שלום:) אני שוקלת לנסות לעשות ויז'ן קווסט

snoopytush

New member
שלום:) אני שוקלת לנסות לעשות ויז'ן קווסט

פעם ראשונה עם מדריך . מאחר שלא מובטח שזה יצליח בפעם הראשונה האם יש לכם המלצות איך להגביר את הסיכוי שזה יקרה? בעיקר למישהי שלא מיומנת כמוני בכלל בכל הנושאים האילו? בתודה מראש!
 

RainBird

New member
מניסיוני, לא צריך להגביר את הסיכוי שזה יקרה, כי זה פשוט קורה. מדריך והשגחה זה גם חשוב, במיוחד אם את לוקחת את העניין של הצום והבידוד ברצינות.
 

fire snake

New member
בחרת מדריך? תסמכי עליו.

את לא? תחליפי אותו. מה הטעם לבחור הדרכה ואז לערבב אותה בעצות בלתי מודולאריות, אולי סותרות? עם זאת, אני מעריכה את המאמץ שלך, אם זה מה שזה, לתרום קצת לפורום המתייבש. -:) תודה.
 

snoopytush

New member
אם תפתחי דיונים זה אולי יעזור

אני לא כל כך יכולה להשתתף בדיונים כי אני חדשה וחצי ממה שאת כותבת נראה לי כמו סינית:) תודה רבה על התגובות
 

fire snake

New member
אה, בעניין הפורום...יאללה, דיון: תומס בנדיקט

"אתם מצילים, פודים ומרפאים עצמכם. תמיד הייתם ותמיד תהיו. אתם נוצרתם עם הכוחות לעשות זאת עוד מהתקופה שלפני בריאת העולם". (ציטוט מן החתימה שלך) זה תקשור? מי עם מי? את מאמינה לו? ושכחתי - בהצלחה בוויז'ן קוווסט! כשתסיימי, בואי לספר! רציתי לשאול אותך למה החלטת לצאת לקווסט, למה דווקא עכשיו... אבל אולי עדיף לך לדחות את הדיבור לאחרי. לא רצים לספר לחברה לפני...-:) ואני בספק אם פתיחת דיונים תעזור - כנראה יש חרם על הפורום משניים-שלושה כיוונים (אם לא יותר) - אבל אקח את עצתך, אפתח שניים-שלושה דיונים חדשים. תודה
 

snoopytush

New member
היי מותק אז ככה

זה לא תקשור. זו חווית מוות של הבחור מסרטן שהוא הביא על עצמו בגלל האמונה שבני אדם הם כמו סרטן שהורס ומזהם את הסביבה.\ הוא אמור היה למות ורצה לחזור לחיים אז החזירו אותו וזה חלק מהחוויות שהוא חווה שם... הוא היה מת משהו כמו שעה וחצי או יותר. הנה קישור מתורגם לעברית: http://www.quantumleap.co.il/PAGE276.asp בזכות ידיד שלי שמתעניין ואוסף סיפורים של חוויות מוות גיליתי שיש אנשים שהיו שם וחזרו לאותו גוף :) הייתי בחיפוש כי נהבלתי בהתחלה כשראיתי שיש אנשים חילוניים שחווים חוויות כמו שהדתיים מספרים כי לא רציתי שהדת תהיה נכונה ואז גיליתי שזה משתנה מאיש לאיש. אז אני לא יודעת מה אראה שם רק אני יודעת שהדת לא האמת היחידה:)
 

snoopytush

New member
לגבי הפורום אל תדאגי יש תקופות של

רגיעה או כתיבה וזה בא והולך אין צורך להתאמץ יותר מידי לדעתי. מי שירצה יכתוב ואפשר מידי פעם לפתוח דיונים או אולי לעשות מפגשי פורום? אבל אל תשתגעי מזה. יבואו גם חדשים אני מאמינה סבמשך:) לילה קסום שיהיה!
 

fire snake

New member
יכול להיות שזמנו של הפורום תם - וזה בסדר

בשבילי. עמדו לסגור אותו מחוסר תנועה, לפני שנכנסתי לניהול. העפתי מפה קן נחשים -חסמתי 12 ניקים של טרול ועוד שני אנשים - שלקחו איתם את החברים שלהם... ונשאר קצת ריק. למה אני מתאמצת כל כך? יש לי עוד משהו לעשות פה - לנהל את טקס פירוק הפורום? טקס טיהור? עליית מדרגה? ואולי הפורום ישרוד ויבואו אנשים חדשים - גם זה בסדר בשבילי. בזמן שנותר, אני מנסה להספיק כמה דברים. לילה קסום גם לך
 

snoopytush

New member
:) אם יש לך כוח ואת מכירה אנשים

שאוהבים להתעסק במאדיה וכישוף את יכולה להזמין אותם לכתוב פה. זה לא שאני נגד להתאמץ. זה טוב שאת מנסה להעלות פה תכנים חדשים פשוט התכוונתי שלא תקחי את זה קשה במקרה שזה לא יעבוד. זה הכל:)
 

fire snake

New member
באתי לפתוח דיון, והיתה לי בעיה, אז

רקדתי על השאלה "איזה דיונים נכון לי לפתוח?" (כמו שאחרים יפתחו בקלפים.) התשובה: אני מנסה להתחבר להשראה שלי למצוא נושאים, אבל משהו מנמיך אותי -ואז ראיתי פרצוף עויין מביט בי (של מישהו מהפורום - לא ראתי את פרצופה אף פעם... אבל שמעתי את קולה, בטלפון.) רקדתי על - איך יהיה בשבילי לפתוח דיונים? קיבלתי - זה יכופף את ידי. אז כמו שחשבתי... לא הזמן שלי לפתוח דיונים. היי, את אומרת שהדיונים שלי סינית בשבילך? מה, אחרי שירדתי ככה על דויד שלא מבינים אותו בסוף אני כותבת סינית? הממ... תוכלי להביא לי כמה דוגמאות מה לא הבנת? זו תהיה עזרה גדולה תודה!
 

snoopytush

New member
אני לא דוגמא../images/Emo3.gif../images/Emo6.gif

בחיים שלי לא התעסקתי במאגיה אז אם את מדברת על כל מיני מושגים מהתחום אני די מסתכלת ולא מבינה. את לא חייבת לפתוח דיונים זו הייתה הצעה:) אני עדיין לא כל כך קוראת בפורום כי עוד לא התחלתי להכנס לעולם הרוחניות ואני עדיין לא יודעת איזה כיוון לבחור.חשבתי על תקשור אבל נראה ... רפרפתי קצת וראיתי שלא הכל אני מבינה למרות שחלק כן כי ישויות יש גם בעולם המושגים של התקשור ובכל זאת עולם אחר.. לא יודעת מה עם הפורומים האחרים אבל פורום הבית שלי של אמיניים היה שנה ומשהו ללא ניהול ולא סגרו אותו. עכשיו הוא פעיל אבל היו לו ימים שבקושי כתבו. אולי זה עיניין של תקופות. אבל את לא צריכה להתחרפן אם לא כותבים. זה לא אחריות בלעדית שלך. זה אחריות של כל האנשים שרוצים שהפורום ימשיך לשמש להם בית. את יכולה רק לעשות כמיטב יכולתך, לכתוב מידי פעם הודעות לענות להעלות נושאים וזהו. אני לא מבינה למה רבים פה כל כך הרבה הרי לכולם יש אותה מטרה לא?
 
למעלה