שלום..אולי תוכלו לעזור לי..?

m i s h i

New member
שלום..אולי תוכלו לעזור לי..?

אז ככה..אני עומדת בפני פרק חשוב בחיי..ההתלבטות מה ללמוד. :) אני מתחילה לחשוב בכיוון של משפטים,והייתי שמחה לשמוע דעה ממישו שנמצא בתוך התחום..אני מבינה שאתם בעצם עדיין סטודנטים,אבל דעה שלכם תעזור לי מאוד. רציתי לדעת אם כל עורך דין נמצא באופן קבוע בבית משפט,או שיש תחומים שפחות מתעסקים בזה,או לא מגיעים עד לשם? יש לי פחד במה..אני לא חושבת שאוכל לעמוד מול אנשים ולהתחיל לנאום..כדאי לי לוותר על הלימודים בגלל זה? עד כמה באמת הלימודים קשים? אני יכולה להעיד על עצמי שרוב הזמן אני משקיעה..ותמיד לקחתי לימודים ברצינות. ו..4 שנים לימודים? שזה כולל את הסטאז'? אשמח מאוד לתגובות!!! תודה מראש.. :)
 

רואי

New member
אז ככה

עורך דין לא נמצא באופן קבוע בבית משפט. במידה ויש דיונים בתיק מסוים, אז צריך להגיע לבית המשפט.כמובן שיש תחומים שפחות מופיעים בהם בבית המשפט, כמו עריכת חוזים או רישום פטנטים וכו'. לגבי פחד במה- לדעתי לא כדאי לוותר על הלימודים בגלל זה, מכמה סיבות- ראשית, עורכת דין תהיי רק בעוד כמה שנים טובות- 5 שנים בערך- ומאוד יכול להיות שתתגברי על פחד הבמה שאת חוששת שיש לך. חוץ מזה, הדיונים בבית המשפט לרוב נערכים בפורום מצומצם מאוד, דהיינו 2 עורכי דין, שופט וקלדנית ואולי הלקוח שלך וזהו, כך שזה לא ממש כמו שרואים בסרטים
בנוסף, הידע העצום שתצברי כסטודנטית למשפטים הוא נכס לכל החיים. משך הלימודים הוא 3 וחצי שנים+התמחות של שנה= כלומר 4 וחצי שנים. הלימודים בסך הכל לא קשים, וכמעט כל אחד יכול לקבל ציון עובר במבחנים, ואם תשקיעי בלימודים אז אין סיבה שלא תצליחי. במידה ויש עוד שאלות אשמח לענות. גמר חתימה טובה!
 
למעלה