שלום אני חדשה פה

עינת

New member
ברוכה הבאה

סתיו ו... אנחנו דפקא רוצים לדעת
אני חושבת שללא שום קשר לשאלה ילדים מודעים למצב הזוגיות של הוריהם אם ירצו או לא ירצו אלה אם כן ההורים בוגרי בית- צבי הווה אומר מולטי שחקנים טובים. עכשיו אשים לרגע את הידיעה הזו בצד ואענה על השאלה כאילו ואינם מודעים. חושבת שבמשפחה לא צרכים להיות סודות מצב הזוגיות בין ההורים הוא חלק מהחיים בבית לטוב ולרע כמובן שלא הייתי משתפת בכל פרט ופרט (קצת פרטיות לא?) אבל לא הייתי מסתירה.
 

faith2

New member
../images/Emo45.gif מסכימה בהחלט

ילדים קולטים הרבה יותר ממה שההורים חושבים.
 

s h o o s h a

New member
מודעים או לא, זאת השאלה

האם ילדים צריכים להיות מודעים? תלוי בכמה הם רוצים להיות מודעים. זו דעתי. הרי קשה מאד (ואמרה זאת יפה יפה גיברת מינהלת-עינת) להסתיר הלך רוח בבית בין זוג הורים. גם שחקנים, הטובים ביותר שיש, לפעמים מפשלים ו"מתגלץ'" להם "משהו" שלא היה אמור.
האם אנו כהורים צריכים לערב את הילדים במצב הזוגיות שלנו? הדבר תלוי, לדעתי, בשני פרמטרים : 1. גיל הילדים 2. לאן היחסים הבין זוגיים הולכים ובמחשבה נוספת, הרי ששני אלו למעשה שזורים האחד בשני. שכן, אם ההורים עומדים לחולל שינוי/תפנית במבנה המשפחה מן הראוי שילדיהם ידעו על כך והסבר על אופי הדברים יינתן בהתאם לגיל הילדים.
עד כמה הילדים צריכים להיות מעורבים? לדעתי, אסור שהילדים יהיו חלק מהבעיות בזוגיות. אסור לאף צד לגרום לילד לנקוט עמדה, "לאלץ" (אפילו שלא במודע) "לבחור צד". הילדים הם מחוץ ל"משחק"!
סטיתי מעט מהנושא? אולי. אבל לא יכולתי שלא לדבר על נושא רגיש כזה מכל היבטיו. נסחפתי? אולי קצת, אבל כזו אני. מקווה שתרמתי מעט
 
למעלה