שלום-אני חדשה...

ayuma

New member
שלום-אני חדשה...

תראו,אני לא מבינה בפוליטיקה ושטויות.אני פעם ראשונה כאן ואני מגיעה עם הדעות הכי פשוטות-דעה של ילד.אבל אתם יודעים מה? לפעמים הפיתרון פשוט כמו להתסכל בעיניים תמימות,של ילדים.אני רואה שני עמים שיכולים לחיות בדו קיום על אותה אדדמה.כל מה שצריך זה שכל אחד ייקח אחריות וידבר.דרך דיבור,אמנות וצחוק נגיע לפתרונות.לממשלה שלנו ולגורמים השולטים אצלם יש את כל המניעים להמשיך במלחמה הזו,תחת העיקרון של "הפרד ומשול",מלחמה מעניקה כח לשליט,אפשרות טובה יותר לשלוט בעמים,אבל אנחנו חכמים מזה.ירושלים יכולה להיות הבירה של שני העמים יחד,אפשר לחלוק בה! אפשר לחיות יחד,צד לצד,לפני הקמת המדינה שני העמים עשו זאת! צריך להפיל את החומה המטומטמת הזו שנבנתה,צריך לתת לפלסטינאים את זכויות האזרח שלהם וצריך לדבר-העמים ולא הממשלות! שאלה חשובה: תקנו אותי אם אני טועה,אבל אני לא רואה פה את אחינו הפלסטינאים בפורום.אם אני אכן צודקת-אין דרך לפרסם את הפורום גם בצד שלהם ולהזמין אותם לשוחח עמנו? בואו נחשוב יחד על מסע אמנותי לשלום,מספיק לדבר באויר-בואו נקים קבוצה אמנותית ונתחיל לשנע את השלום!! תמים מדי? או פשוט ומעשי? אשמח לתגובות (ותשאירו את הציניות בבית בבקשה)
 

masorti

New member
יש רק בעיה פצפונת ברעיון שלך...

הפלשתינים לעולם לא יסכימו לקבל אותו. תודיעי לי כשמנהיג מוסמך של העם הפלשתיני יסכים לריבונות משותפת על הר הבית ולויתור חד משמעי על זכות השיבה. עד אז כל הדיבורים מהסוג שלך הם פטפוטי סרק פנים-ישראליים שרק מחלישים אותנו.
 

ayuma

New member
כנראה שלא התעמקת בהודעה שלי

אני לא מדברת על מנהיגים! ברור שמנהיגים תמיד ישימו לנו רגל! המטרה שלהם היא ללבות את הסכסוך!! אני מדברת על דו-שיח בין העמים!!!! והציניות שלך שול אנשים חסרי אמונה ומעוף היא זו שמחלישה אותנו,לא רצונות אופטימיים או "פטפוטי סרק" כהגדרתך
 

raanans

New member
שלום זה טוב.

אני אוהב לכתוב (באנגלית) אם יש לך רעיון ספציפי, אשמח לעזור.
 

ayuma

New member
בואו נקים פורום

שקורא לצעירים כמונו לשוחח,נפתח דו שיח,נפרסם אותו באתר,נרחיב את מעגל החברויות
 

masorti

New member
התעמקתי מאוד...

השורה התחתונה שלך היתה שהעם יכפה שלום על מנהיגיו. בסופו של דבר שלום הוא הסכמה שמבוססת על מסמך משפטי. עד שמנהיג מוסמך של העם הפלשתיני לא יסכים לחתום על מסמך משפטי עם הויתורים שציינתי, כל הדיבורים על השלום הם דיבורי סרק. היום יגידו כך ומחר יגידו ההיפך.
 

אלוהימת

New member
מי זה בדיוק 'העמים' שאת מדברת בשמם ?

מה לעשות, החברה האנושית בחרה להתארגן כחברות מדינה. חברות אלה גדולות כל כך שאין אפשרות לנהל אותן מ''כיכר העיר", כדי לדעת מי הם העמים שאת מדברת עליהם ומה הם חושבים שצריך לעשות, יש לאפשר להם לבחור להם מנהיגים שידברו בשמם (בתנאי כמובן שמדובר בדמוקרטיות). האם מישהו בחר בך לדבר בשמו ? יש בהחלט מקום להתארגנויות חוץ מפלגתיות, למפגשים בין אנשים 'מהשורה', בנסיון להניע מהלכים ולהשפיע על מנהיגים. לצערינו כל הנסיונות האלה כשלו עד היום (והיו, ועדיין יש נסיונות כאלה, וגם אני לקחתי חלק בחלקם). והיו לאנשים מהשורה הזדמנויות להשפיע - אחרי הכל מאז 67 ועד היום התקיימו במדינת ישראל קרוב ל - 20 מערכות בחירות ושאלת השלום הייתה תמיד מרכזית בהן. ובכל זאת העמים האלה, שאת מדברת בשמם לא בחרו באנשים שהציגו ולו גם חלק מאלטרנטיבות שאת מציעה. אז אולי זה מה שהם רוצים ? ולא מה שאת רוצה? ובוודאי לא מה שאני רוצה... גם הפלסטינאים, דווקא אחרי ההסתלקות מרצועת עזה, הקצינו עמדות ובחרו בחמס לייצג אותם. .השימוש בפשטות דעת, או ילדותיות, כדי לשכנע שהנאביות תנצח וכולם רוצים שלום וכד' אולי נשמעת יפה, חבל רק שאין לזה אחיזה במציאות. האנטרנט כידוע חוצה גבולות, וכל מי שרוצה יכול להשתתף. לצערי גם ערביי ישראל לא מרבים להשתתף בפורום.
 

ayuma

New member
לבחור מנהיג זה לא לבחור דעה

גם אנחנו וגם הפלסטינאים בחרנו במנהיגים שלנו כדי שייצגו את דיעותינו.הבעיה היא שמשני הצדדים איבדנו אחיזה ונתנו למנהיגים יד חופשית.שני צדדי המנהיגות מושחתים עד היסוד ותראה איפה אנחנו היום.אף אחד משתי המנהיגויות לא מייצג את רצון העם! החמאס רוצה השמדה וזורע טרור גם בנו וגם בעמו שלו כדי למנוע התנגדויות והממשלה הישראלית מושתתת על העמקת הפער ושטחי המריבה כדי להמשיך ולהחזיק בכח שלה.הגיע הזמן שנעשה מעשה-אנחנו,האנשים. נזמין פלסטינאים לדיון על פני הרשת.ניצור חברויות,ניצור דו-שיח.כמו שאמרתי בשאר ההודעות-זה לא מהלך של יום,שנה או אפילו דור,אבל זה יקרה! גם שבירת האפרטהייד לא קרתה ביממה,אלא על פני כמה עשרות שנים,ותראה איפה האפרו-אמריקאים היום.מישהו האמין לזה אז? כולם שמו את האחריות בידי הממשל.נראה לך שלממשל זה הזיז? לא! קם אדם אחד-אחד!!! מרטין לותר,שינה הכל וסחף עמו אנשים. נקודה למחשבה
 

oranit7777

New member
טבע האדם מונע שלום

שלום לך, החיפוש אחר השלום, ביום עצוב זה, הוא משמעותי יותר מתמיד. השאלה, כיצד ניתן להגיע לכך, כשכל צד בעצם רוצה "להרוויח" על חשבון הצד השני. ושלא נתעלם מכך, שבתוכינו, בינינו, אין שלום.. אולי חשוב שקודם נדע להגיע לזה!
 

ilana111

New member
חבל לך הזמן כנסי

מהמעט שקראתי פה בפורום זה פורום של אנטי שלום..לא פלא שחברנו הפלשתינים אינם כאן..אך מה שכן יש זה תנועה שניקראת ONE VOICE שמדברת על הרעיון שלך...תנועה עממית שמקדמת את השלום..ע"י החתמת עצומה בכל העולם. אני מרשה לעצמי לקרוא לך אחותי כי אני מאמינה בדיוק בדברים שאמרת היי שלום אחותי
 

s a r i t 1 1 1

New member
אני בעד שלום, אבל!

חח תמיד יש אבל. תראי פעם אני גם חשבתי כמוך, חשבתי שוואלה בשביל מה אנחנו צריכים את זה בואו נשים הכל בצד ונעשה סולחה. צר לי לפוצץ לך את הבועה הורודה שוחרת השלום שאת ועוד המון אנשים עדיין חיים בה, שלום כזה הוא לא בדיוק ריאליסטי. אני בתור אחת שחיה בעיר מעורבת, רואה את המציאות, אני חיה ונושמת את האלימות, הגזענות בין העמים האלה.יש המון ארגונים וסיועים ואנשים שבאמת רק רוצים שלום ושקט אחד מהשני, זה לא עוזר. הפערים גדולים מידי, השנאה גדולה מידי, הקרע עמוק מידי. תקראי לי קטנת אמונה או איך שבא לך, אבל את מציגה את הדברים בצורה מאוד נאיבית- זה לא הגיוני לשים 2 עמים [די אויבים] ביחד, להגיד להם "תסתדרו" ולצפות שהכל יהיה בינהם טוב ויפה... תביאי לי רעיון איך אנחנו מגיעים לשלום כזה, אני אההיה הראשונה שתתמוך. אבל עד אז זה נשמע כמו סתם מילים באוויר.
 

המפפציץ

New member
מזל שאמרת שאת עם דעות של ילד... כנס

מתי יבינו במדינה הזאת את מה שכתוב בתורה, עשיו שונא ליעקב! יהפך העולם, אנחנו עם נירדף! הערבים לא רוצים לחיות איתנו, הם רוצים לחיות במקומינו!!! ולכן, צריך להילחם בכל הכח, כי הבא להורגך השכמ להורגו!!!
 
למעלה