שלום..אני חדש....

שלום..אני חדש....

שלום חמוודים..אני חדש כאן!! אני בן 15 מכפ"ס...מחפש ריגוושים...אנשים שיבינו...ויקבלו אותי כמו שאני.. אני מקווה שכאן אני ימצא..את היחס המגיע לי...
שלחו לי הודעות!! ד"א איך התמונה?!
 
וואיי שווה ביותר

וואי אתה כזה שווהה..
עברת תשלב..
מה המספר טלפון שלך או האייסייקיו...?? איך קוראים לך..לא רשמת בכלל... אם בא לך על איזה שהוא קשר..תדע שאני פה ואני מוכן לקבל אותך כמו שאתה.. ואני מחכה לפינוקים שלך..
ביי בנתיים..
 
....../images/Emo3.gif

בקשה מאמי.. אין לי תמונה כרגע.. אני בן עוד חודשיים בן 15 מנהריה..מאיפה אתה?? מה האייסייקיו שלך?? או הפלאפון..?? וגם לא ענית איך קוראים לך..
 
מחפש קשר נשמה??

ווווואי נשמה אתה שוווווה אחושרמוטההה!!!! אני ואתה חייבים להיות ביחד מותק!! שלח לי הודעה שאתה רואה את זה אני יתן לך את המספר איסיקיו ופלאפון שלי חולה עליך יפיוף!!!!
 

omri015

New member
בואנה זה פורם של הסידרה

הכי גאים שיש פיתאום זה נהיה פרום הכריות להומאים
 

sos1260

New member
אחי אתה צודק אבל.....

אתה צריך להיות מבסוט שאני מתעניין בך אני לא רוצה סתם הכרות לסקס אחי באמת לא אלא הכרות מעמיקה מעבר לכך תן תטלפון ונדבר מתוק אש ביי בינתיים
 
זה נורא מחמיא...

אבל...בכל זאת..אתה נהג אגד אמרת...אני רק בן 15!!! לא ניראלך הזוי?! מצטערר......
 

sos1260

New member
האמת לא הזוי בעניי

שמע אפשר לדבר להתכתב יש לי המוןו ידידים בכל קבוצת גיל אני ליברל מאוד פתוח זורם מקווה שגם אתה ידידי הצעיר....
 

כעיעכי

New member
כנסווו לפפפההה

תקשביי טווווובבב... התמונה הזאת שליי...וזה לא אני הכנסתייי ...זה מישי הכניסה אותה סתם לצחוק.... אז אל תייחסו ...ואנלא רוצה שווםםם קשר עם הומואים או משו שקשור להומואים ולא רוצה לדבר ולא כלום!! תרדו מהתמונה הזאת כבר!!! אני ממש אבל ממש לא בקטע של כולכם ... יש פה אחד ששם תמונה ונראה לי שהוא בקטע שלכם אז שיהי לכם בכיף.. אבל תרדוווו מהתמונהה הזאת!!!!!!!!!!!
 
למעלה