שכירת אוטובוס לארוע (
)

מצב
הנושא נעול.

אלון 58

New member
שכירת אוטובוס לארוע (
)


שכירת אוטובוס לארוע (
)

אמש השתתפתי בחתונת חברים שנערכה באולם / גן-ארועים במושב גנות הסמוך למחלף גנות,שבמפגש הכבישים 1 ו-4.
ההכנות לארוע כללו בדיקת תעריפים לשכירת מיניבוס או אוטובוס שיסיע אותנו לשם מערד.
ההחלטה אם לשכור מיניבוס או אוטובוס תתקבל לפי מספר המעונינים/ות לנסוע בדרך זו,כי בהתחלה דובר על 18>19 נפשות,וברגע שנוספו עוד ועברנו את ה-20,כבר נוצר צורך באוטובוס,כי נודע לי שכיום כנראה שום חברה לא מחזיקה במידיבוסים של 30>35 נוסעים.
עשיתי "סקר-שווקים" בנושא,בדקתי ופניתי לכמה חברות הסעה מקומיות בערד,מחירי שכירת מיניבוס של עד 19 מקומות נעים בין 1,300 ₪ ל-1,500 ₪ לערב.

חברת המוביל הדרומי צביקה מבאר-שבע,הציגה באתר שלה אוטובוסים,מידיבוסים ומיניבוסים.טלפנתי אליהם,ומסתבר שהפרסום באתר מיושן ולא מעודכן,כי אין להם מידיבוסים (35 מקומות ישיבה),מחיר שכירת אוטובוס להסעה מערד למושב גנות,2,600 ₪.

בירור טלפוני אצל אגד הסעים,העלה תעריף זהה לזה של לעיל,אבל כעובד חברת רותם-אמפרט-נגב שהם מסיעים אותנו לעבודה,אז יש הנחה מסוימת,ואז המחיר מסתכם ב-2,470 ₪.

התכתבויות וטלפונים עם נציגות של מטרופולין,העלתה הצעת מחיר מפתיעה של 1,650 ₪,מה גם שבינתיים נתוספו עוד נוסעים לרשימה בערד,ועוד 3 לפחות שיגיעו מקרית-גת ויעלו לאוטובוס בצומת-קמה.
הזמנתי אוטובוס ממטרופולין,ובסך-הכל היתה נסיעה כיפית ונעימה לארוע וממנו.
 

אלון 58

New member
63-764-70 / מטרופולין

שכירת אוטובוס לארוע (
)

אמש השתתפתי בחתונת חברים שנערכה באולם / גן-ארועים במושב גנות הסמוך למחלף גנות,שבמפגש הכבישים 1 ו-4.
ההכנות לארוע כללו בדיקת תעריפים לשכירת מיניבוס או אוטובוס שיסיע אותנו לשם מערד.
ההחלטה אם לשכור מיניבוס או אוטובוס תתקבל לפי מספר המעונינים/ות לנסוע בדרך זו,כי בהתחלה דובר על 18>19 נפשות,וברגע שנוספו עוד ועברנו את ה-20,כבר נוצר צורך באוטובוס,כי נודע לי שכיום כנראה שום חברה לא מחזיקה במידיבוסים של 30>35 נוסעים.
עשיתי "סקר-שווקים" בנושא,בדקתי ופניתי לכמה חברות הסעה מקומיות בערד,מחירי שכירת מיניבוס של עד 19 מקומות נעים בין 1,300 ₪ ל-1,500 ₪ לערב.

חברת המוביל הדרומי צביקה מבאר-שבע,הציגה באתר שלה אוטובוסים,מידיבוסים ומיניבוסים.טלפנתי אליהם,ומסתבר שהפרסום באתר מיושן ולא מעודכן,כי אין להם מידיבוסים (35 מקומות ישיבה),מחיר שכירת אוטובוס להסעה מערד למושב גנות,2,600 ₪.

בירור טלפוני אצל אגד הסעים,העלה תעריף זהה לזה של לעיל,אבל כעובד חברת רותם-אמפרט-נגב שהם מסיעים אותנו לעבודה,אז יש הנחה מסוימת,ואז המחיר מסתכם ב-2,470 ₪.

התכתבויות וטלפונים עם נציגות של מטרופולין,העלתה הצעת מחיר מפתיעה של 1,650 ₪,מה גם שבינתיים נתוספו עוד נוסעים לרשימה בערד,ועוד 3 לפחות שיגיעו מקרית-גת ויעלו לאוטובוס בצומת-קמה.
הזמנתי אוטובוס ממטרופולין,ובסך-הכל היתה נסיעה כיפית ונעימה לארוע וממנו.
63-764-70 / מטרופולין
האוטובוס שנשלח להסיע אותנו מערד למושב גנות ובחזרה,לצורך השתתפות בחתונה.
 

אלון 58

New member
הקבוצה שלנו ממתינה למאחרת האחרונה...,

63-764-70 / מטרופולין
האוטובוס שנשלח להסיע אותנו מערד למושב גנות ובחזרה,לצורך השתתפות בחתונה.
הקבוצה שלנו ממתינה למאחרת האחרונה...,
ואחרי כמה דקות כשהופיעה,יצאנו לדרך,מעט אחרי השעה 18:00.
 

אורי404

New member
שיהיה בשמחות. לגבי האוטובוס, זה אפשרי?

שכירת אוטובוס לארוע (
)

אמש השתתפתי בחתונת חברים שנערכה באולם / גן-ארועים במושב גנות הסמוך למחלף גנות,שבמפגש הכבישים 1 ו-4.
ההכנות לארוע כללו בדיקת תעריפים לשכירת מיניבוס או אוטובוס שיסיע אותנו לשם מערד.
ההחלטה אם לשכור מיניבוס או אוטובוס תתקבל לפי מספר המעונינים/ות לנסוע בדרך זו,כי בהתחלה דובר על 18>19 נפשות,וברגע שנוספו עוד ועברנו את ה-20,כבר נוצר צורך באוטובוס,כי נודע לי שכיום כנראה שום חברה לא מחזיקה במידיבוסים של 30>35 נוסעים.
עשיתי "סקר-שווקים" בנושא,בדקתי ופניתי לכמה חברות הסעה מקומיות בערד,מחירי שכירת מיניבוס של עד 19 מקומות נעים בין 1,300 ₪ ל-1,500 ₪ לערב.

חברת המוביל הדרומי צביקה מבאר-שבע,הציגה באתר שלה אוטובוסים,מידיבוסים ומיניבוסים.טלפנתי אליהם,ומסתבר שהפרסום באתר מיושן ולא מעודכן,כי אין להם מידיבוסים (35 מקומות ישיבה),מחיר שכירת אוטובוס להסעה מערד למושב גנות,2,600 ₪.

בירור טלפוני אצל אגד הסעים,העלה תעריף זהה לזה של לעיל,אבל כעובד חברת רותם-אמפרט-נגב שהם מסיעים אותנו לעבודה,אז יש הנחה מסוימת,ואז המחיר מסתכם ב-2,470 ₪.

התכתבויות וטלפונים עם נציגות של מטרופולין,העלתה הצעת מחיר מפתיעה של 1,650 ₪,מה גם שבינתיים נתוספו עוד נוסעים לרשימה בערד,ועוד 3 לפחות שיגיעו מקרית-גת ויעלו לאוטובוס בצומת-קמה.
הזמנתי אוטובוס ממטרופולין,ובסך-הכל היתה נסיעה כיפית ונעימה לארוע וממנו.
שיהיה בשמחות. לגבי האוטובוס, זה אפשרי?
בחברות אחרות יש הפרדה בין קווי השירות להסעות פרטיות.
בעבר עד שנות התשעים ואולי גם אחרי "אגד" היו מבצעים הסעות פרטיות, כמו למשל טיולים. כך גם "דן".
אבל בהמשך הייתה הפרדה בין 'חברת האם' ל'חברת הבת'. "אגד" ו"דן" בקווי שירות ואילו "אגד תיור ונופש" (לימים "אגד היסעים") ו"יונייטד טורס" בהסעות פרטיות. "אגד" עדיין מפעילים קווי נמ"ק ("נסיעות מיוחדות קבועות" לעובדים). אולם גם זה בתהליך של הפרדה בין "אגד" לחברת הבת.

לא ברור לגמרי, האם זה תקין ש"מטרופולין" מבצעת הסעות פרטיות ולא 'חברת האם' "תורבוס". או שזה לא תקין או שיש הסדר שונה בין "מטרופולין" למשרד התחבורה, מאשר חברות אוטובוס אחרות.
 

אלון 58

New member
נקודה מענינת העלת אורי...,

שיהיה בשמחות. לגבי האוטובוס, זה אפשרי?
בחברות אחרות יש הפרדה בין קווי השירות להסעות פרטיות.
בעבר עד שנות התשעים ואולי גם אחרי "אגד" היו מבצעים הסעות פרטיות, כמו למשל טיולים. כך גם "דן".
אבל בהמשך הייתה הפרדה בין 'חברת האם' ל'חברת הבת'. "אגד" ו"דן" בקווי שירות ואילו "אגד תיור ונופש" (לימים "אגד היסעים") ו"יונייטד טורס" בהסעות פרטיות. "אגד" עדיין מפעילים קווי נמ"ק ("נסיעות מיוחדות קבועות" לעובדים). אולם גם זה בתהליך של הפרדה בין "אגד" לחברת הבת.

לא ברור לגמרי, האם זה תקין ש"מטרופולין" מבצעת הסעות פרטיות ולא 'חברת האם' "תורבוס". או שזה לא תקין או שיש הסדר שונה בין "מטרופולין" למשרד התחבורה, מאשר חברות אוטובוס אחרות.
נקודה מענינת העלת אורי...,
האם יש חובה חוקית להפריד בין קווי שירות להסעות פרטיות?
היו מקרים בעבר בהם הוסענו לארועים דרך העבודה באוטובוסי אגד הרגילים,ועל החלון התוספו שלטים של אגד תיור ונופש,כך שזה נראה סוג של "קומבינה".

למטרופולין בערד אין אוטובוסים של תור-בוס או אוטובוסים "תיירותיים",וטוב שכך,כשהזמנתי אוטובוס,הדגשתי שיהיה עדיף אוטובוס רגיל,והנציגה השיבה לי שגם ככה אין בערד תיירותיים,והם ישלחו אוטובוס בינעירוני רגיל.הדגשתי שרוב האוטובוסים התיירותיים הם גבוהים,ויש בהם יותר מדי מדרגות,מה שיכול להקשות על אנשים מבוגרים,לכן הסכמתי עמה על אוטובוס בינעירוני רגיל,כי זה מה שיש להם בערד.
 

אורי404

New member
כאמור בחלק מהחברות יש הפרדה

נקודה מענינת העלת אורי...,
האם יש חובה חוקית להפריד בין קווי שירות להסעות פרטיות?
היו מקרים בעבר בהם הוסענו לארועים דרך העבודה באוטובוסי אגד הרגילים,ועל החלון התוספו שלטים של אגד תיור ונופש,כך שזה נראה סוג של "קומבינה".

למטרופולין בערד אין אוטובוסים של תור-בוס או אוטובוסים "תיירותיים",וטוב שכך,כשהזמנתי אוטובוס,הדגשתי שיהיה עדיף אוטובוס רגיל,והנציגה השיבה לי שגם ככה אין בערד תיירותיים,והם ישלחו אוטובוס בינעירוני רגיל.הדגשתי שרוב האוטובוסים התיירותיים הם גבוהים,ויש בהם יותר מדי מדרגות,מה שיכול להקשות על אנשים מבוגרים,לכן הסכמתי עמה על אוטובוס בינעירוני רגיל,כי זה מה שיש להם בערד.
כאמור בחלק מהחברות יש הפרדה
האוטובוסים בקווי שירות נרכשים, כחלק מקרן הצטיידות. לכן הם אמורים לשמש בקווי שירות ולא בסוגי הסעות אחרים, בהם המחירים שונים לחלוטין, ממה שמשלמים בתחבורה ציבורית.
אני לא יודע על איזו תקופה, אתה מדבר על תוספת שלטים של "אגד תיור ונופש". בכל מקרה פחות תראה (אם בכלל) מקרים דומים בהם אוטובוס של "אגד" או "דן" משמש בהסעות טיולים של בתי ספר או של תנועות נוער. ב"מטרופולין", לעומת זאת זהו לא דבר נדיר.
או שיש הרשאה ל"תור בוס"/"מטרופולין" לבצע את אותו שימוש באוטובוסים או שאין אישור לכך ומשהו כאן לא כשורה.
 

אלון 58

New member
לא יודע אם יש איסור כזה...,

כאמור בחלק מהחברות יש הפרדה
האוטובוסים בקווי שירות נרכשים, כחלק מקרן הצטיידות. לכן הם אמורים לשמש בקווי שירות ולא בסוגי הסעות אחרים, בהם המחירים שונים לחלוטין, ממה שמשלמים בתחבורה ציבורית.
אני לא יודע על איזו תקופה, אתה מדבר על תוספת שלטים של "אגד תיור ונופש". בכל מקרה פחות תראה (אם בכלל) מקרים דומים בהם אוטובוס של "אגד" או "דן" משמש בהסעות טיולים של בתי ספר או של תנועות נוער. ב"מטרופולין", לעומת זאת זהו לא דבר נדיר.
או שיש הרשאה ל"תור בוס"/"מטרופולין" לבצע את אותו שימוש באוטובוסים או שאין אישור לכך ומשהו כאן לא כשורה.
לא יודע אם יש איסור כזה...,
להשתמש באוטובוס ציבורי להסעה פרטית מוזמנת,אבל זה מה שהיה,הנוסעים כולם היו מרוצים מההסעה הזו,האוטובוס היה מצוין,הנהג אדיב,והאוירה בנסיעה היתה "עַל הַכֵּיפַךּ".
כפי שכבר נכתב לעיל,למטרופולין אין בערד אוטובוסים להסעות מיוחדות,אז הם הקצו לנו אוטובוס בינעירוני ציבורי.
 

uufridman

New member
תמיד כיף לשמוע דברים טובים ועוד על מטרופלין

לא יודע אם יש איסור כזה...,
להשתמש באוטובוס ציבורי להסעה פרטית מוזמנת,אבל זה מה שהיה,הנוסעים כולם היו מרוצים מההסעה הזו,האוטובוס היה מצוין,הנהג אדיב,והאוירה בנסיעה היתה "עַל הַכֵּיפַךּ".
כפי שכבר נכתב לעיל,למטרופולין אין בערד אוטובוסים להסעות מיוחדות,אז הם הקצו לנו אוטובוס בינעירוני ציבורי.
תמיד כיף לשמוע דברים טובים ועוד על מטרופלין

הם מתייחסים לתחבורה ציבורית ולנהגי בשיא המקצועיות ,כל אוטובוס מבריק

עם מספרים בצד מאחור וקדימה ובנוסף מספר מקרטון לבן למקרה של השתקפות.


השירות שלהם תמיד עונה ומנסה לתת פתרון .
 

אלון 58

New member
נחמד...,

תמיד כיף לשמוע דברים טובים ועוד על מטרופלין

הם מתייחסים לתחבורה ציבורית ולנהגי בשיא המקצועיות ,כל אוטובוס מבריק

עם מספרים בצד מאחור וקדימה ובנוסף מספר מקרטון לבן למקרה של השתקפות.


השירות שלהם תמיד עונה ומנסה לתת פתרון .
נחמד...,
מילים דומות אומר אבא שלי,שמשתמש בשירותיהם יחסית הרבה,כמובן בהבדלה בין התחבורה הציבורית לבין מקרה כמו כאן,של הסעה פרטית מוזמנת מהם אחרי "סקר שוק".
 

mister K

New member
שילוט בצד, מקדימה ומאחורה יש בכל חברות התח"צ

תמיד כיף לשמוע דברים טובים ועוד על מטרופלין

הם מתייחסים לתחבורה ציבורית ולנהגי בשיא המקצועיות ,כל אוטובוס מבריק

עם מספרים בצד מאחור וקדימה ובנוסף מספר מקרטון לבן למקרה של השתקפות.


השירות שלהם תמיד עונה ומנסה לתת פתרון .
שילוט בצד, מקדימה ומאחורה יש בכל חברות התח"צ
לעומת זאת השילוט של מטרופולין הוא המטומטם ביותר שקיים. זו החברה היחידה בה לנהג אין שליטה על השילוט אלא רק לסדרן דרך המחשב. דבר שכמובן יותר בלאגן ובילבול כשאוטובוס עובד על קו אחד והשילוט מראה קו אחר, אך הנהג לא יכול לעשות דבר חוץ מלשים את שלט הנייר הלבן.

לגבי הנהגים, לאחרונה הנהלת החברה ממש לא מתייחסת אליהם ברצינות והתנאים הורעו מאוד. כפי שפירטתי פה לא מזמן והדבר מופיע בארכיון הפורום.
 

mister K

New member
*יותר בלאגן = צ"ל: יוצר בלאגן.

שילוט בצד, מקדימה ומאחורה יש בכל חברות התח"צ
לעומת זאת השילוט של מטרופולין הוא המטומטם ביותר שקיים. זו החברה היחידה בה לנהג אין שליטה על השילוט אלא רק לסדרן דרך המחשב. דבר שכמובן יותר בלאגן ובילבול כשאוטובוס עובד על קו אחד והשילוט מראה קו אחר, אך הנהג לא יכול לעשות דבר חוץ מלשים את שלט הנייר הלבן.

לגבי הנהגים, לאחרונה הנהלת החברה ממש לא מתייחסת אליהם ברצינות והתנאים הורעו מאוד. כפי שפירטתי פה לא מזמן והדבר מופיע בארכיון הפורום.
*יותר בלאגן = צ"ל: יוצר בלאגן.
 

Mister Eli

New member
אין מניעה להשתמש

כאמור בחלק מהחברות יש הפרדה
האוטובוסים בקווי שירות נרכשים, כחלק מקרן הצטיידות. לכן הם אמורים לשמש בקווי שירות ולא בסוגי הסעות אחרים, בהם המחירים שונים לחלוטין, ממה שמשלמים בתחבורה ציבורית.
אני לא יודע על איזו תקופה, אתה מדבר על תוספת שלטים של "אגד תיור ונופש". בכל מקרה פחות תראה (אם בכלל) מקרים דומים בהם אוטובוס של "אגד" או "דן" משמש בהסעות טיולים של בתי ספר או של תנועות נוער. ב"מטרופולין", לעומת זאת זהו לא דבר נדיר.
או שיש הרשאה ל"תור בוס"/"מטרופולין" לבצע את אותו שימוש באוטובוסים או שאין אישור לכך ומשהו כאן לא כשורה.
אין מניעה להשתמש
באוטובוסים לתחבורה ציבורית עבור ויזות. וזה שתור-בוס היא חברת אם עדיין לא אומר כלום.
כאשר אגד הייתה מבצעת ויזות היא לא הייתה מבצעת אותם לא רק ע"ג אוטובוסים של אגד תיור ונופש אלא גם אוטובוסים רגילים(ויזות צבאיות למשל).
האוטובוס הוזמן מחברת מטרופולין ולכן נשלח אוטובוס של חברת מטרופולין.
 
בעקבות ההסכם החדש בין אגד לממשלה

אין מניעה להשתמש
באוטובוסים לתחבורה ציבורית עבור ויזות. וזה שתור-בוס היא חברת אם עדיין לא אומר כלום.
כאשר אגד הייתה מבצעת ויזות היא לא הייתה מבצעת אותם לא רק ע"ג אוטובוסים של אגד תיור ונופש אלא גם אוטובוסים רגילים(ויזות צבאיות למשל).
האוטובוס הוזמן מחברת מטרופולין ולכן נשלח אוטובוס של חברת מטרופולין.
בעקבות ההסכם החדש בין אגד לממשלה
אגד לא תבצע עוד נסיעות מיוחדות באוטובוסיה, אלא תעבורנה לאגד היסעים שהוקמה לשם כך.
 

Mister Eli

New member
זה במקרה של אגד

בעקבות ההסכם החדש בין אגד לממשלה
אגד לא תבצע עוד נסיעות מיוחדות באוטובוסיה, אלא תעבורנה לאגד היסעים שהוקמה לשם כך.
זה במקרה של אגד
וזה מה שהיה עד לא מזמן, אם אינני טועה, ההסכם נוגע לאגד בלבד ולא לשאר החברות.
 

אורי404

New member
כנראה הסכם נפרד לכל חברה

בעקבות ההסכם החדש בין אגד לממשלה
אגד לא תבצע עוד נסיעות מיוחדות באוטובוסיה, אלא תעבורנה לאגד היסעים שהוקמה לשם כך.
כנראה הסכם נפרד לכל חברה
בכל מקרה גם בטרם ההסכם החדש בין "אגד" (וגם "דן") לממשלה המצב היה שונה. כאמור בשנות התשעים אוטובוסים של "אגד" ו"דן" בצעו הסעות לטיולי בית ספר או תנועות נוער. כיום (ולמעשה מזה שנים רבות) זה לא כך.
 

mister K

New member
למטרופולין מותר לבצע ויזות עם האוטובוסים שלה.

כאמור בחלק מהחברות יש הפרדה
האוטובוסים בקווי שירות נרכשים, כחלק מקרן הצטיידות. לכן הם אמורים לשמש בקווי שירות ולא בסוגי הסעות אחרים, בהם המחירים שונים לחלוטין, ממה שמשלמים בתחבורה ציבורית.
אני לא יודע על איזו תקופה, אתה מדבר על תוספת שלטים של "אגד תיור ונופש". בכל מקרה פחות תראה (אם בכלל) מקרים דומים בהם אוטובוס של "אגד" או "דן" משמש בהסעות טיולים של בתי ספר או של תנועות נוער. ב"מטרופולין", לעומת זאת זהו לא דבר נדיר.
או שיש הרשאה ל"תור בוס"/"מטרופולין" לבצע את אותו שימוש באוטובוסים או שאין אישור לכך ומשהו כאן לא כשורה.
למטרופולין מותר לבצע ויזות עם האוטובוסים שלה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה