שלב א'

שלב א'

חוש באנרגיה היוצאת מידך ונוגעת באמת ידך השניה ,
תחוש כי האנרגיה יוצרת מעין מתח קבוע כמו שדה מגנטי וכל השדה אחיד .
עתה צבוט את אמת ידך במקון מסויים רך , ונסנ לבדוק את האנרגית השדה עתה .
ותגלה שהאנרגיה במקום הצביטה עולה בספיראלה לעומת שאר האמה .
שאלות כגון למה זה עתה ספיראלי ?
למה הצביטה השפיעה ?
יובילו לחיפוש מידע ולימוד על המבנה האנטומי המטאפיזי לפיזי של גופך .
ומשם שלב הבא , נסה זאת על פצע או מקום חבורה או מקום של חולי , ותבחן היכן בגופך יש הפרעה ספיראלית
קצת על ...
דוד
 
ברוך הבא לפורום דוד. תודה על הדעות שלך ועל‬

השיתופים.
כפי שכתבתי בשרשור לקודם- אתה מביא גישה יהודית מעשית, מעניינת.
חברנו ינוקא, גם מביא מהיהדות ומעניין יהיה לראות את הדינמיקה שאולי תיווצר.

המשך יום נעים לך.
 
תוספת

אם מדדת אי פעם את המרחק בו אתה מרגיש את האנרגיה היוצאת מכף ידך אם כף היד השניה ,
והמרחק בין שני הידיים עלה על 15 ס"מ , או אם האנרגיה של ידך מגיעה נאמר לאמת ידך השניה בעוצמה
מעל 15 ס"מ , אתה יכול להיות הילר .
וזה אומר שהאנרגיה הפנימית שלך בעוברה את מסלול הזרוע והאמה ושורש כף היד ליד עצמה וממנה מספיק חזקה להשרות תבנית פנימית
מתוקנת של מסלול פנימי יחסי כלשהוא , היכול להשפיע על פי התפלגות אופניו מהפנים לחוץ על כלי של הזולת .
ולישר את תצורת האנרגיה בכלי הזולת ,
בכדי שזה יעבור ויעבוד צריך את המרחק של ה-15 ס"מ מעבר לכף היד , ואזי זה יכול לעבור את מרחק הפנים חוץ של כלי הזולת ולישרו לתוואי פנימי תקין .
ומשם מזור ורפואה .
הרי האנרגיה העוברת היא שיכלול של 7 רמות פנימיות הבאות בהבעה מתפלגת החוצה .
בארבע הרמות החיצוניות יותר וזמניות יותר מתרחש סיבוב של האנרגיה הפנימית החוצה דרך הרמות היוצרות גם את מעבר ותחושת הזמן הגופני .
הסיבוב הוא מימין לשמאל , ולכן ההרגש הספיראלי בצביטה .
יש לזכור שכנגד הספיראלה מימין לשמאל בין הארבע רמות החוצה , יש תופעת משוב מאזן בכל רמה הפועל כספיראלה הפוכה .
וחישה נכונה יכולה לזהות את מיקום ההפרעה האנרגטית בארבע רמות ומיקומה היחסי בגוף ועד כמה זה פנימי ומתפלג למערכות השונות ולאיברים .
ומשם מהאנטומיה המטאפיזית לפיזית הביולוגית .
כאשר ההילינג עצמו הוא בריחוף מעל המקום (חישה וריפואי)
או מגע ישיר בו יש מעבר של היזון חוזר מאנרגיות הספיראלות השבות ומאזנות , ואז כאילו לקיחת הבעיה ושיווי צורה ופתרון בכלי שלך , שזה קצת מסכן את ההילר
באנרגיה של הזולת הקלוקלת .

ומכיוון שזה עניין של אנרגיה ימין לשמאל ושמאל לימין , אז זה גם בא בהתכללות מעשי ההילר עד כמה הוא נקי .
דהיינו תרגום ליום יום של הימין לשמאל ושמאל לימין , יהיה אם האנרגיה שאנו מכניסים לעצמינו כמזון ושתיה , והיכן אנו פורקים זאת(בשרותים),
שאלת המיקום בו היציאות מתבצעות הופכת חשובה כי בו יש את עניין מוצא הימין לשמאל באנרגיה שאנו ניזונים ממנה ,
ואזי חשוב להנהיג מקום יציאה קבועה שהוא אם מזוזה שאתה שמת אותה , או בהילרית אביה או בעלה או הרב השכונתי .
למען החזרת המושב המאזן ופריקת המקולקל .
דהיינו לייצר מקום אנרגטי שבו היוצא והמושב , במערכת חילוף החומרים הוא במקום אחד .
מספר 1 יכול להיות בכל מקום כל עוד זה שקוף , אחרת רק במקום המיועד ,
מספר 2 רק במקום המיועד ,
וכל זה אם אתה רוצה לשמור ולחזק את אופני היוצא והשב להשפעה הילרית נקייה .
לתגבר מערכי פנים , אפשר ע"י כוס יין אדום , (לא לפני טיפול לפחות 8 שעות מרחק)באופן קבוע ויומי ,
או ע" שמירת שבת כהלכה , או ע"י קריאת תורה במעגל עוצמה (דהיינו כל התורה במעגל עוצמה רצוף ) ,
קריאת תהילים גם מועיל .ברכות על האוכל והשתיה מוסיפים , תלמוד תורה גם עוזר אם אתה מחבר אותו מהשכל להשתלשלות הגוף עצמו .
מדיטציות פעולות מאזנות טיהורים גם הם מועילים אבל לא צריך להיסחף עם זה .
הכל במידה .
ובעבודה עצמה להתחיל מבפנים ולסיים מבפנים .
קצת על...
דוד
 
תוספת על התוספת

הספיראלות הפנימיות הללו באות לידי ביטוי גם בחיצוני לנו ,
ששם נמצאים כל התקיעות האנרגטיות ,בפריסת מאורי האור האש שעליהם יושבים המחשבות הרגשות ,
וכל מיני זכרונות מודחקים וטראמות , ואת כל המסלול ההבעתי מהפנימי החוצה יש לתקן מבאגים היושבים על השב ממנו ,
ולשמור על רמה פנימית נקיה ונאותה , אחרת במפגש המרחף והנוגע הקילוקולים או הבאגים שלנו יעברו לזולת .

עוד פטנט לגרש רוח הפוכה פנימית בין הרמות עד ההילה היא להניח תפילין ,
לא מנסה להחזיר אותכם בתשובה , רק חולק ידע טכני שעובד .
דוד
 
למעלה