שלום!! ברכות לפתיחת הפורום, ושאלה..

adidas^

New member
שלום!! ברכות לפתיחת הפורום, ושאלה..

שלום! אוקיי, אז ככה- יש לי שאלה במתמטיקה, במערכת משוואות עם שלושה נעלמים, אחרי שהצבתי את Z במשוואה השנייה, ורציתי לחלק אותה בשלישית היה חסר לי הפרמטר בשני אגפים, וככה יצאו לי מספרים בלי הפרמטר. x-2y+z=0 2x+y-z=10 4x-3y+m*z=10 הכוכבית זה בריבוע!! אודה מאד למי שיעזור לי! עדי (ד"א, מה המספר זיהוי שלי ?
)
 

k4school

New member
שלום וברוך הבא לפורום

זוהי התשובה השניה שלי אלייך (הקודמת מחקתי לעצמי בטעות כאשר מחקתי הודעה נוספת בעלת תוכן לקוי...
יותר מצחיק או עצוב מזה יכול להיות ??? כולנו יודעים כמה קשה לכתוב כאן מתמטיקה. אז... היתנצלותי אם ברכות הכניסה קצרות מעט ואשמח לראותך באתר ופורום בפרט לוקח חלק פעיל בדיונים, בשאלות וגם בתשובות לאחרים. ונעבור לתכלס (הפעם בקיצור) ואנסה לעזור לאחר קבלת התגובה... רשמת כאן תרגיל עם 4 מישתנים.. האם הכוונה לשלושה מישתנים ולפרמטר באמצעותו אתה רוצה להציג את השאר ? משפט כללי אם כן ובכלל טוב תמיד: מתמטיקה היא מיקצוע של הרבה ניסיון וניסיונות. הניסיון תורם לבחור את הדרך המתאימה מתוך תרגילים דומים שפתרנו בעבר... וניסיונות... תמיד כדאי לנסות שוב בכיוון אחר (לכל תרגיל יש מספר רב של אפשרויות לפתור ואם להציב את 2 ב1 לא עזר אז אולי לבודד משהו אחר ולהציב 3 ב 1 וכו´ ) מקווה שתפנים את המישפט (שלי... בו ניקרא לו המישפט השני של רונן
) בהצלחה באופן כללי ונסה אותנו שוב לאחר הסבר והבהרה קטנה רונן מנהל "אתר המפתח לבית הספר"
 

k4school

New member
שכחתי הכי חשוב... בלי ת.ז. לא זזים

מהבית .. לא כך ??? אז יש גם תעודת גולש נאמן באתר "המפתח לבית הספר" ומספר הזהות שלך הוא : 00011 בקצב כזה אני חושב שהייתי צריך לקחת יותר מקדמי אפסים ... אנחנו בקרוב כבר מגיעים לחבר מספר 99999 ומה אז ???
רונן
 

adidas^

New member
אה, ועוד דבר

הכוונה שלי היא למצוא את הפרמטר , ולמצוא מתי יש אינסוף פתרונות, פתרון אחד ואין פתרונות... מקווה שהבנת, תודה בכל אופן, עדי
 

k4school

New member
עכשיו שיש שאלה ניתן לנסח תשובה ../images/Emo13.gif

מצורף קובץ וורד עם השאלה מנוסחת ועם הפתרון כמעט המלא. מקווה שעזרתי רונן נ.ב. אני מקווה שלא נעלבת מכך שעניתי בלשון זכר... אבל מישהו החליט כך בשפה שלנו כשלא יודעים למי פונים.... לכן... אולי זה המקום שתספרי לכולנו כמה מילים עלייך נ.ב. של ה נ.ב.
עשי לך מינהג קבוע וכנסי אלינו רק 7 פעמים בשבוע
 
למעלה