שלום אני מתלבטת קצת וזה קצת משפיע

tooti7

New member
שלום אני מתלבטת קצת וזה קצת משפיע

אני מתלבטת קצת לגבי המיניות שלי ,אני לא בטוחה שאני אוהבת גברים אני גם לא ממש בטוחה שאני אוהבת נשים לא יצא לי אף לנהתנסות עם נשים עם גברים יצא לי להתנסות אך לא הרבה כ"כ ,מהפעמים שהתנסתי עם גברים לא התלהבתי מזה כ"כ ולא נמשכתי ממש זה היה רק קטע מיני נחמד . הבעיה היא שאני לא מרגישה שאני מוצאת או שאני נדחקת על גברים אף אחד לא מעניין אותי ומושך אותי ממש ואני גם כאילו לא מתקשרת ממש עם גברים אני ממש מרגישה שאני לא מכירה אותם כבר אני גם מריגישה שאני לא נמשכת אליהם לא בטוחה שאני רוצה איתם קשר רציני . אף פעם לא היה לי רגש לגבר רגש אמיתי וכשחברות אומרות לי שישי ליהם מישהו שהן ממש אוהבות זה נשמע לי מוזר ולא מוכר ,אני יודעת שמשהו לא בסדר בי כבר . לגברים אני לא מצליחה להיקשר ריגשית ולעומת זאת לבנות כן יצא לי להיקשר ולהרגיש חיבה + אפילו סוג של אהבה ולכן אני חושבת שאני נמשכת יותר לנשים . אני צריכה לנסות קשר עם אישה אבל אני רוצה קשר אמיתי לא קשר כזה של סטוצים אני לא חושת שאני אוהב את זה ממש כל הבילבול הזה עם עצמי לגבי גברים גורם לי להתרחק מהם ומידידים שלי כי אני מרגישה שאין לי ממש מה לדבר איתם אם אני לא נימשכת אליהם בכלל אין לי למה לצאת למקומות בילוי שיתחילו איתי גברים גברים כי אני לא סגורה על זה שאני רוצה קשר איתם . וזה גורם לי גם לא להשקיע בעצמי כי אף אחד לא מעניין אותי ולא איכפת לי מה יגידו ז"א איכפת לי קצת אבל לא ברמה שבא לי ויש לי חשק להשקיע בעצמי . אם היה לי יותר קשר ורצון להיות עם גברים או עם גבר מסויים אני חושבת שהייתי משקיעה בעצמי פחות וכרגע הדבר הוא הפוך לכן אני לא משקיעה בעצמי כלל כי אני לא מרגישה שיש לי סיבה . ואז אני מריגשה הרבה פחות מטופחת ממה שאני יכולה להיות ושאנשים פחות מתייחסים אליי וזה לא שאני לא רוצה יחס מאנשים ומגברים בכלל אלא אני לא רוצה קשר איתם חברי כרגע אני כבר בת 25 ואין לי מושג מה קורה איתי בעניין הזה בזמן שכל החברות שלי כבר לחוצות חתונה ויש להן מישהו שהן אוהבות ומטורפות עליו אני ממממש מתלבטת ולא מוצאת מישהו .ואל יודעת אם אני רוצה אני מפחדת או לא בטוחה שאני יכולה להיקשר לגבר רגשית זה אף פעם לא קרה לי ועם אישה כן לכן אני מבולבלת . אבל אף פעם לא ניסיתי עם אישה כך שאני לא יודעת בכלל אם זה מושך אותי ממש ועם גבר זה קצת ממש קצת מושך אותי מה עושים?
 

tooti7

New member
זה מפריע לי קצת זה כבר מפריע לי ממש

כי אני כבר רוצה למצוא מה אני אוהבת ונימשכת ואני לא יודעת וזה כל הזמן סובב אותי עם חברות ועם חברים סבבי .
 

nant

New member
היי תותי

קודם כל, ברוכה הבאה :) דבר שני... זה מעולה שאת כותבת ופורקת מה שאת חושבת, בתור גבר נורא קשה לי לחוות דעה על הרגשות שלך, אבל אני כן יכול להזדהות עם הבלבול שלך. גם אני שנים "התלבטתי"... ורק בזמן האחרון אני דיי סגור על עצמי.... ואני כבר בן 28 :) אני מקווה שיש פה בנות שתוכלי ליצור עימן קשר ולדבר איתן על המחשבות האלה לעומק.... ואם בא לך ליצור עימי קשר את מוזמנת...
 

Dardamavet

New member
מה את רוצה לעשות?

יש אנשים שלחוצי חתונה בגיל 25, ויש אנשים שלא לחוצי חתונה עד גיל 40 פלוס, כל אחד חי איך שמתאים לו, ולכל בחירה יש את המחיר שלה. נשמע שאת מעוניינת להתנסות בקשר עם אשה. זה רצון לגיטימי ואני לא רואה סיבה שלא. אם זה לא יתאים, תוכלי להמשיך לחפש בחור בידיעה שאת לא מפספסת משהו עולמי בצד השני, או בכלל להמשיך ולחפש בשני הכיוונים. את מוזמנת להעלות את השאלה בפורום גאווה נשית שהוא יותר פעיל מהפורום הזה. בהצלחה!
 
עד שלא תתנסי לא תדעי

שלום לך, את בת 25 ויכולה להתנסות עד שתדעי. יכול להיות שגם התנסות ראשונה לא תיתן לך תשובה ברורה. יכול להיות שתגלי שאת נמשכת לנשים, או לגברים, או גם לנשים וגם לגברים. או שאולי את לא נמשכת לא לגברים ולא לנשים. בכל מקרה, ההתלבטות בינך לבין עצמך לא יכולה לעזור לך. נחוצה לך התנסות, עם גבר או עם אשה כדי לראות אל מי מהם את נמשכת. הנטייה שלך, ממה שאת כותבת, היא לשבת מבחוץ ולהסתכל על מה שאנשים עושים מבלי "לקפוץ למים" בעצמך. אולי בדרך זאת את שומרת על עצמך, אבל את גם לא מגיעה לקשר לא עם גבר ולא עם אשה, והזהות המינית שלך עדיין לא ברורה לך. התחילי לטפח את עצמך. את לא צריכה לכך סיבה מבחוץ. הטיפוח שלך הוא משהו שאת חייבת לעצמך. כשתהיי מטופחת ותשקיעי בעצמך גם תרגישי טוב יותר. ייתכן שכדאי לך גם לשוחח עם איש מקצוע, כדי להבין את יחסך למין ואת העובדה שאת מזניחה את עצמך. מקווה שתלמדי לאהוב את עצמך, ולקבל את עצמך. מותר לך, וזה בסדר גמור אם הנטייה המינית שלך לא ברורה לך עדיין. מותר לך להיות מבולבלת, אבל הסתגרות בבית לא תעזור לך לצאת מהבלבול. להיפך, צאי, פגשי אנשים ותבררי לעצמך מה את אוהבת ומה את רוצה. בהצלחה. רחל קש"ת קו קשב ותמיכה לקהילה הגאה ימים א - ה בשעות 19:00 - 22:00 טלפון מספר 077-51-41-321
 

Kutaly

New member
להתלבט זה טוב!

אני מנסה לעשות קצת סדר במה שכתבת כאן: משיכה לנשים את אומרת שגם קרה שנקשרת רגשית לאשה, אפילו שעוד לא מימשת ולא התנסת בזוגיות, עצם זה שאת מוכנה לאפשרות הזאת, מראה שכנראה את נמשכת לנשים. משיכה לגברים מצד אחד כתבת שאף פעם לא קרה שנקשרת ריגשית לגבר, אבל מצד שני כן היו לך התנסויות וגם קטע מיני נחמד. אז כנראה שבמידה מסויימת את גם נמשכת אליהם. "וזה גורם לי גם לא להשקיע בעצמי כי אף אחד לא מעניין אותי ולא איכפת לי מה יגידו ז"א איכפת לי קצת אבל לא ברמה שבא לי ויש לי חשק להשקיע בעצמי . אם היה לי יותר קשר ורצון להיות עם גברים או עם גבר מסויים אני חושבת שהייתי משקיעה בעצמי פחות וכרגע הדבר הוא הפוך לכן אני לא משקיעה בעצמי כלל כי אני לא מרגישה שיש לי סיבה ." הקטע הזה קצת יותר מטריד, זה כבר לא קשור למשיכה מינית אלא נראה יותר כמו סימנים של דכאון (אני לא פסיכולוג אבל כן ממליץ לשים לב ואולי גם להתייעץ עם מישהו מומחה בתחום). ככלל, בכל הקשור לטיפוח והשקעה בעצמך, אל תשקיעי בעצמך בשביל גברים. תאמיני לי, אני מכיר הרבה גברים, גם יצאתי עם כמה, ברב מוחלט של המקרים הם לא שווים את ההשקעה... כן תשקיעי בעצמך בשביל עצמך ובשביל להרגיש טוב עם עצמך! תצאי למקומות בילוי בשביל לבלות, לא בשביל שיתחילו איתך. אני מניח שזה גם יכול לעזור לך עם נשים. הרי את לא היית רוצה להיות עם מישהי שנראית כמו הומלסית מסוממת, נכון?! "מה עושים?" או. פה הגענו לשאלה האמיתית, נכון? בניגוד לקודמים שכתבו לך פה שצריך להתנסות ואז להחליט, אני חושב שהדבר היותר חשוב זה קודם כל לקבל את עצמך. להבין שאין שום דבר שלא בסדר בך וזה שחברות שלך לחוצות חתונה לא אומר שגם את צריכה להיכנס לפאניקה. תביני שלהמשך לבנות זה לא דבר רע כלכך וגם לא צריך להיות תלוי במשיכה לבנים.
 

tooti7

New member
תודה רבה על התגובות

זה קצת משפר את ההרגשה אנסה בקרוב ליישם .
 
למעלה