שלום ! אני חדש כאן , נעים מאוד !

לא , אתה לא חפץ !

היהדות אומרת ש-רק " הגוף " זה סוג של " חפץ " , " האני האמיתי " זה הנשמה
, שהיא נימצאת בתוך הגוף . ולכן אנחנו מתים בסוף ומוסרים את הגוף בחזרה לעולם הזה . ומי שהולך לקיים יחסי מין בלי חתונה הוא יענש בשמיים .
 
גם אם נקבל את טענתך

שה"אני" אינו הגוף, אז שימוש בהיגיון בריא יניב לנו את התוצאה המפתיעה שהיא ש- האישה לא אמורה להיפגע מכך שהגוף שלה הוא חפץ מיני, כי היא עצמה אינה הגוף. זה כלל אינו קשור אליה... מי שעשוי להיפגע על פי ההיגיון הדתי שהעלית, הוא הגבר, אשר מבזבז את "נשמתו" על תשומת לב למין שמעניק לו הנאה רבה בלי הרבה טירחה וכך מרגיל אותו ל... חס ושלום, חיים טובים. מין הוא כל כך טוב, כל כך כיף, עד שהדת, שמטיפה לערכי העבודה, שרוצה לחנך למשמעת, חייבת להתנקש בו. זו תפיסה די צרה, ואפילו שאנשים המציאו אותה למטרות טובות, היא לא תמיד עובדת. קיים גם נתיב יותר רך. מעין "בית הילל" שכזה. "בית שמאי" אינו הדרך היחידה וחבל שתראה אותו ככזה. בימינו הרבה אנשים יכולים להצליח ולתרום וגם להיות מיניים מאד, קח למשל ביל קלינטון, אדם אינטליגנטי,חביב, ליברלי, שהעובדה שהוא השתשע עם מוניקה לוינסקי וסיגר ובוודאי לא רק איתם, בעודו נשוי, לא ממש הפריעה לו להיות אחד מהנשיאים המוצלחים ביותר שהיו אי פעם לאמריקה. אנחנו חיים בתקופה מתירנית מאד, וזאת כי מאז שהדת אינה יכולה לצנזר את העובדות מהתודעה של אנשים, אנשים גילו יותר ויותר שמין אינו מפלצת. כמובן שחלק מהאנשים רואים במין סוג של אל, וגם זו קיצונות, אבל אני חושב שעדיף לראות במין, שהוא חלק ממך עצמך, סוג של אל, ולא סוג של מפלצת, אם כבר חייבים לבחור (ואני לא טוען שחייבים לבחור). אם כבר- התפיסה הדתית שיש במין חטא כלשהו היא נחותה (יהדות, נצרות, איסלאם), ואילו התפיסה הדתית שהמין הוא קרוב לאל היא נעלה (דת האלילים של יוון ובה המין הוא "ארוס" בנה של "אפרודיטה", אלת האהבה והיופי והוא מקשר בין האדם לעולם האלים, אך אינו בדיוק אל).
 

JiyuuKi

New member
כן

כמו כל תרבות, גם המערבית תקרוס מתישהו. האם זה יקרה בתקופת החיים שלך? אני חושש שלא. זה לא משנה שהתרבות הזאת עקומה, לא פיירית, לא אנושית, או חסרת כל הגיון. מה שמשנה הוא שהיא עובדת. היא משיגה כוח לאלה המשתמשים בה ולכן מטבע הדברים היא תמשיך להתקיים עד שתבוא חלופה טובה יותר.
 
מה שנורא מעניין זה ../images/Emo62.gif

שגם רואים את ארצות המזרח מיתקרבות נורא אל תרבות המערב , אם תיקחו למשל את : " סין " , או את " ארצות ערב "
, אז הם מתחילות להיתקרב מאוד אל המערב ! . זה כמו " נדנדה " ש-ארצות המערב מתחילות לשקוע ואילו ארצות המזרח מתחילות לעלות
 

JiyuuKi

New member
אני מבין

אני מבין שאתה שונא את התרבות המערבית, ותשמח לראות אותה נופלת. אבל אל תתן לעובדה הזאת לסנוור אותך. התרבות המערבית היא תרבות קרה של פסיכולוגיה, שליטה והבנה. היא יודעת יפה מאוד איך לשמור על השליטה והעליונות שלה. היא מחושבת וממנה גופים שיחפשו את הסיכונים האלה לתרבות. והם רואים אותם ומנתחים את זה. אם יש מוסלמים שמהווים סיכון לאותה תרבות תיהיה בטוח שהם רואים את זה, וכבר עכשיו מתכננים איך להילחם בהם.
 

JiyuuKi

New member
כן נכון וכן נכון !!

אמא אמרה שהמערב הוא חזק והוא כמו איש שעשוי מברזל! ואז אם ירביצו לו הוא לא ישבר כי הוא ברזל וזה קשה אז אולי רק יעקמו אותו אבל הוא לא ישבר זה מה שהיא התכוונה אם אתה מבין ~_~ אתה מזכיר לי מישהו פה בפורום בעקשנות שלך לראות אך ורק מה שיעשה אותך מאושר יותר. אם באמת בא לך לבחון את הדבר ולקבל תשובה הגיונית נסה ללכת פה לפורום פוליטיקה עולמית.. יש שם אנשים שטובים בזה. או שתחפש מקומות אחרים עם אנשים שעוד יותר מבינים בזה.
 
לא נכון !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

מי אמר ש-אנחנו לא ניראה את הכל קורס בדור שלנו ? ................................. תיראה את אמריקה ! , כולם שונאים אותה היום ! , אפילו אנחנו שונאים את בוש בגלל שהוא אנטישמי ! . תיראה כמה אסונות הם קיבלנו מאז ה- 11 בספטמבר . רוב העולם היום הוא שונא את אמריקה וגם סולד ממנה .
 
תקשיב טוב ! .....................

יש היום 1000 ערים בארצות הברית שיש שם מוסלמים קיצוניים שמעבירים שעורי קוראן
, נגד אמריקה ונגד ארצות המערב ! . ואתה רוצה עוד לומר לי ש-התרבות המערבית לא הולכת לקרוס . אני מיתערב איתך שבעוד 20 שנה לפחות אתה כבר תיראה נשיא מוסלמי , יושב בתוך הבית הלבן .
 
אתה מדבר שטויות

המוסלמים אינם גורם דמוגרפי רציני בארה"ב. בעוד 20 שנה אנחנו עשויים לראות דווקא נשיא היספאני בארה"ב.
 
אם אין דרך ארץ, אין תורה

אין לך דרך ארץ, ואתה "חזרת בתשובה" רק בדמיונך. אין לך שום קשר ליהדות, אתה עמלק.
 

ל נ צ ח

New member
עמלק? הגזמת רועי. ../images/Emo8.gif

עמלק = יצורי-הרשע שבגיהינום לנצח 22:19 | 16/04/04 ----------------------- הם סוהרי- הגיהינום-הנורא ומהם עמל בפרך העבדות לנפשו האדם (לנשמתו) שם במציאות האכזרית הנוראה לכולם בעת הסתר פניו ה'. ביניהם עמלק טובי-הרופאים (טובי הרופאים לגיהינום)( דוגמה שלטון הרוע הנאצי בשואה, דר' מנגלה ודומיו.) זאת תהיה מציאות של עבדות-בפרך דרך עינוים נוראיים שם במיצרים = בגיהינום (מצרים בשפת הפשט שבתנ"ך ). הנשמה תזעק נואשות למען שחרורה ממצריה. בעת ההיא זאת תהיה המציאות על כולם. "עת צרה ליעקב" חורבן בית המקדש (העולם) דרך ייסורי נשמתם כולם שם ישלמו את חובתם. הזמן לנפש הסובלת שם (זמן פסיכולוגי) "יורגש" כנצחי, -אך עת הישועה בוא תבוא כברית אלוהים וכהבטחתו "בעיתה אחישנה" על כל-הנשמה יחיש אלוהים את הישועה. ולא שרף ולא מלאך, אלא הקדוש ברוך-הוא בכבודו ובעצמו בעתה יחיש לכל-הנשמה את הגאולה - עת תחיית-המתים. * ___________ * ל נ צ ח * ___________ *
 
"קריסה" זה סובייקטיבי

לפחות בהקשר שאתה מביא כאן, המונח "קריסה" אינו אלא ביטוי של שיפוט ערכי, ואין ערכים אוניברסליים. ולכן ניתן לומר- אולי התרבות המערבית הולכת לקרוס או קרסה, כי היא מנוונת ביחס לערכים של התרבות המזרחית, אבל באותה מידה ניתן לטעון שהתרבות המזרחית קרסה או הולכת לקרוס כי היא מנוונת ביחס לערכים של התרבות המערבית. אי אפשר לפתור את ניגוד הערכים הזה בין מזרח ומערב על ידי סינתזה ערכית, שעטנז שכזה, כי זה רק יסבך את עולם הערכים המסוכסך- יוסיף צד שלישי שתובע לעצמו את זכות הראשונים, בעוד שהוא עצמו מורכב מפשרות ערכיות, מיצורי כילאיים עקרים, ויתכן שאין לו אפילו ערך אחד שניתן לומר עליו שהוא ערך שמבחינת תוכנו נובע מצורך אותנטי של החיים. בכל אופן, לענייננו- התרבות המערבית קורסת מבחינת החיים הנפשיים שבה, אבל מבחינת החיים הגופניים היא משגשגת מאד, ההיפך הוא במזרח שבו החיים הנפשיים פורחים ומלבלבים, אבל העוני פושה.
 
שוב, מה זה "תפשוט את הרגל"

על פי איזה קנה מידה? לפי קנה מידה חומרי- התרבות המערבית משחקת אותה בגדול.
 

שש פלוס

New member
צ'רצ'יל בספרו על ההיסטוריה הבריטית

כותב שקריסתה של הקיסרות הרומית היתה בגלל חוליי התרבות המערבית: האנשים חשו ריקנות מהאידיאולוגיה האתאיסתית ושבגללה חלה הסתאבות אנושית בעניני ערכים (אנוכיות, סגידה ליופי ולכוח, ועוד). מעניין לציין שאצל הרומאים פדופיליה היתה תופעה מותרת (ילדים נשבו לצורך כך), ואכן גם כיום בתרבות המערבית נשמעים קולות להתיר פדופיליה.
 
למעלה