שלום, אפשר שאלה?

papaya27

New member
שלום, אפשר שאלה?

מהי חברת הביטוח הסבירה והטובה ביותר? אני מתלבטת לגבי ביטוח מבנה בין החברות: שירביט (ההצעה הכי אטרקטיבית), 9,000,000, ביטוח ישיר ו aig. מה שהכי חשוב לי בפוליסה זה כיסוי במקרה של רעידת אדמה. אשמח לקבל המלצות וטיפים, תודה וערב טוב!
 

מדון

New member
תגובה

לא לבטח ללא סוכן מנסיון שרביט אין לה שם טוב בזמן טביעות נסי לקבל מ פניקס כלל מנורה אילון הראל וישהיה לך סוכן שאם יש בעיה הוא יטפל בתביעה ולא את .
 

gurvitz

New member
ביטוח

בגדול, המדובר בפוליסה תקנית שבבסיסה זהה אצל כל המבטחות ומנסיוני, אף מבטחת לא "אוהבת" לשלם - למרות שיש מקום לבחון את דוח המפקח על הביטוח בדבר שיעור התלונות אצל מבטחות כאינדיקציה לא רעה לאופן תשלומים של תגמולי ביטוח. דאגי שיהיה כסוי ביטוחי לנזקי מים באמצעות שרברב פרטי, ערכי ביטוח במחיר הזול ביותר שאת מוצאת ושמרי מס. טלפון של שמאי מטעמך על מנת שישמור על האינטרסים שלך ביום פקודה. אגב, נזקי רעידת אדמה מבוטחים בד"כ אצל מבטחי משנה כך שנזק כזה לא אמור להוות בעייה בעת קרות מקרה הביטוח.
 

gurvitz

New member
מבטחי משנה

אלו חברות ביטוח גדולות ה"מבטחות" את חברות הביטוח שלנו בפני קטסטרופות כלומר, אתה משלם פרמיה וחברת הביטוח שלך מפזרת את הסיכון בין כל מבוטחיה ואילו חברת הביטוח שלך משלמת פרמיה מופחתת לחברת ביטוח עולמית ("מבטחי משנה") אשר מפזרת את הסיכון בין חברות ביטוח רבות.
 
למעלה