שלום..אני חדש פה ויש לי שאלה

Ice1213

New member
שלום..אני חדש פה ויש לי שאלה

שלום..אני עומרי בן 17.5 מהצפון... עשיתי בינואר פסיכומטרי ראשון כאשר למדתי לבד משהו כמו חודש והוצאתי 660 אני כרגע לומד בי"ב ועושה פסיכומטרי שני בתקווה להוציא 740+. אני ערבי מוסלמי כך שאני לא הולך לצבא(אז לא מדובר במקרה של עתודה)...אז ככה...אני מתכנן ללמוד רפואה אבל אני לא יכול השנה הזו כי ההרשמה לרפואה היא בסמסטר חורף וכו...אז נרשמתי לדבר הכי קרוב שיש וקוראים לזה "מדעי המעבדה הרפואית" בטכניון... 1.למי שלומד/למד/שמע - האם זה באמת קשור כל כך לרפואה? 2.כאשר אני אסיים את השנה הראשונה אני אגיש בקשה למעבר למסלול רפואה...האם במקרה זה יתחשבו גם בהישגים שלי בשנה הראשונה(כאילו אם הם ממש טובים אז יתחשבו בזה או שרק בפסיכו+בגרות)...? 3.האם עשיתי טעות ואתם ממליצים לי שלא ללכת לשנה הזו אלא לחכות שנה? תודה מראש!
 
ברוך הבא לפורום ../images/Emo140.gif

לפני שאני עונה לך על השאלה שלך, אני צריכה לדעת מה ממוצע הבגרות שלך, או בערך מה הוא צפוי להיות. זה גם תלוי בפסיכומטרי שלך. יכול להיות שכדי להתקבל בשנה הבאה תצטרך לשפר ציונים ואז לא יהיה לך כדאי להיכנס ללימודים אחרים. אושרית.
 
אוקיי

אם הממוצע שלך באמת יהיה כזה, או אפילו קצת יותר נמוך, יהיה לך סיכוי טוב מאוד להתקבל לרפואה בכל מקום בארץ (אתה עדיין צריך לעבור ראיון/יום מיונים). במקרה הזה, אם אתה לא רוצה שנה חופש, אתה בהחלט יכול להתחיל ללמוד מדעי המעבדה הרפואית ולצבור קצת פטורים שיקלו עליך בלימודי רפואה. שיהיה בהצלחה, אושרית.
 

anabioein

New member
שלום עומרי,

"מדעי המעבדה הרפואית" זה תואר קרוב מאד לתואר הראשון שלומדים בשלוש השנים הראשונות של רפואה (במקום קורס בעזרה ראשונה למשל שהרפואנים עוברים, לסטודנטים למעבדנות יש קורסים באוריינטציה יותר מעבדתית ופחות קלינית). אני לא יודע לגבי תנאי מעבר בטכניון לרפואה, אבל אם תקבל ציונים גבוהים בקורסים משותפים, תהיה פטור מהם כאשר תתקבל ללימודי רפואה. יש כאלו שמגלים שהחלק המחקרי קורץ להם יותר מהקליני, בהצלחה
 

loxias

New member
למה לא נרשמת לרפואה?

מצבי דומה לשלך: ערבי, י"ב, רפואה לשנה הבאה, ובכל זאת נרשמתי לרפואה. היום קיבלתי מכתב מהטכניון על כך שיבדקו את מועמדותי לרפואה אחרי קבלת ציוני הבגרות, ולא פסלו אותה. (בניגוד לאוני' ירושלים) לכן, אם עדיין יש את האפשרות, כדאי לך לשנות את סדר העדיפויות שלך בטכניון, אם אתה מעוניין בזה כמובן.
 

loxias

New member
ואכן, נרשמתי לסמסטר חורף.

אני מרגיש חובה גם להשתמש בהרבה סימני קריאה : !!!!!!!!!
 
למעלה