שלום, בקשר לסוד-בריאות

שלום, בקשר לסוד-בריאות

שלום, אני ממש נואשת. וכן, הכוונה למחלה חשוכת מרפא. קראתי את הספר והתמקדתי בעיקר בסוד-בריאות, אבל לא הבנתי מה בעצם אני צריכה לעשות! להפסיק להשתמש התרופות? אני קמה כל בוקר ואומרת תודה לה' שאני נרפאתי ואני בריאה ומתמקדת רק במחשבות חיוביות ולא על המחלה! מה אני עושה לא בסדר? משהו חסר? ד"א, כנ"ל גם לשיער פנים, אני מתנהגת כאילו אין לי ומעולם לא היה\ ומודה יום יום לה' שיש לי פנים חלקות. מה לא בסדר בזה? יש לכם דרך טובה כיצד לשחרר לחצים? (אני בת 17 ד"א) :)
 

naty3

New member
דמייני את עצמך בריאה, איך זה נראה?

מה את מרגישה כשאת בריאה? דרך לשחרר לחצים - לפרק אותם לגורמים קטנים או להתעסק במשהו אחר, תלוי מה הלחץ. דברי בזמן הווה. המון בריאות!
 

scorpion86

New member
מחלה חשוכת מרפא

קודם כל כדאי להמשיך עם הגישה החיובית, אני בטוח שהם יביאו תוצאות בעיקרון, כדי לשנות משהו פיזי שכבר קיים, זה קשה מאוד. לא בלתי אפשרי, אבל קשה. צריך אמונה מאוד חזקה, בלתי מעורערת, בכוח אלוהי, או אנרגיה אלוהית- אנרגיה כל יכולה של אהבה ללא תנאי. למרפאים (הילרים) יש אמונה כזאת. בעיקרון, לפי מה שאני יודע על מחלות חשוכות מרפא, מבחינה נפשית כמובן, זה שיש תהליך פנימי עמוק. התרופה נמצאת אם הולכים עמוק פנימה. לכן זה נקרא "חשוך מרפא"- זה כל כך מושרש כך שטיפול קונבנציונלי לא יעזור. התאים של האדם מתחלפים- כל הזמן. תא אחד מת ותא אחר נולד. אם תאים מתחלפים, איך יכול להיות שהמחלה נשארת?? המחלה אמורה להיעלם עם התחדשות התאים. אז המחלה ממשיכה כי תא אחד מוריש גם לתא השני "זכרונות" פנימיים או אמונות פנימיות. בתהליך פנימי מזהים את הדברים האלה ופותרים אותם. זה יכול להיות למשל טראומה כלשהי בילדות. או אשמה מסוימת (למשל יש כאלה שאומרים שאשמה מינית מודחקת היא הסיבה לאיידס. כמובן שאיידס נגרם מנגיף HIV אבל הסיבה שהאדם מושך את הנגיף הזה היא פנימית) לכן אפשרות אחת לפחות היא למצוא מטפל טוב ומנוסה שנוגע בעניינים פנימיים. כמובן שזו רק אפשרות אחת. בטח יש עוד כמה דרכים. נסתרות הם דרכי האל
 
למעלה