שלום, אל תחשבו את זה לחוצפה,

eרון1

New member
בתור אחת שנמצאת בעיצומו של התהליך

ועד כמה שידוע לי, מאוד קשה לאב יחידני לאמץ גם בחו"ל, אבל לא בלתי אפשרי!!! רק לשם הידע- גם לאמהות יחידניות קשה יותר לאמץ מאשר למשפחות/זוגות, אבל שמעתי שגם גברים אימצו. אם אתה שלם עם ענין האימוץ ומוכן להאזר בהמון המון סבלנות (כי גם בארצות בהן אפשר לאמץ כיחידנים- מעבירים אותם בד"כ לסוף התור!!!), אני לא רואה סיבה לא להתחיל לברר ולזרום עם התהליך. שיהיה
!
 

יסמין@

New member
האם את מתכוונת לאוקראינה?

משום שקודם הודיעו באוקראינה שמעבירים את היחידניות לסוף התור ועכשיו מתברר שהם בכלל בטלו את האפשרות שיחידניות יאמצו. לא שמעתי שבמדינות המעטות שמאפשרות ליחידניות (ואולי גם ליחידנים) לאמץ מעבירים אותן\ם לסוף התור.
 

יסמין@

New member
מכל מקום, השואל לא מתכוון

לאמץ. יש לו אג'נדה אחרת, כפי שהוא עצמו הסביר.
 

eרון1

New member
לא, אני כרגע לא רשומה לאוקראינה

הבנתי שבאוקראינה עצרו ההליכים לכמה חודשים. לא יודעת אם חידשו אותם כבר
 

יסמין@

New member
קראי באתר

אימוץ יחידני, בדף: בחו"ל http://www.geocities.com/adoption_singles/ בקיצור, בניגוד לעבר הלא רחוק, לפי התקנות החדשות באוקראינה רק זוגות נשואים יכולים לאמץ. תחילה דובר על כך שכל אלו שאינן נשואות יועברו לסוף התור (והמשמעות הממשית היא שזה לא יקרה - הרי בתור יש המון זוגות נשואים מהמון ארצות), אבל לבסוף הם הודיעו רשמית שהאימוץ הוא אך ורק לזוגות נשואים. בקיצור, עוד מדינה נסגרה עבור אימ"ב... ונשארו רק 2. אבל קראי באתר.
 

eרון1

New member
קראתי, אני בכל מקרה רשומה ברוסיה

ולא באוקראינה, אבל יצא לי לדבר עם אימ"ב שכן רשמו אותה לאחרונה לאוקראינה בעמותה אחרת... נכון שמשך זמן ההמתנה לא ברור כרגע כי דין לא נפתחו השערים לאימוצים חדשים (אם כי אי אפשר לדעת בדיוק גם את משך זמן ההמתנה במקומות אחרים), ובכ"ז רשמו לאוקראינה. הבנתי ממנה שנכון שיש עדיפות לנשואים אבל גם חד הוריות מקבלות, כמובן שבתדירות נמוכה הרבה יותר! אני נוטה להאמין שלא סתם לקחו לה כסף ורשמו אותה במקום שברור שאין לה סיכוי לקבל שם ילד, מקוה שלא אתבדה... בכל מקרה, אם את שומעת דברים אחרים ו/או מקבלת עדכונים סותרים, אשמח אם תעדכני אותי...
 

יסמין@

New member
השאלה מתי רשמו אותה

לאוקראינה. אם רשמו אותה מנובמבר ואילך - הם פשוט לא בסדר משום שמנובמבר ואילך התברר שלפי התקנות החדשות אוקראינה לא תרשה לנשים לא נשואות לאמץ. וברוסיה אין שום בעיה ואין שום אפליה בין נשים נשואות לפנויות.
 
למעלה