שלום בנות, רציתי לשאול, הפלתי

lihil

New member
שלום בנות, רציתי לשאול, הפלתי

בתחילת ההריון, שבוע 8, מאוד עצוב לי אבל אין ברירה , צריך להמשיך הלאה הרופא אמר שאחרי הדימום של ההפלה, צריך לקבל מחזור וסת אחד - ואז לנסות לכנס להריון. מה הניסיון שלכם , אין לי סבלנות לחכות! לכואב לי הלב שזה קרה! הייתי רוצה לנסות מיד.
 

happy

New member
יקירה../images/Emo24.gif

אני יודעת שזה מאוד מאוד עצוב אבל עדיף שהעובר נפל בשבוע 8 ולא מאוחר יותר. אם הוא נפל סימן שמשהו היה לא תקין וטוב שכך. אני עברתי גרדה בשבוע 8 בגלל שלא היה דופק לעובר. הרופא שלי אמר לי שלדעתו לא חייבים לחכות מחזור אחרי הגרדה ואם אנחנו מוכנים נפשית אז אפשר ישר לנסות להכנס להריון בלי לחכות. הוא טוען שרופאים ממליצים לחכות מחזור בשביל שאפשר יהיה לחשב את גיל ההריון כמו שצריך ואז אין פערים בין האולט' לגיל הריון לפי מחזור. אנחנו לא חיכינו שום מחזור אבל נכנסתי להריון הנוכחי אחרי שני מחזורים בדיוק. (את יודעת לא כל פעם שמנסים נקלטים) בכל מקרה בהצלחה ותתעודדי!!!
 

עד חצות

New member
כמו שכתבת

צריך להמשיך הלאה ומחזקת אותך על הגישה שלך זהו הריוני השלישי לאחר 2 הפלות,הריתי מחזור אחד לאחר כל הפלה רשמת שאין לך סבלנות אז עצה ממני לעשות הפעילות לשם ההנאה בלי לחץ מטרות וציפיות(רק על הכרית) בתקווה שתופתעי לטובה,בהצלחה
 
למעלה