שלום בנות ובנים

שלום בנות ובנים

לאחר השתתפות פאסיבית ממושכת בפורום (קריאה בלבד) החלטתי להציג את עצמי כי הבנתי שאני יכולה למצוא כאן אינפורמציה רבה ולא פחות חשוב - סימפטיה והזדהות... אני אוטוטו בת 30, הגעתי לבוסטון עם בעלי לפני ארבעה חודשים מטעם העבודה שלו, ואנחנו מצפים מאד לבת בכורה בחודש יוני. אני עסוקה בימים אלה באיסוף מידע והמלצות בכל מה שנוגע למיטות, עגלות, מושבי בטיחות לרכב, וכיו"ב. אשמח לשמוע מכל מי שיש לו מה לתרום בנושא. שיהיה לכולכם יום נעים.
 

MASHY BOSTON

New member
Welcome ../images/Emo141.gif

About the shoping : You can try going to Natick mall, It's close to framingham on root 9. It's a big mall with all the big stores : sears, baby's are us, and many more. The prices there are usually good. I'll try and think about more stores Mashy
 

ליאת127

New member
../images/Emo145.gifבפורום הסמוך

ישראלים בחו"ל היה דיון בנושא בשבוע שעבר תעשי חיפוש תחת boston guy בנוסף למה שמשי כתבה יש ב-ROUT 9 חנות שנקרא the baby place החנותנמצאת באיזור נאטיק, ובאותו איזור יש את burlinton coat fatory יש להם מבחר יפה של ציוד לתינוקות.מס' הטלפון שלהם:508-651-2526. ובניוטון יש חנות boston baby מס' הטלפון שלהם 617-332-1400 כדי לך לשאול שאלות יותר ספציפיות שיהיה יותר קל לעזור.
 
למעלה