים , חרדה ופחד . אנא , אל תזניחונו אל אימת מילים פוצעות וכף יד שמתאגרפת , שאינה מלטפת . אנא הושיעונו שחררו לחופש , לדרור בליווי יד ביד . אל-ימות ( התאבדות או רצח ) ולא יסבול עוד איש מאיתנו מאלימות ( נפשית , מילולית ופיזית ) הצילינו נא .
 

A GIFT OF LOVE

New member
../images/Emo24.gif

אווירה נדכאת ונשלטת בזעם , כאב , חוסר אונים , חרדה ופחד . חוסר האונים הזה. את עומדת מנגד, לא יכולה לעצור את זה, לא יכולה למנוע. את עומדת מנגד, לא שולטת במצב. את עומדת מנגד ומחכה רק שזה יגמר, שהשקט יגיע... את עומדת מנגד, חרדה ומפוחדת. את עומדת מנגד, רק מחכה שהסיוט יגמר. ואת מתפללת בלי קול, שמישהו יבוא להציל אותך. מתפללת בלי קול, שהאגרופים הקמוצים יתארכו ללטיפה. כל כך מזדהה... ואין לי ממש איך לנחם. אני באה משם... והלוואי, שלא יסבול עוד איש מאיתנו מאלימות.
 

BellA עלמה

New member
../images/Emo24.gif

אל מי השיר פונה? "אנא הושיעונו " מי הוא המושיע אם לא אנחנו בעצמנו? נדמה לי שיש משפט שאומר שאלוקים עוזר למי שעוזר לעצמו אם נחכה לישוע ממרומים זה לא ממש יקרה (לדעתי)
 

JasmineFlower

New member
מייפלס מתוקה

אני שולחת לך
וגם
את ה
כי אני יודעת כמה את חזקה! (הוכחת לי ב'לגבה') ואת ה
כי אני איתך. אני מקווה שתמצאי פה את העזרה שאת צריכה. תמשיכי להתחזק ולהעזר!! (ולהכין אוכל טעים
)
 

מייפלס

New member
../images/Emo51.gif

הפסקתי לצערי עם הצמחונות . מה שכן אני ממשיכה לקנות את הדברים הצמחוניים והטבעוניים ולאכול גם אותם . קשה לי ככה בתנאים האלה להתאמץ בעוד משהו שמצריך מחשבה והוצאות אנרגיה . מבאס אותי שיכולתי להיות בדירה שכורה יחד עם אחותי עכשיו ולהמשיך הלאה ולא להפסיק . אבל אין לי ספק שהתנאים יותר יתאימו אחזור שוב .
 

JasmineFlower

New member
לא נורא מותק

לאט לאט, זה משהו שעושים כשאפשר לא כשאי אפשר ואני מבינה את מצבך. הלוואי שתוכלי להגיע לכך כמה שיותר מהר..
 
למעלה