שיתוף: טקסים\נוהלים\הליכים מאגיים שביצעתי

האם מישהוא מוכן לשתף

את חוויתו בזמן טקס ביצועי כלשהוא מאגי ,כולל ההכנות לקראת דהינו שלב שלב בביצוע והחוויה , ותוך כדי פיענוח הפעולה והתוצאה , אולי נלמד משהוא אחד מהשני ככה . דוד
 
וואלה מכיר

באחד מגילגולי הקודמים זה היה פה בפורום הזה . כמעט אותו נוסח , ואני עוקב אחרי פורום פאגניזם קראתי את זה שמה . יש לך שיתוף נוסף , ככה נוכל ללמוד אחד מהשני על גישות וטכניקות ופרקטיקה וקצת תאוריה . דוד
 
מה? בגלגול הקודם שלך הפורום היה קיים?

הוא נראה לי משנות התישעים, ולכן הגלגול הקודם שלך היה צריך למות מעט מאוד אחרי יצירתו של הפורום,ובהנחה שהנשמה שלך ישר התגלגלה נולדת בשנות התישעים-תחילת האלפיים. משהו פה מוזר לי... מתי נולדת?
 

fire snake

New member
דוד, ה"גלגולים" שאתה מדבר עליהם

מזכירים לי בדיוק את החזיונות במהלך שינוי עתיד - הקריאות השונות (הרגילה, המירבית, קריאת הסכנות וקריאת השינוי) הן (לפעמים) גרסאות של פרק מציאות בשינויים, דומים לאלה שאתה מתאר. פרטים מסוימים משתנים. האם זה מתקשר ל"טבלאות הייעוד", "מחשבי הקריסטל" שלדברי James Casbolt\Michael Prince פרושים ברשת גיאומטרית סביב עולמנו ומשמשים לקריאת "אפשרויות עתידיות?" הוא טוען גם שהם משתמשים באנשים בעלי כישורים מתאימים ללא ידיעתם לצורך ראייה מרחוק, והאנשים האלה לא זוכרים זאת כלל בחייהם הרגילים - בגיל מסוים חלק מהזכרונות פורץ את המחסום הפןסט-היפנוטי ועולה על פני השטח. אולי זה מה שקורה לך? אולי עסקת בשינויי עתיד\קריאת שינויי עתיד בשיטה זו או אחרת, בשרות קבוצה זו או אחרת (כי ללא ספק יש בעולם כמה וכמה קבוצות של משני עתידות, בשיטות שונות) - ועכשיו הזכרונות פורצים את גבול ההנחיה הפוסט היפנוטית לשכוח, או לחילופין את גבול "צד שמאל של התודעה" (שכל הקורה בו אינו זכור בד"כ ל"צד ימין של התודעה") ואתה זוכר מציאויות חלופיות - שאינן אלא קריאות שונות? יש מצב?
 

fire snake

New member
theTablets ofDestinyשבכוחם האנושות בת ערובה

ציטוט מהספר Agent Burried Alive מאת James Casbolt: the M.I.E.C forces have control over something known as the Tablets of Destiny, which is basically a network of large exotic crystal based computers. These are linked in a geometrical grid pattern around the world and can trigger large scale disasters such as tidal waves, hurricanes, and earthquakes. Anyone who has investigated this subject would be familiar with the H.A.A.R.P scalar weather warfare system based in Alaska. This is part of the T.O.D super computer. Ultimately, mankind is being held hostage by this system. People often ask why don’t the Pleiadians come in and rescue us and all the children being abused in underground bases, if all the ships are positioned around the planet? The answer is because of the Tablets of Destiny. טוב, הפוליטיקה שהוא מתייחס אליה זרה לי...אם יש לי התמצאות כלשהי בכוחות המעורבים, היא במונחים ארכאיים - אני מכירה אותם בשמות כמו בני בליעל ומסדר הקו-קלוקס (זה השם באגֻר^ה) מי הוא מי במונחים של שחר הזהב, רוזנקרציאנים, בונים חפשיים, רפטיליאנים, פלאדיאנים, אלמודובאריאנים? השכילוני-נא, מכשפים נכבדים?
 

neophile

New member
אני מבין את הדברים קצת אחרת

אז כמה דברים ...קודם כל באחד החזיונות שלי ראיתי איזה שהיא טכנולוגיה לא אנושית שנמצאת בחלל , משהו שקשור לשליטה בחלל ובזמן שכמובן אפשר להניח שיש טכנולוגיה כזאת רק שיש הבדל בין יישויות שמשתמשות בטכנולוגיה כזאת או אחרת לבין יישויות שנמצאות בדרגת התפתחות שזה כבר חלק מהן ואז טכנולוגיה מאפשרת יכולות שעוד לא התפתחו אבל זה רק צד אחד של העניין , צד נוסף הוא ההשתלבות של יישויות בעולם שלנו במעין משחק נורא מבדר ומציאותי ממש "חווית תלת מימד" ללא פשרות ... יש בזה כלכך הרבה מניפולטיביות וזה כלכך מעבר ליכולת התפיסה שלנו במצבה הנוכחי , שהרבה יותר סביר זה לאבד את השפיות ... מצד שני אפשר לומר שכל הסיפורים האלה הם מעין גרסה מודרנית לדמיורגוס הגנוסטי ...ואת בטח שואלת ..איך מפרידים בין סיפורת למציאות ...ובכן ..די לומר שתפיסת המציאות הנוכחית שלנו היא סיפורת ומה שנדמה לנו שהוא סיפורת הוא למעשה המציאות ...אולי ...ומחשבות מהסוג הזה יכולות להוביל לכל מני התנהגויות סוציומטיות ואפילו לפסיכוזה וזאת המניפולציה הכי מסוכנת . האתגר הפראקטי זה לחשוב על כל הדברים האלה עם כל האימה שהם מעוררים בנו אבל בו זמנית להמשיך לאהוב את האנושות ואפילו לחזק את האהבה הזאת -האתגר זה להתחמק מהמניפולציה הסוציומטית ... הרי זה לא משנה כמה את גילית , אם כולם חושבים שאת משוגעת אז את מאבדת את הממשק לשאר האנושות ואת מוכרחה להודות שזאת קומבינה ערמומית במיוחד ...
 

fire snake

New member
../images/Emo45.gifניאופיל, איזה ניסוח מבריק!

הפתעת אותי! הכית על הברזל בעודו חם, והיגעת ישר ללב העניין שכבר הרבה זמן אני מנסה לנסח בהצלחה חלקית: "האתגר הפראקטי זה לחשוב על כל הדברים האלה עם כל האימה שהם מעוררים בנו אבל בו זמנית להמשיך לאהוב את האנושות האתגר זה להתחמק מהמניפולציה הסוציומטית ... הרי זה לא משנה כמה את גילית , אם כולם חושבים שאת משוגעת אז את מאבדת את הממשק לשאר האנושות ואת מוכרחה להודות שזאת קומבינה ערמומית במיוחד ... אכן זה שם המשחק! הזכרת מילים מסוימות מפעילה מנגנון אוטומטי ש 1.. file-kill you.(בעיני כל ממסד המעורב בממשק היום-יום, ובעיני הציבור) (כלומר: מסמן אותך כקוקו שיש לשמור מרחק ממנו) 2.מפנה נגדך ים שטנה שמועד לשגע אותך אם שפיותך אינה קשוחה כיהלום. למשל (הייתי שמה קישור לשיחה הזו בפייסבוק אם היה אפשר, אבל אי) אנשים מסוימים מוצפים פרסומות לויאגרה והגדלת הבולבול... ואני, מאז שגיגלתי ברצינות חייזרים, מקבלת בפרסומות גוגל הפניות לפסיכיאטרים. וכמו שנאמר: "אם שלושה מנועי חיפוש אומרים לך שאתה שיכור..."
 

neophile

New member
צריך לראות את החיובי בכל דבר

להיות עם הממסד או נגד ...כולנו חלק מהאנושות ,האתגר זה להתעלות מעבר לתפקיד כזה או אחר שאת משחקת . ההארה לא שמורה רק למי שמתנגד לממסד ... גם צריך לקחת בחשבון שכל הסיטואציה הזאת היא ניסוי בכאוס , לפחות על פי המידעים שאני קיבלתי וכמו כל הניסויים ברמה קוסמית - המטרה שלהם זה להאיץ התפתחות , ככה שבכלל לא צריך לחשוב על זה במונחים של טוב ורע . גם לראות את החיובי בכל דבר זה עניין יחסי מהמימד שאת מסתכלת ממנו , מה שחיובי עבור מי שתופס רק תלת מימד זה לא מה שחיובי עבור חמש מימד( שזה המקסימום שלנו) וזה שונה ממה שחיובי מנקודת מבט של שש מימד . לבנות נשמה באופן פראקטי , זה ליצור ממשק עם המימד החמישי , שקיים במקביל בכל מקרה ...רק שאין עדיין קשר , זאת המשימה המשותפת של כל האנושות , וזה מה שאני קורא לו - להתחבר למספר הסיפורים שבך (דרך הלב)
 

fire snake

New member
.חיפושיות מטבח בריינבו

כאן איבדתי אותך. חזרת לך לערפל. כולנו חלק מהאנושות? טעות אופטית! האנושות מוש כולה ווחאד- לא כולה אותו דבר! ליתר דיוק - הרבה אויבים מרים הסתננו למרקמה, חלקם (כנראה) רק עכשיו , חלקם מימים-ימימה - ומלכדו את "אהבת האדם" לעיסה בכיינית, קטנונית ואנוכית. יש לבחון אישית-לוחצת אחד אחד את קבוצת ההזדהות שלך כדי להסיר סוסים טרויאניים! (דוגמה שתמחיש זאת בקלות: הטרול בעל אלף הניקים.
"אום" ועוף בחלב אמו קח למשל את מדיטצית ה"אום" שהונהגה כטקס ברכת המזון (ארוך מדי! האוכל מתקרר!
) בריינבו: במלמלך "אום" אתה מזדהה ומתאחד עם הקבוצה. יופי? - סכנת נפשות! האני העליון של הקבוצה כולל את "חיפושיות המטבח" (שם עברי לג'וקים" שהמציא אבא שלי - כך כינינו אותן במשפחתי, כשהיתה קיימת) - הנמצאות כמעט בכל קבוצת ריינבו, זה אלה שמשתלטים\ות על המטבח (הצמחוני!) ומקפידים להזין את הקהילה באוכל לא טעים ובעל אנרגיה נמוכה או גרוע מזה (כנסי הריינבו ידועים לשמצה בהתקפי שלשול והקאות) ומי יכול לתפוס אותם במשהו? מי יכול להבחין במזימה? אגב לדעתי הדגש ההיסטרי ששמה היהדות מאז גלות בבל על הפרדת העוף מחלב אמו הוא באותו עניין ומאותו מקור: לא רק בזבוז ים זמן ומאמץ על דברים חסרי תועלת לחלוטין, (שתי מערכות כלים... ועוד אחת לפסח... שני כיורים... שלל הכשרים והידורים...) - היא גם מנפקת אוכל כבד ומבושל מדי (חמין) מכובס מדי, פולני באופן כללי.
 

fire snake

New member
מניעים פילנטרופיים לא עובדים -נחוץ מניע אישי

מוצק כדי ללחום.או אפילו כדי להיאבק. "למען האנושות" לא רק שאינו מספיק הומוגני - גם אינו מספיק אישי. בין לוחמי השרף הכלל הוא: לוחם יכול ללחום למען הכלל רק ממניע אישי - שזה אהבה ליקירים: בן\ת זוג, ילדים, הורים, אחים, ווצ'ור [=בני שבט קרובים אהובים], וָאָי [בני שבטים אחרים קרובים ואהובים]... וכמובן הרוח, אלוהים עצמו, שקרוב לכל אחד ואחד ככל ווצ'ור אחר.
 

kagome10

New member
אבל להילחם למען אלוהים זה להילחם למען האנושות

ולמען כל היקום. הרי אלוהים הוא נשמת היקום. כאשר אני נלחמת בשבילה, אני נלחמת גם למען האנושות, והחיות, והצמחיםף והסלעים, וכל הביננים ביקום.
 

kagome10

New member
כן

לרוב אנשי הטאליבן אין ברירה. הם שבויים בדרך שלא הם בחרו. אני נלחמת עבור זכותם לבחירה חופשית, לשחרור מהכבלים בהם הם נמצאים.
 

fire snake

New member
דוגמה מעולה, קגומה!

בדיוק על זה אני מדברת! דברייך נכונים כשלעצמם - אבל הציצי רגע בתולדות המלחמות "למען האלוהים". נצרות, איסלם...אפיפיורים... אינקוויזיציה... כיבושים בשם הדת ודיכוי אוכלוסיות... גם המהפכה הקומוניסטית נכנסת לקטגוריה זו - מלבד זה שלאלוהים
שלה אין מגדר
, כשם שלכסף
אין ריח
. ...ותביני איך מהר מאוד עולות המרכאות. אלוהים אינו קרוב לאנשים עד כדי כך שלחימה בשבילו תוכל לשמור על טהרם, כמו - למשל - אם הנלחמת על חיי ילדיה, או איש על אשתו. פרצה קוראת לגנב - ומקום שאין בו מניע אמיתי מספיק, מסתננים מעינים זרים. מי שאין לו מניע אישי שישמור על טהרו - יתעוות ויישחת. כי לחימה משחיתה, כמו כוח, כמו עושר. אציע את עצמי כדוגמה. אני הפכתי ללוחמת ברגע שהריתי את בכורי. הגעתי לרגע הזה מאוד מורעבת לילדים, בגיל שבו היה ברור שזמני קצר להגשים זאת. למדתי את\נזכרתי ב\ידע שלי, במי אני ומה המשימות שעלי להשלים,כשכל מה שעניין אותי היה - ללדת את בני בשלום. שום דבר אחר לא היה איכפת לי. מה אם אני טועה? מה אם הכל נדמה לי? מה אם עובדים עלי, משקרים לי, מוליכים אותי באף? לא היה איכפת לי בגרוש. שירמו אותי מדריכי כמה שהם רוצים, רק שאלד בשלום. כך הסתבכתי, למשל, בעניין שינויי העתיד. החושים שלי התחדדו והתכווננו לעניין יחיד זה - מה מוליך ללידה בשלום, מה לא. יש לזה מילה באגֻר^ה - פַהָר^ -שפירושה "לוחמת הרה" - במקור, ארנבת, מאלה שיכולות לספוג חזרה את עובריהן כשהתנאים לא מתאימים לבואם לעולם, כך"שיהפכו חזרה לאוכל", כמו שילדי היו אומרים.
 

kagome10

New member
המרכאות הן כל העניין

עבור איזה אלוהים נלחמו כל אותם האנשים? האם הם נלחמו עבור כולם? האם היה להם כבוד לכל ישות? האם הם לא השתמשו באלהים כתירוץ ליצריהם? ובעיקר - האם היה להם קשר עם אלוהים? מה היה אלוהים בשבילם? בשבילו הוא בעיקר שני מקומות שאני אוהבת, זריחה ושקיעה, מוזיקה יפה, מדורה, ירח, שני החברים היחידים שלי. אני מוכנה להילחם עבור אלוהים. אני לא מוכנה להילחם עבור בני משפחתי, חוץ מאחי הקטן. אפשר להילחם למען גבעות הכורכר. אנשים עושים את זה. גם אני קצת משתתפת. אפשר להילחם למען איכות הסביבה, למען אלוהים. לדעתי, אם יש קשר חזק מספיק לאלוהים זה מספיק. אם אלוהים הוא לא שם מופשט, אלא חלק בלתי נפרד מהחיים. אם אלוהים קרוב. את אומרת שאלוהים לא מספיק קרוב, אבל לדעתי זה לא תמיד נכון.
 

fire snake

New member
עייני נא בהיסטוריה

אם שלושה אנשים אומרים לך שאתה שיכור... אם שלוש מלחמות אומרות לך... אולי את צעירה מדי להבין את הבדיחה הבאה: סטאלין יורד לאחר מותו לגיהינום ופוגש שם את הצאר ניקולאי. "טובאריש", מתרגש הצאר, "האם הממשלה הרוסית עודנה שולטתתת בעם ביד חזקה?" - "כמובן!" חייך סאלין. "והמשטרה החשאית עוד מחזיקה את העמך המבוהלים באגרוף ברזל?" נוצצות עיני הצאר. -"ודאי!" מצטחק סטאלין. "וסיביר עוד מפוצצת אסירים פוליטיים? -,אלא מה?" "ו- ו- אמור לי, טובאריש - והוודקה... הוודקה עוד זורמת?" "כמימי הוולגה!" "באמת? וודקה רוסית טובה, עם שבעים אחוז אלכהול?" "הממ.. אחוז האלכהול ירד עכשיו לששים ושבע. "נו, אז תגיד לי, טובאריש! בשביל שלושה אחוז - היה שווה לעשות את כל המהפכה הזאת?.." דפוסים חוזרים על עצמם - מלחמות למען אלוהים חזרו על עצמם לאורך כל ההיסטוריה המוכרת לנו, ולאורך פי שמונים היסטוריה שאינה מוכרת. חזור שנית: לחימה ממניעים שאינם אישיים מועדת להישחת ולהוביל לשלטון עריצות כזה או אחר. לא בגלל שהלוחמים בשדה לא אוהבים את אלוהים\את מעמד הפועלים\את החמלה העל-אנושית - בגלל שאין דרך להגן על טוהר הנשק, על טוהר הכוונות והמטרות, אלא אם כן נלחמים על הבית. (מה שהגן זמן מה על מלחמות ישראל - ויתרון זה אכן מתמסמס במהירות מאז שהמלחמה התרחקה מהבית סנטימטר או שניים...)
 

kagome10

New member
ניקולאי מבית רומנוב?

דפוסים חוזרים על עצמם, אולם גם אם תשעים ותשע אחוזים מהאנשים שנולדים בבית חרדי נותרים חרדים, יהיה את האחוז שיצא בשאלה. לחימה ממניעים לא אישיים אכן מועדת להשחתה. מועדת, אך לא חייבת. ולפעמים זה מספיק.
 

neophile

New member
זה דיון אחר

גם אם יש אמת מסויימת במה שאת אומרת תשאלי את עצמך האם זה עוזר לך במטרה הכללית שלך או שזה דווקא מכניס אותך למניפולציה סוציומטית? כשאני אומר לאהוב את האנושות אני לא מדבר על חיבה דביקה אלה חמלה , את צריכה לחמול את האנושות במיוחד בגלל המניפולציה שאנחנו עוברים , אבל למה אנחנו עוברים מניפולציה ולא יצורים אחרים ? מה יש בנו שהופך אותנו "ראויים" למניפולציה הזאת ?
 

fire snake

New member
נהפוכו

המניפולציה הסוציומטית היא של גוזלי הקוקיה שמתעים אותך לחשוב שהם גוזליך ועליך לאהוב אותם ולהגן עליהם - בעוד שהם טפילים הראויים ליחס בהתאם. ואז החברה היא חברה מעורבת - של בני מינך\שבטך האהובים, וטפילים. כיוון שקיבלו זכות הצבעה, והם אסרטיביים כבולדוזר צעיר, במהרה תהיה החברה מושתתת על אידאולוגיה טפילית. זה סרטן. צריך לנתח. התעלמות לא תעזור. מה יש בנו שאנחנו "ראויים" למניפולציה? שתי תשובות (ושתיהן נכונות:) 1.אנחנו טעימים 2. אנחנו פראיירים - קל להשתלט עלינו, קל לשכנע אותנו שכל התנגדות להשתלטות היא "מניפולציה סוציומטית" ושנתבייש לנו שאנחנו לא נחמדים אליהם...
 
למעלה