שלום, אנחנו במשבר....

Big Al

New member
שלום, אנחנו במשבר....

אני ובעלי (39-35)נשואים כבר אחד עשרה שנה ויש לנו שתי בנות מקסימות. אנחנו מאוד מאושרים אם החיים שלנו, יש לנו את הבית שתמיד חלמנו עליו את העבודות שתמיד רצינו, חברים וכ"ו. הבעיה שלנו היא הסקס. אנחנו לא מקיימים בכלל,כאילו לא רוצים את זה, ולא מנסים לעשות את זה כשיש לנו את הזמן. אני לא יודעת ממה זה נובע אולי אנחנו לא נמשכים אחד לשני כבעבר. אבל לי וגם לו אין כל רצון לסקס גם עם מישהו אחר. דיברנו אל זה הרבה, והחלטנו שאנחנו זקוקים לעזרה. אז אם יש משהו שאפשר לעשות כדי להגביר את החשק המיני אנחנו נודע מאוד. מיואשים.
 

seeyou

New member
"הבעיה שלנו היא הסקס"../images/Emo24.gif

זאת לא רק הבעיה שלכם - זאת בעיה של כולנו. אבל יש לכם מזל מאחר ו: -"אנחנו מאוד מאושרים אם החיים שלנו" -"אנחנו לא מקיימים בכלל,כאילו לא רוצים את זה" -"לי וגם לו אין כל רצון לסקס גם עם מישהו אחר"....זה מאוד חשוב!!!!!!! זה כמעט ולא קיים לרוב הזוגות. למרות שאני לא סקסולוג אני חושב שאפשר להכניס סקס בחיים שלכם ולהנות הרבה מהמשוער. וזה למה? מסיבה פשוטה-אין לכם ציפיות ודרישות בשטח הזה. ישנם אנשים שאוכלים על מנת לחיות ויש אנשים שחיים על מנת לאכול. גם ביחסי מין יש הקבלה. לנשים יש מוח יצירתי וניהול טוב לעיניני הסקס והחיים בזוגיות. תוכלי לארגן "פולחן סקס"-מפגש, כאילו זאת סעודה חגיגית. הכול אפשרי אם רק תרצי. תזכרי,לגברים יש תקופה קשה-משבר גיל 40 .....קחי בחשבון יש בדרך כלל יש לו תאבון מיני אך אני מניח שהוא נבלם מחוסר העיניין שלך מצד שני,נשים בגילך ומעמדך מתחילות לפזול לבחורים צעירים 20+ בעלי הופעה יפה שמשדרים מין.
 

czar

New member
נרדמתם....

- שלישיות/רביעיות ועוד - לפתוח את הנישואין - כימיכלים (מותרים בלבד) כל הכבוד לכם על הפתיחות בניכם, באמת, מעטים יכולים להגיע לפתיחות והחלטה שכזאת.
 

מאהבבב

New member
עיצה שכזו...

לפתוח נישואין או לפרק ? אחרי שהוא יטעם מישהי נוספת מי ערב לה ולנישואיה ? זה פועל הפוך על ...
 
צריך לנסות לבודד את הסיבות

צריך לנסות לבודד את הסיבות למצב הזה. ראשית, אם תוכלי לספר מה היה בעבר ואיך היו היחסים שלכם בעבר ועד מתי הם היו טובים (בהנחה שהם היו כאלו). אח"כ צריך לנסות לבודד את הסיבות שגרמו לשינוי. הסיבות יכולות להיות מגוונות ולעיתים לא רק סיבה אחת. למשל, שינוי במראה הגופני של אחד בצדדים או שניהם (ןגיל 35-40 הוא הגיל של השינוי). שינוי במצב הכלכלי חברתי שלכם כזוג או של כל אחד כבודד. בקיצור צריך לנסות ולבודד האם היו שינויים שגרמו לעניין הסקס לעיתים הוא תוצאה ולא הסיבה. אם תגיעו למסקנה שהסקס נטו, כלומר העניין הימיני במיטה הוא הסיבה לבעיה אפשר יהיה לטפל בזה ע"י תוספת של גירויים מיניים שונים ומגוונים, זה לא חסר בשוק האינטרנט והפתיחות של היום רק שמסוכן להגיע לשם בלי לדעת בהכרה צלולה שזו הבעיה ולרצות מאד דרך זה לפתח עניין מיני נטו.
 

BlackUnicorn

New member
יכול להיות שמדובר בעניין הורמונלי

לכן שווה לעשות את הבדיקות הרלוונטיות. בעקרון ההמלצה שלי היא לנסות קודם לבד - זה אומר להכין איזשהו ערב רומנטי, לראות סרט "מעניין" ביחד, לחרמן אחד את השני, ולראות אם זה עובד. אני בדעה שסקס לפעמים זה כמו שוקולד. אם יש תקופה שבה לא נוגעים בו - פתאום אין את הצורך הזה כל כך. אבל אם נוגעים בו שוב פעם אחת - בא שוב ושוב. אפשר גם לנסות לקנות כל מיני בגדים סקסיים חדשים, צעצועי מין וכו'. אם לבד זה לא עובד - אפשר לפנות לסקסולוג, לבדיקות הורמונליות וכו'. זו בהחלט בעיה שניתנת לפיתרון.
 

פאבריס

New member
פוליטיקלי קורקט

לדעתי את מגלה טפח מהבעיה, אבל מכסה על טפחיים. ההודעה ייצוגית מאוד, ממלכתית מאוד. לכאורה הכל בסדר, נפלא, אף אחד מכם לא רוצה משהו אחר, נאמנות של משטרת מחשבות, ומצד שני אתם מיואשים. אולי תשתפי אותי בבעיה העמוקה יותר?
 
עוד שאלה

אם אין כל רצון לסקס לשניכם(הדגש על שניכם), אז איפה הבעיה? מי שלא רעב, לא מרגיש בעיה של אוכל. חושב שקודם צריך להתעורר התיאבון. כיוון שאת היא זו שכותבת, את צריכה לעור בו את התאבון בתחילה על ידי שיחה פתוחה אך מרמזת,שתעורר פנטזיות ותדבר עליהן. נגיעות קטנות כאילו לא מכוונות והפגנת הרצון לעשות את זה איתו, מתוך אהבה . ואפילו יותר מזה. בשלב הראשוני,אל תבקשי ממנו להשקיע, הגישי לו את זה, פנקי אותו.
 

ggiigg

New member
אור פשוט

הבעיה היא בדיוק במקום "שלכאורה" אין בו בעיה. אני מקווה שברור לך שזה לא מצב טבעי.
 
ברור לי שלא עובדים על משו

שאין בו צורך. חייב להיות צורך כלשהו כדי שיהיה כוח מניעה, מוטיבציה לשינוי. מאמין שקיים צורך כזה לפחות מצד אחד. אחרת אין בעיה בכלל. אתן דוגמא אם אני לא מרגיש צורך ללמוד אני לא אנסה ללמוד אם לא ארגיש צורך לאהבה לא אנסה לאהוב .
 
אם זה לא חסר לשניכם

אז איפה פה הבעיה? יש ביניכם התאמה מינית ואתם לא צריכים להסתכל בצלחת של אחרים.
 

ggiigg

New member
אפתח ואומר

שאם לא היתה בעיה והרצון לפתור אותה , היא לא היתה נכנסת לכאן. מין הוא צורך בסיסי והוא חלק מתקשורת בין בני זוג. חוסר צורך במין הוא סימן מובהק לריחוק זה שלא קיים בשניהם "הצורך במין" לא סותר את העובדה שקיימת בעיה. זה לא מובן מאליו. בכלל , המין כאן הוא לא הבעיה, רק הסימפטום. ולכן אמרתי שהבעיה היא בדיוק במקום שלדבריה אין בעיה.
 
יש אנשים

עם עיניים כחולות ויש אנשים עם עיניים חומות. מה שאומר שלא כל האנשים דומים, כך גם בצורך ביחסי מין, לאנשים שונים יש צרכים שונים. נכון, לרוב האנשים זה צורך בסיסי, אבל יש כאלה שהם שונים מהרוב ולפי מה שנכתב הם כאלה ולא צריך להכניס להם מילים לפה ולהגיד שזה רק סימפטום.
 

ggiigg

New member
כמו שיש עינים חומות

ועינים כחולות יש גם דעה כזאת ודעה אחרת.
 

Big Al

New member
תודה לכם אנשים טובים עזרתם...

באותו היום שכתבתי לכם דברנו אנו ובן זוגי על זה במשך כמה שעות. לאחר מכן נכנסנו למיטה ועשינו אהבה כמו שלא עשינו כבר מזמן, אני רק מקווה שזה ימשך. תודה לכולם אל העזרה והתגובות אני באמת חושבת שאתם אנשים טובים. שיהיה לנו שנה שקטה ומלאה מעשיית אהבה.
 

adam33

New member
להגביר את החשק?

לקחת חופש..לדבר על הכל.. אבל בעיקר בעיקר.. להפסיק לחשוב על היום יום כאילו שכל יום הוא משהו חדש שנותן דרור לכל מה שצברתם במשך השבוע ולא העזתם לממש ולדבר.. זה לא קל כי תתפלאו שעדיין אנשים עצורים ולמרות השנים הם פתוחים בהכל אבל באמת מה שכל אחד חושב בראש שלו ובפנטזיות שלו[ה].
 
למעלה