שלום אני מבקש יעוץ לגבי מצבי תודעה

  • פותח הנושא oobe
  • פורסם בתאריך

oobe

New member
שלום אני מבקש יעוץ לגבי מצבי תודעה

המצב המבוקש הוא כשהגוף הפיזי ער והמוח ישן. האם פרחי בך יכולים לעזור להגיע למצב זה? ואם כן איזה כמה ולמה...תודה
 

Balancedflow

New member
ברוך הבא oobe ../images/Emo140.gif

המצב שאתה מתאר הוא למעשה מצב מדיטטבי עמוק. (וגם אז המוח לא ממש ישן) פרחי באך יכולים לעזור להשקיט את הרעש שבמחשבות, ולעזור בהגעה למצבים מדיטטיביים. אבל, עד כמה שהתמציות האלה מופלאות, הן לא תרופת פלא שחוסכת את תרגול המדיטציה. התמצית המתאימה ביותר למצבים בהם הראש "מלא במחשבות", ואשר מרגיעה את אותו זרם של מחשבות ועוזרת במיוחד לפני מדיטציה היא תמצית הערמון הלבן - White Chestnut. תמצית זו היא האידאלית במקרים של מחשבות כפייתיות ומעגליות. ביום א' אפרט עליה יותר, והיא תהיה התמצית אותה נכיר במהלך השבוע. ואולם, הייתי שמחה אם היית מפרט קצת יותר לאיזה מצב אתה רוצה להגיע, כדי להתאים לך אולי גם מדיטציה שתוכל לקדם אותך. האם ניסית למדוט בעבר? לילה טוב
 

oobe

New member
תודה (גם על קבלת הפנים).נמשיך?

המטרה להגיע להקרנה אתרית (ולא אסטרלית).ולזה צריך להגיע למצב של גוף ישן ומוח ער.
 

oobe

New member
המשך

תשובה לשאלתך: מידי פעם אני מודט.די מגוון.אום-צאקרות-התבוננות בנשימה ... העניין שלי (להגיע למצב של גוף ישן ומוח ער) לא מצליח.אני מנסה גם עם קלטות מיוחדות לזה של מכון מונרו אבל כשאני מתקרב למצב הגוף נהיה לא שקט ואני "מוכרח" לזוז.
 

Balancedflow

New member
אמנם לקח לי קצת זמן,

אבל חזרתי ואני רוצה להגיב לשאלתך. על מסעות אסטרליים היה לי ידע מאוד כללי ולא מפורט עד שנתקלתי בשאלתך. הכרתי יותר את נושא החלומות הצלולים וחוויות של טראנס היפנוטי כתוצאה מדיטטבי. בשתי ההודעות שכתבת נתת פרטים קצת סותרים, בראשונה רצית להגיע למצב של גוף ער ומוח ישן ובשניה סיפרת על גוף שהופך לא שקט ואתה מרגיש שאתה מוכרח לזוז. אני עדיין חושבת שהתמצית המתאימה ביותר עבורך היא "White Chestnut" אבל אני בהחלט חושבת שהדבר שיקדם אותך בהרבה תהיה סבלנות לתהליכים שאתה עובר במדיטציה. כמי שמתרגלת מדיטציה יותר מחמש שנים, וכמי שזו אחת משיטות הטיפול שלה, אני יכולה לומר לך שמה שאתה עובר הוא מאוד טבעי. הגוף שלנו לא רגיל להיות במצב של שקט, והמוח שלנו בטח ובטח שלא רגיל למצב הזה. ביומיום אנחנו רגילים לכאוס, להמולה, לרעש ולפעילות, מי יותר ומי פחות, אבל אלא אם כן אתה נזיר בודהיסטי (והאמן לי, הייתי עד לפני שלושה חודשים בכמה וכמה מנזרים בודהיסטיים, גם לשם חודרים הרינגטונים והסלולריים), היומיום שלנו הוא חסר מנוחה. אז התהליך המדיטטבי לא קל, לא מדובר בתרופת קסם, התרגול לוקח ימים,שבועות, חודשים ושנים, עד שמגיעים לדקה של שקט או שניה של מודעות צלולה, בלי הנוכחות של האגו שמכניס את הגוף שלנו לאי נוחות, ולצורך בתזוזה. לסיכום, אני ממליצה לך בראש ובראשונה להמשיך למדוט, התרגול, גם אם לא יביא אותך למסע אסטרלי, בוודאי יתרום לשיפור איכות חייך בכל מקרה, ואולי, באיזשהו שלב, באמת תגיע להרפיה שלמה שתאפשר לך את החוויה הזו. כפי שציינתי אני ממליצה לך על השימוש בתמצית ה "White Chestnut", תכננתי לפרט עליה יותר אבל זה ככל הנראה יקרה רק בשבוע הבא, לאחר שנסיים את נושא החזרה לביה"ס. ומעבר להכל, אני חושבת שאם אתה באמת רוצה לחוות מסע אסטרלי, כדאי שתעשה זאת בהדרכה, אני חושבת שזה ישפר את סיכוייך וגם יגן עליך בעת הצורך. ואני ממליצה במקביל לעשות שימוש ב "Walnut" לצורך הגנה במידה ואתה בכל זאת מנסה לעשות את המסע לבדך. אשמח לענות על עוד שאלות אם תתעוררנה, ואשמח אם תשתף אותנו במדיטציות ובדרך שאתה עושה.
 

oobe

New member
נכון היתה טעות

הכוונה היתה כמובן לגוף ישן ומוח ער. כיוונתי למסע אתרי,שאין בו סכנות כמו מסע אסטרלי אבל הוא דורש מצב שבו הגוף רפוי לחלוטין או שיתוק שרירים כמו במצב שינה. תודה על מידע הביניים מחכה בסבלנות לפירוט על תמצית ה "White Chestnut".
 

צמיחית

New member
הנה סרטון המסביר מהי מחלה בעיני הומופתיה וצמח

וצמחי באך תוכל לדלות מידע חשוב וקצר אודות צמחי באך...והומופתיה ואולי תקבל תשובה לשאלתך בתקווה ובהצלחה...
 
למעלה