שיתוף הרב-קו לאוטובוס ורכבת

danezeq

Member
שיתוף הרב-קו לאוטובוס ורכבת

שרשור ענייני רב-קו
שיתוף הרב-קו לאוטובוס ורכבת
שלום לכולם.
שאלת תם.

האם לאחר השינוי בתעריפים שמתכנן משרד התחבורה, אפשר יהיה לבצע מעבר ללא תוספת תשלום מאוטובוס בת"א לרכבת בת"א?
האם זה יקרה גם בהטענה רגילה של ערך צבור? ובחופשי יומי?
 
לא נראה לי שזה מתוכנן לזמן הקרוב או בכלל.

שיתוף הרב-קו לאוטובוס ורכבת
שלום לכולם.
שאלת תם.

האם לאחר השינוי בתעריפים שמתכנן משרד התחבורה, אפשר יהיה לבצע מעבר ללא תוספת תשלום מאוטובוס בת"א לרכבת בת"א?
האם זה יקרה גם בהטענה רגילה של ערך צבור? ובחופשי יומי?
לא נראה לי שזה מתוכנן לזמן הקרוב או בכלל.
 

carmelit01

New member
משהו מכל מה שדובר עליו אמור להתרחש בחודשים הקרובים?

לא נראה לי שזה מתוכנן לזמן הקרוב או בכלל.
משהו מכל מה שדובר עליו אמור להתרחש בחודשים הקרובים?
הוזלת חופשי חודשי בחודש הקרוב כבר לא תהיה, אחרת היה איזשהו עדכון באתר משרד התחבורה/המפעילות השונות. גם לא לגבי שינוי גבולות הכרטיסים - למשל הרחבת טבעת 1 לערים נוספות עליה דובר בפורום בעבר.
מצד שני בחודש אוקטובר אלפי סטודנטים רוכשים כרטיס שנתי/סמסטריאלי והם חלק משמעותי ממשתמשי התחבורה הציבורית במרכז, ככה שהייתי מצפה שמשרד התחבורה ירצה לעודד אותם להשתמש בתח"צ ולהחיל לפחות חלק מהשינויים עד אז...
חבל שלא שופכים אור על הנושא, לא בתקשורת ולא במשרד התחבורה. לצאת באמירות כלליות זה אחלה כותרת לעיתון אבל אם אין תוכנית סדורה עם תאריכים משוערים לכל צעד זה סתם יוצר חוסר בהירות ובלבול..
 
אם תשאל את משרד התחבורה ישיבו לך ש"ייושם בהדרגה החל מהשבועות

משהו מכל מה שדובר עליו אמור להתרחש בחודשים הקרובים?
הוזלת חופשי חודשי בחודש הקרוב כבר לא תהיה, אחרת היה איזשהו עדכון באתר משרד התחבורה/המפעילות השונות. גם לא לגבי שינוי גבולות הכרטיסים - למשל הרחבת טבעת 1 לערים נוספות עליה דובר בפורום בעבר.
מצד שני בחודש אוקטובר אלפי סטודנטים רוכשים כרטיס שנתי/סמסטריאלי והם חלק משמעותי ממשתמשי התחבורה הציבורית במרכז, ככה שהייתי מצפה שמשרד התחבורה ירצה לעודד אותם להשתמש בתח"צ ולהחיל לפחות חלק מהשינויים עד אז...
חבל שלא שופכים אור על הנושא, לא בתקשורת ולא במשרד התחבורה. לצאת באמירות כלליות זה אחלה כותרת לעיתון אבל אם אין תוכנית סדורה עם תאריכים משוערים לכל צעד זה סתם יוצר חוסר בהירות ובלבול..
אם תשאל את משרד התחבורה ישיבו לך ש"ייושם בהדרגה החל מהשבועות
הקרובים".
אבל למשרד התחבורה יש נטייה לא לפרסם שום דבר רשמי, עד כשבוע (במקרה הטוב) לפני ביצוע שינויים.
לא חסרים מקרים בהם הפרסום מתבצע מספר שעות לפני ביצוע השינוי.
 

benshap2

New member
קו החוף הדרומי ברכבת מדרדר בשבוע וחצי האחרונים

שיתוף הרב-קו לאוטובוס ורכבת
שלום לכולם.
שאלת תם.

האם לאחר השינוי בתעריפים שמתכנן משרד התחבורה, אפשר יהיה לבצע מעבר ללא תוספת תשלום מאוטובוס בת"א לרכבת בת"א?
האם זה יקרה גם בהטענה רגילה של ערך צבור? ובחופשי יומי?
קו החוף הדרומי ברכבת מדרדר בשבוע וחצי האחרונים
כמעט 100% מהרכבות מאחרות ב 4-10 דקות, הורידו קרונות ממרבית הרכבות (5-6 קרונות לרכבת במקום 7 עד עכשיו) כדי שיהיו יותר מערכים - כך שהצפיפות בבוקר ובערב בלתי נסבלת.
ואנחנו באוגוסט...וספטמבר מעבר לפינה.
מי שנוסע בקו מראשון לציון - הוד השרון הרוויח 4 רכבות בשעה, כך שלפחות יש לו למה "לסבול".
אבל מי שגר מדרום לראשון לציון (נתיבות, שדרות, אשקלון, אשדוד, יבנה) - מקבל שירות גרוע יותר, ללא שום "תמורה" בשעות השיא.
בבוקר זה אפילו הפוך - אפשר להגיע לתל אביב ב xx:09 או ב xx:24 וזהו. אתה מתחיל לעבוד בשעה עגולה כמו רוב עובדי המגדלים? חבל...

דיברתי עם פקחים אתמול והיום והם חסרי אונים.
כועסים על כך שבהנהלת הרכבת לא מקשיבים להם ואומרים להם שהם "מתבכיינים" - כשכל מה שהם עושים זה להעביר את תלונות הנוסעים הלאה.

חבל שזה היחס.
הדברהיחיד שמרגיע קצת זה שהבנתי מהפקחים שבחודש הבא עם פתיחת הקו לב"ש הלו"ז אמור להשתנות שוב, בתקווה שלטובה.

ועוד נצל"ש - היום אני יודע מידיעה אישית על קו 182 וקו 48 של אפיקים שפשוט החליטו להבריז.
זה ממשיך.
 

benshap2

New member
היום אחה"צ לקחתי רכבת אחת קודם למשה דיין. ריקה כמעט לחלוטין.

קו החוף הדרומי ברכבת מדרדר בשבוע וחצי האחרונים
כמעט 100% מהרכבות מאחרות ב 4-10 דקות, הורידו קרונות ממרבית הרכבות (5-6 קרונות לרכבת במקום 7 עד עכשיו) כדי שיהיו יותר מערכים - כך שהצפיפות בבוקר ובערב בלתי נסבלת.
ואנחנו באוגוסט...וספטמבר מעבר לפינה.
מי שנוסע בקו מראשון לציון - הוד השרון הרוויח 4 רכבות בשעה, כך שלפחות יש לו למה "לסבול".
אבל מי שגר מדרום לראשון לציון (נתיבות, שדרות, אשקלון, אשדוד, יבנה) - מקבל שירות גרוע יותר, ללא שום "תמורה" בשעות השיא.
בבוקר זה אפילו הפוך - אפשר להגיע לתל אביב ב xx:09 או ב xx:24 וזהו. אתה מתחיל לעבוד בשעה עגולה כמו רוב עובדי המגדלים? חבל...

דיברתי עם פקחים אתמול והיום והם חסרי אונים.
כועסים על כך שבהנהלת הרכבת לא מקשיבים להם ואומרים להם שהם "מתבכיינים" - כשכל מה שהם עושים זה להעביר את תלונות הנוסעים הלאה.

חבל שזה היחס.
הדברהיחיד שמרגיע קצת זה שהבנתי מהפקחים שבחודש הבא עם פתיחת הקו לב"ש הלו"ז אמור להשתנות שוב, בתקווה שלטובה.

ועוד נצל"ש - היום אני יודע מידיעה אישית על קו 182 וקו 48 של אפיקים שפשוט החליטו להבריז.
זה ממשיך.
היום אחה"צ לקחתי רכבת אחת קודם למשה דיין. ריקה כמעט לחלוטין.
במקום לחכות רבע שעה בחום בתחנת השלום עליתי על הרכבת של 18:00 למשה דיין והמתנתי כמה דקות בראשון לציון משה דיין לנסוע ליבנה תחנה אחת.

הרכבת למשה דיין כמעט ריקה לחלוטין. היינו 6 אנשים בקומה בקרון. לחלוטין שעת השיא בכיוון הזה!
כשעליתי על הרכבת דרומה בראשון לציון, אחרי שלא מעט ירדו בראשון, לא היה לי מקום לשבת ורבים נוספים עמדו.

אז מה היה לנו פה?
הוסיפו שירות לתחנות ראשון לציון וצפונה בלבד.
התוספת הזו גורמת לאיחורים בכמעט 100% מהרכבות (ופקחים מודים בכך בפה מלא - הכל בשל הצפיפות על ציר האיילון מההגנה לארלוזרוב, ולהיפך).
הורידו קרונות מרכבות כדי לאפשר רכבות נוספות.

ובסוף הרכבות הנוספות יוצאות ריקות וברכבות שמשרתות את מירב נוסעי הציר, יש צפיפות בלתי נסבלת.

אני מאוד מקווה שהפקחים יודעים על מה הם מדברים, שהלו"ז ישתנה עם פתיחת הקו לב"ש, ושיהיו יותר רכבות דרומה (או למצער יותר רכבות מהירות...).
בכל מקרה שלפחות יוציאו רכבות קצרות יותר בקו הרפאים המאסף המסתיים במשה דיין ויחזירו את הקרונות הללו לקווים המלאים הממשיכים דרומה.
 

stratomaximus

New member
הרכבת החדשה היא רפאים כי אנשים עדיין לא התרגלו שהיא קיימת

היום אחה"צ לקחתי רכבת אחת קודם למשה דיין. ריקה כמעט לחלוטין.
במקום לחכות רבע שעה בחום בתחנת השלום עליתי על הרכבת של 18:00 למשה דיין והמתנתי כמה דקות בראשון לציון משה דיין לנסוע ליבנה תחנה אחת.

הרכבת למשה דיין כמעט ריקה לחלוטין. היינו 6 אנשים בקומה בקרון. לחלוטין שעת השיא בכיוון הזה!
כשעליתי על הרכבת דרומה בראשון לציון, אחרי שלא מעט ירדו בראשון, לא היה לי מקום לשבת ורבים נוספים עמדו.

אז מה היה לנו פה?
הוסיפו שירות לתחנות ראשון לציון וצפונה בלבד.
התוספת הזו גורמת לאיחורים בכמעט 100% מהרכבות (ופקחים מודים בכך בפה מלא - הכל בשל הצפיפות על ציר האיילון מההגנה לארלוזרוב, ולהיפך).
הורידו קרונות מרכבות כדי לאפשר רכבות נוספות.

ובסוף הרכבות הנוספות יוצאות ריקות וברכבות שמשרתות את מירב נוסעי הציר, יש צפיפות בלתי נסבלת.

אני מאוד מקווה שהפקחים יודעים על מה הם מדברים, שהלו"ז ישתנה עם פתיחת הקו לב"ש, ושיהיו יותר רכבות דרומה (או למצער יותר רכבות מהירות...).
בכל מקרה שלפחות יוציאו רכבות קצרות יותר בקו הרפאים המאסף המסתיים במשה דיין ויחזירו את הקרונות הללו לקווים המלאים הממשיכים דרומה.
הרכבת החדשה היא רפאים כי אנשים עדיין לא התרגלו שהיא קיימת
תוספת יותר רכבות מהירות זה אומר ששוב יהיו 2 רכבות בשעה שעוצרות בחולון ובת ים. לא תודה, אנחנו לא השעירים לעזאזל של כולם...
 

benshap2

New member
שים לב כי מדובר ב"חלופה" לפיתרון שלדעתי הוא האידיאלי

הרכבת החדשה היא רפאים כי אנשים עדיין לא התרגלו שהיא קיימת
תוספת יותר רכבות מהירות זה אומר ששוב יהיו 2 רכבות בשעה שעוצרות בחולון ובת ים. לא תודה, אנחנו לא השעירים לעזאזל של כולם...
שים לב כי מדובר ב"חלופה" לפיתרון שלדעתי הוא האידיאלי
והוא 3-4 רכבות בשעה גם לתחנות הדרומיות.
בכל מקרה, נראה שבינתיים תושבי חולון בת ים, להן שירות אוטובוסי נהדר ממרכז העיר עד למרכז תל אביב על שלוחותיו, לא ממהרים לעבור ל 3 נסיעות במקום נסיעה אחת (אוטובוס - רכבת - אוטובוס).
 

orchilit

New member
כמו שתמיד אמרתי, לחולונים (בעיקר) ובת ימים הרכבת לא רלוונטית

שים לב כי מדובר ב"חלופה" לפיתרון שלדעתי הוא האידיאלי
והוא 3-4 רכבות בשעה גם לתחנות הדרומיות.
בכל מקרה, נראה שבינתיים תושבי חולון בת ים, להן שירות אוטובוסי נהדר ממרכז העיר עד למרכז תל אביב על שלוחותיו, לא ממהרים לעבור ל 3 נסיעות במקום נסיעה אחת (אוטובוס - רכבת - אוטובוס).
כמו שתמיד אמרתי, לחולונים (בעיקר) ובת ימים הרכבת לא רלוונטית
למעט כאלו שגרים ממש ליד ציר האיילון ליד יוספטל והקוממיות, עדיף לחולונים לקחת X71 או X89 לתל אביב וזהו. להגיע במיוחד לתחנת צומת חולון (וולפסון בטח לא רלוונטית לחולונים כמעט) שגם ככה זו דרך פקוקה בבוקר, (אפילו שיש נת"צ), ואז לחכות לרכבת, לשלם יותר. החולונים צריכים רכבת בתוך העיר , לא בגבול המערבי שלה, וזה רק הקו הירוק על שני שלוחותיו יפתור.
&nbsp
 

עדגיל

Well-known member
כל אחד ותחושותיו. בשבילי כאחת שאינה ניידת ונוסעת אחת לשבוע

כמו שתמיד אמרתי, לחולונים (בעיקר) ובת ימים הרכבת לא רלוונטית
למעט כאלו שגרים ממש ליד ציר האיילון ליד יוספטל והקוממיות, עדיף לחולונים לקחת X71 או X89 לתל אביב וזהו. להגיע במיוחד לתחנת צומת חולון (וולפסון בטח לא רלוונטית לחולונים כמעט) שגם ככה זו דרך פקוקה בבוקר, (אפילו שיש נת"צ), ואז לחכות לרכבת, לשלם יותר. החולונים צריכים רכבת בתוך העיר , לא בגבול המערבי שלה, וזה רק הקו הירוק על שני שלוחותיו יפתור.
&nbsp
כל אחד ותחושותיו. בשבילי כאחת שאינה ניידת ונוסעת אחת לשבוע
ליבנה, ופעם בשבוע לאורנית, הרכבת היא הצלה בשבילי. בוא נאמר שאם לא היתה לי רכבת ליבנה, לא הייתי נמצאת במסגרת שבה אני נמצאת שם, שזו מסגרת מאוד חשובה עבורי, ואם לא היתה רכבת לראש העין, אלוהים יודע מתי הייתי מבקרת את אמא שלי באורנית.
 

benshap2

New member
הדיון שלנו הוא על יוממים,בשביל 2 נסיעות בשבוע את לא צריכה 3

כל אחד ותחושותיו. בשבילי כאחת שאינה ניידת ונוסעת אחת לשבוע
ליבנה, ופעם בשבוע לאורנית, הרכבת היא הצלה בשבילי. בוא נאמר שאם לא היתה לי רכבת ליבנה, לא הייתי נמצאת במסגרת שבה אני נמצאת שם, שזו מסגרת מאוד חשובה עבורי, ואם לא היתה רכבת לראש העין, אלוהים יודע מתי הייתי מבקרת את אמא שלי באורנית.
הדיון שלנו הוא על יוממים,בשביל 2 נסיעות בשבוע את לא צריכה 3
3-4 רכבות בשעה.
 
3-4 רכבות בשעה לקו רכבת פרברי זו לא תדירות גבוהה

הדיון שלנו הוא על יוממים,בשביל 2 נסיעות בשבוע את לא צריכה 3
3-4 רכבות בשעה.
3-4 רכבות בשעה לקו רכבת פרברי זו לא תדירות גבוהה
כדאי להמתין עם המסקנות לגבי רלוונטיות. מדובר בקו צומח שגם בעתיד הקרוב יותר והקרוב פחות צפויות עוד התפתחויות שישפיעו על הרלוונטיות שלו.

אני מזכיר שלאחר שנפתח הקו למשה דיין, תחנת בת ים יוספטל התחרתה עם תחנת משה דיין על תואר "התחנה הפופולרית" מבין תחנות האיילון הדרומי. תחנת משה דיין "ברחה" לתחנת יוספטל רק בגלל הורדת התדירות בתחנת יוספטל לשתי רכבות בשעה בשעות השיא, בעקבות הארכת הקו לאשקלון.
כך שלפחות לתחנת יוספטל יש פוטנציאל גדול.
 

benshap2

New member
לחלופין - תחנת יוספטל מיצתה את הפוטנציאל שלה די מהר

3-4 רכבות בשעה לקו רכבת פרברי זו לא תדירות גבוהה
כדאי להמתין עם המסקנות לגבי רלוונטיות. מדובר בקו צומח שגם בעתיד הקרוב יותר והקרוב פחות צפויות עוד התפתחויות שישפיעו על הרלוונטיות שלו.

אני מזכיר שלאחר שנפתח הקו למשה דיין, תחנת בת ים יוספטל התחרתה עם תחנת משה דיין על תואר "התחנה הפופולרית" מבין תחנות האיילון הדרומי. תחנת משה דיין "ברחה" לתחנת יוספטל רק בגלל הורדת התדירות בתחנת יוספטל לשתי רכבות בשעה בשעות השיא, בעקבות הארכת הקו לאשקלון.
כך שלפחות לתחנת יוספטל יש פוטנציאל גדול.
לחלופין - תחנת יוספטל מיצתה את הפוטנציאל שלה די מהר
לעומת זאת לראשון לציון משה דיין לקח זמן להתניע ולנצל יותר את הפוטנציאל הטמון בה.
&nbsp
אם אתה אומר ש 3-4 רכבות בשעה זו תדירות לא טובה לקו פרברי, מה יגידו 85% מנוסעי הקו הזה (קו נתיבות-תל אביב לצורך הדיון הזה), שמגיעים מדרום לראשון לציון, ונדחסים בקושי רב ב- 2 רכבות בשעה?ראה לי שרק ביבנה יורדים בדעות האלה יותר
&nbsp
תשמע, נסעתי השבוע בשתי רכבות מתל אביב למשה דיין בשעות השיא אחרי העבודה (לא בדיוק באותה שעה כל פעם, אבל העדפתי כבר לקחת רכבת שהייתה על הרציף מאשר לחכות 15 דקות. בתחנה בראשון לציון יותר נעים להמתין מאשר בתל אביב).
הרכבות שמגיעות רק עד משה דיין הן רכבות רפאים, זה מדהים.
זה לא היה מפריע לי אלמלא באותן שעות בדיוק יוצאות פחות רכבות, מפוצצות ללא כל מקום ישיבה כבר מתל אביב השלום.
&nbsp
ובלי קשר - הרכבת הרביעית בשעה הזו, שמעט אף אחד לא עולה עליה, גם גורמת לכאוס בכל הקו מבחינת איחורים.
100% מהרכבות מאחרות וזה ברור לחלוטין למה.
&nbsp
ברכבת לקחו לו"ז דמיוני לפיו מהרגע שבו רכבת עוזבת את תל אביב מרכז ועד שהיא עוזבת את תל אביב השלום עוברות 2 דקות.
רבאק - רק להוריד ולאסוף נוסעים בשלום לוקח 2 דקות. לפחות. בשיא יותר.
והנסיעה עצמה זה 2-3.
את ההגנה-מרכז עושים ב 8-9 דקות לפחות.
תכפיל את זה ב 8 רכבות (בשני כיווני הנסיעה) בשעה. אתה מקבל מספר שגבוה משמעותית מ 60.
מדובר באיחורים שהם לא פחות מרשלנות, הם בלתי נמנעים.
נ
 
הלחלופין שכתבת מתעלם ממה שכתבתי - בתחנת יוספטל הורידו את

לחלופין - תחנת יוספטל מיצתה את הפוטנציאל שלה די מהר
לעומת זאת לראשון לציון משה דיין לקח זמן להתניע ולנצל יותר את הפוטנציאל הטמון בה.
&nbsp
אם אתה אומר ש 3-4 רכבות בשעה זו תדירות לא טובה לקו פרברי, מה יגידו 85% מנוסעי הקו הזה (קו נתיבות-תל אביב לצורך הדיון הזה), שמגיעים מדרום לראשון לציון, ונדחסים בקושי רב ב- 2 רכבות בשעה?ראה לי שרק ביבנה יורדים בדעות האלה יותר
&nbsp
תשמע, נסעתי השבוע בשתי רכבות מתל אביב למשה דיין בשעות השיא אחרי העבודה (לא בדיוק באותה שעה כל פעם, אבל העדפתי כבר לקחת רכבת שהייתה על הרציף מאשר לחכות 15 דקות. בתחנה בראשון לציון יותר נעים להמתין מאשר בתל אביב).
הרכבות שמגיעות רק עד משה דיין הן רכבות רפאים, זה מדהים.
זה לא היה מפריע לי אלמלא באותן שעות בדיוק יוצאות פחות רכבות, מפוצצות ללא כל מקום ישיבה כבר מתל אביב השלום.
&nbsp
ובלי קשר - הרכבת הרביעית בשעה הזו, שמעט אף אחד לא עולה עליה, גם גורמת לכאוס בכל הקו מבחינת איחורים.
100% מהרכבות מאחרות וזה ברור לחלוטין למה.
&nbsp
ברכבת לקחו לו"ז דמיוני לפיו מהרגע שבו רכבת עוזבת את תל אביב מרכז ועד שהיא עוזבת את תל אביב השלום עוברות 2 דקות.
רבאק - רק להוריד ולאסוף נוסעים בשלום לוקח 2 דקות. לפחות. בשיא יותר.
והנסיעה עצמה זה 2-3.
את ההגנה-מרכז עושים ב 8-9 דקות לפחות.
תכפיל את זה ב 8 רכבות (בשני כיווני הנסיעה) בשעה. אתה מקבל מספר שגבוה משמעותית מ 60.
מדובר באיחורים שהם לא פחות מרשלנות, הם בלתי נמנעים.
נ
הלחלופין שכתבת מתעלם ממה שכתבתי - בתחנת יוספטל הורידו את
מספר הרכבות מ-3 ל-2, בתחנת משה דיין לא.
אז תחנת יוספטל לא מיצתה את הפוטנציאל שלה אלא קטעו לה את הפוטנציאל.

לגבי האיחורים שגורמת הרכבת הרביעית - זה מוכיח עד כמה המסילה הרביעית באיילון חיונית.
צוואר הבקבוק הזה יהיה רלוונטי גם אם יעשו את מה שאתה מציע, שיהיו 3-4 רכבות עד אשקלון.
דילוג על תחנות חולון ובת ים והארכת הרכבות לאשקלון זה לא מה שיבטל את האיחורים שנובעים מהמסילה הבודדת בין ת"א מרכז לת"א ההגנה.
 
בתחנת יוספטל לבדה יש יותר נוסעים מאשר בתחנת יבנה מערב

לחלופין - תחנת יוספטל מיצתה את הפוטנציאל שלה די מהר
לעומת זאת לראשון לציון משה דיין לקח זמן להתניע ולנצל יותר את הפוטנציאל הטמון בה.
&nbsp
אם אתה אומר ש 3-4 רכבות בשעה זו תדירות לא טובה לקו פרברי, מה יגידו 85% מנוסעי הקו הזה (קו נתיבות-תל אביב לצורך הדיון הזה), שמגיעים מדרום לראשון לציון, ונדחסים בקושי רב ב- 2 רכבות בשעה?ראה לי שרק ביבנה יורדים בדעות האלה יותר
&nbsp
תשמע, נסעתי השבוע בשתי רכבות מתל אביב למשה דיין בשעות השיא אחרי העבודה (לא בדיוק באותה שעה כל פעם, אבל העדפתי כבר לקחת רכבת שהייתה על הרציף מאשר לחכות 15 דקות. בתחנה בראשון לציון יותר נעים להמתין מאשר בתל אביב).
הרכבות שמגיעות רק עד משה דיין הן רכבות רפאים, זה מדהים.
זה לא היה מפריע לי אלמלא באותן שעות בדיוק יוצאות פחות רכבות, מפוצצות ללא כל מקום ישיבה כבר מתל אביב השלום.
&nbsp
ובלי קשר - הרכבת הרביעית בשעה הזו, שמעט אף אחד לא עולה עליה, גם גורמת לכאוס בכל הקו מבחינת איחורים.
100% מהרכבות מאחרות וזה ברור לחלוטין למה.
&nbsp
ברכבת לקחו לו"ז דמיוני לפיו מהרגע שבו רכבת עוזבת את תל אביב מרכז ועד שהיא עוזבת את תל אביב השלום עוברות 2 דקות.
רבאק - רק להוריד ולאסוף נוסעים בשלום לוקח 2 דקות. לפחות. בשיא יותר.
והנסיעה עצמה זה 2-3.
את ההגנה-מרכז עושים ב 8-9 דקות לפחות.
תכפיל את זה ב 8 רכבות (בשני כיווני הנסיעה) בשעה. אתה מקבל מספר שגבוה משמעותית מ 60.
מדובר באיחורים שהם לא פחות מרשלנות, הם בלתי נמנעים.
נ
בתחנת יוספטל לבדה יש יותר נוסעים מאשר בתחנת יבנה מערב
גם בתחנות קוממיות ווולפסון יחד (ללא יוספטל וללא צומת חולון) יש יותר נוסעים מאשר בתחנת יבנה מערב.
בתחנות בת ים וחולון היו ברבעון השני פי 2.6 נוסעים מאשר בתחנת יבנה מערב.

לגבי ה 85%: ברבעון השני אחוז הנוסעים בתחנות בת ים וחולון מכלל הנוסעים בתחנות מצומת חולון ועד נתיבות היה כ-22%, כלומר נשארים עם 78%. אבל גם אי אפשר להתייחס ל-78% הללו מכיוון שהנוסעים בתחנות אשדוד ואשקלון מתחלקים בין שני קווים.
וזה ברבעונים שהיו בהם רק שתי רכבות בשעות השיא בתחנות בת ים וחולון.
 

benshap2

New member
חבל שאי אפשר להבדיל, אני מבטיח לך שהרוב המכריע נוסע במסילה

בתחנת יוספטל לבדה יש יותר נוסעים מאשר בתחנת יבנה מערב
גם בתחנות קוממיות ווולפסון יחד (ללא יוספטל וללא צומת חולון) יש יותר נוסעים מאשר בתחנת יבנה מערב.
בתחנות בת ים וחולון היו ברבעון השני פי 2.6 נוסעים מאשר בתחנת יבנה מערב.

לגבי ה 85%: ברבעון השני אחוז הנוסעים בתחנות בת ים וחולון מכלל הנוסעים בתחנות מצומת חולון ועד נתיבות היה כ-22%, כלומר נשארים עם 78%. אבל גם אי אפשר להתייחס ל-78% הללו מכיוון שהנוסעים בתחנות אשדוד ואשקלון מתחלקים בין שני קווים.
וזה ברבעונים שהיו בהם רק שתי רכבות בשעות השיא בתחנות בת ים וחולון.
חבל שאי אפשר להבדיל, אני מבטיח לך שהרוב המכריע נוסע במסילה
המערבית.
&nbsp
ונכון - אני לא מדבר על יבנה מערב ספציפית, אלא על כך שמרבית נוסעי הקו מגיעים מדרום לראשון לציון. זה כולל גם את אשדוד ואשקלון.
&nbsp
4 רכבות בשעה מאשקלון לא יגרמו לכך שלא יהיו איחורים, ואן ספק שנחוצות עוד מסילות באיילון, אבל אני מוכן לספוג איחורים אם יהיו לי 4 רכבות כל שעה. קצת יותר קשה לי לקבל אותם כשאני נשאר עם 2 רכבות מאחרות בשעה, ובמקביל אני רואה רכבות רפאים גורמות לאיחורים הללו.
 

olli3

New member
מנהל
אולי עוברים אט אט מהרכבת לקו 80?

לחלופין - תחנת יוספטל מיצתה את הפוטנציאל שלה די מהר
לעומת זאת לראשון לציון משה דיין לקח זמן להתניע ולנצל יותר את הפוטנציאל הטמון בה.
&nbsp
אם אתה אומר ש 3-4 רכבות בשעה זו תדירות לא טובה לקו פרברי, מה יגידו 85% מנוסעי הקו הזה (קו נתיבות-תל אביב לצורך הדיון הזה), שמגיעים מדרום לראשון לציון, ונדחסים בקושי רב ב- 2 רכבות בשעה?ראה לי שרק ביבנה יורדים בדעות האלה יותר
&nbsp
תשמע, נסעתי השבוע בשתי רכבות מתל אביב למשה דיין בשעות השיא אחרי העבודה (לא בדיוק באותה שעה כל פעם, אבל העדפתי כבר לקחת רכבת שהייתה על הרציף מאשר לחכות 15 דקות. בתחנה בראשון לציון יותר נעים להמתין מאשר בתל אביב).
הרכבות שמגיעות רק עד משה דיין הן רכבות רפאים, זה מדהים.
זה לא היה מפריע לי אלמלא באותן שעות בדיוק יוצאות פחות רכבות, מפוצצות ללא כל מקום ישיבה כבר מתל אביב השלום.
&nbsp
ובלי קשר - הרכבת הרביעית בשעה הזו, שמעט אף אחד לא עולה עליה, גם גורמת לכאוס בכל הקו מבחינת איחורים.
100% מהרכבות מאחרות וזה ברור לחלוטין למה.
&nbsp
ברכבת לקחו לו"ז דמיוני לפיו מהרגע שבו רכבת עוזבת את תל אביב מרכז ועד שהיא עוזבת את תל אביב השלום עוברות 2 דקות.
רבאק - רק להוריד ולאסוף נוסעים בשלום לוקח 2 דקות. לפחות. בשיא יותר.
והנסיעה עצמה זה 2-3.
את ההגנה-מרכז עושים ב 8-9 דקות לפחות.
תכפיל את זה ב 8 רכבות (בשני כיווני הנסיעה) בשעה. אתה מקבל מספר שגבוה משמעותית מ 60.
מדובר באיחורים שהם לא פחות מרשלנות, הם בלתי נמנעים.
נ
אולי עוברים אט אט מהרכבת לקו 80?
למה לשלם יותר לרכבת כשיש שירות ישיר לתל אביב בדמות 80 ושירות מהיר לתל אביב בדמות 173?
 
לדעתי רכבת ישראל הרסה פשוט את הקו לאשקלון בכלל משני הכיוונים

קו החוף הדרומי ברכבת מדרדר בשבוע וחצי האחרונים
כמעט 100% מהרכבות מאחרות ב 4-10 דקות, הורידו קרונות ממרבית הרכבות (5-6 קרונות לרכבת במקום 7 עד עכשיו) כדי שיהיו יותר מערכים - כך שהצפיפות בבוקר ובערב בלתי נסבלת.
ואנחנו באוגוסט...וספטמבר מעבר לפינה.
מי שנוסע בקו מראשון לציון - הוד השרון הרוויח 4 רכבות בשעה, כך שלפחות יש לו למה "לסבול".
אבל מי שגר מדרום לראשון לציון (נתיבות, שדרות, אשקלון, אשדוד, יבנה) - מקבל שירות גרוע יותר, ללא שום "תמורה" בשעות השיא.
בבוקר זה אפילו הפוך - אפשר להגיע לתל אביב ב xx:09 או ב xx:24 וזהו. אתה מתחיל לעבוד בשעה עגולה כמו רוב עובדי המגדלים? חבל...

דיברתי עם פקחים אתמול והיום והם חסרי אונים.
כועסים על כך שבהנהלת הרכבת לא מקשיבים להם ואומרים להם שהם "מתבכיינים" - כשכל מה שהם עושים זה להעביר את תלונות הנוסעים הלאה.

חבל שזה היחס.
הדברהיחיד שמרגיע קצת זה שהבנתי מהפקחים שבחודש הבא עם פתיחת הקו לב"ש הלו"ז אמור להשתנות שוב, בתקווה שלטובה.

ועוד נצל"ש - היום אני יודע מידיעה אישית על קו 182 וקו 48 של אפיקים שפשוט החליטו להבריז.
זה ממשיך.
לדעתי רכבת ישראל הרסה פשוט את הקו לאשקלון בכלל משני הכיוונים
אחד הקו שהיה מצוין לבנימינה אין אותו כמעט למעט פעמים בבוקר , ב משך הנסיעה הארכיו אותה, הרכבת נוסעת יותר לאט, והקו השני לא משפר כלום וכמו שאמר בן שפירא רק יותר עומס, ובלי שום שיפור, בקצב הזה אעדיף לסוע לבאר שבע ומשמה לתפוס רכבת לתל אביב, זה בטח יותר מהיר מהרכבת של תל אביב אשקלון, בקיצור אישית אני נמנע מלסוע בדבר הזה שנקרא רכבת ישראל במקום לעודד תחבורה ציבורית ונסיעתה בה, רק מחזקת את דעתי שכל אחד חייב רכב פרטי וחבל , ואני זוכר עוד שהתחנת הרכבת באשקלון היתה בבניה, הבטיחו שהניסעה לאשקלון לתל אביבי תיהיה כ35 דקות גג, בפועל זה קרוב לשעה נסיעה( בקיצור אין הגיון לסוע ברכבת, גם יקר וגם שירות דפוק
 

benshap2

New member
הקו השתפר מאוד - עד לפני שבועיים

לדעתי רכבת ישראל הרסה פשוט את הקו לאשקלון בכלל משני הכיוונים
אחד הקו שהיה מצוין לבנימינה אין אותו כמעט למעט פעמים בבוקר , ב משך הנסיעה הארכיו אותה, הרכבת נוסעת יותר לאט, והקו השני לא משפר כלום וכמו שאמר בן שפירא רק יותר עומס, ובלי שום שיפור, בקצב הזה אעדיף לסוע לבאר שבע ומשמה לתפוס רכבת לתל אביב, זה בטח יותר מהיר מהרכבת של תל אביב אשקלון, בקיצור אישית אני נמנע מלסוע בדבר הזה שנקרא רכבת ישראל במקום לעודד תחבורה ציבורית ונסיעתה בה, רק מחזקת את דעתי שכל אחד חייב רכב פרטי וחבל , ואני זוכר עוד שהתחנת הרכבת באשקלון היתה בבניה, הבטיחו שהניסעה לאשקלון לתל אביבי תיהיה כ35 דקות גג, בפועל זה קרוב לשעה נסיעה( בקיצור אין הגיון לסוע ברכבת, גם יקר וגם שירות דפוק
הקו השתפר מאוד - עד לפני שבועיים
בהחלטה של הרכבת להוסיף רכבת רביעית לכיוון מראשון לציון וצפונה, על חשבון קרונות מרכבות אחרות + יצירת איחורים בכל הקו, היא הטעות החמורה.
אם זה היה נותן לי (ובכלל לתושבי יבנה אשדוד אשקלון שדרות ונתיבות) 4 רכבות בשעה לכיוון - אני מניח שהיה אפשר לקבל את זה.
אבל לא רק שזה לא משפר את השירות לרוב נוסעי הקו, אלא שהרכבות שמתחילות\מסיימות בראשון לציון נוסעות בחלקו של הקו שבין ראשון לתל אביב בשני הכיוונים ריקות...רכבות רפאים. הייתי בשוק כשנסעתי בהן השבוע והבנתי עד כמה הן ריקות, בשעת שיא, כשהרכבת המקבילה שממשיכה לנתיבות מפוצצת וכבר בשלום אין בה מקומות ישיבה דרומה.
 
למעלה