שלום , גם אני פה...

לימור1

New member
היי שוב יעל

אמנם כתבתי לך כבר בפורום אימוץ, אבל אני רוצה להגיב גם על נושא תגובות הבעל. בעלי אמנם הסכים, לאחר שהתחייב לכך כבר מזמן, לאימוץ אחרי ההפלה. אבל בלבו לא היה ממש שלם עם זה. מה ששכנע אותו ביותר, וגרם גם לי להתחבר חזק לנושא האימוץ, היו ביקורים אצל משפחות שאימצו וקשר עם ילדים מאומצים. זה כל כך מרגש, והילדים כל כך מקסימים, שהשאלה, האם אני יכול לאהוב ילד שלא יצא ממני, והאם ילד שלא יצא ממני יכול להתחבר אלי, מקבלת מענה חיובי מהיר. לראות את המשפחות היפות הללו, עם הילדים המטופחים והמפותחים האלה נתן לנו את כל התשובות שהיינו זקוקים להן.
 

טלי2

New member
קודם כל ../images/Emo49.gif

ושנית, מעריכה מאוד את הצעד שעשיתם ואולי כך ההצלחה תגיע מכמה כיוונים ביחד...
 
יעל - באמת תהייתי לאן נעלמת לנו.

ליבי נחמץ לקרוא על האכזבה, אבל ישר נזרקתי לבשורה המשמחת על ההחלטה ללכת על אימוץ ילד/ה. זה פשוט נהדר לאמץ ילד/ה בגיל כזה!!! מאחלת לך הרבה הצלחה ב"הולדה" של ילד/ה מאומץ ומקווה לראות כאן הודעת בטא משמחת במהרה. אל תעלמי לנו ככה, תעדכני אותנו - גם לגבי הילד/ה. סיגל
 
יעלי

בסופו של דבר,בשלב זה או אחר כשהפרקטיקה נכנסת לתמונה מתחילים לקחת בחשבון כל מה שיקרב אותנו אל הילד.לעולם לא תדעי את התשובה מה בא קודם כל הילדים רוצים אלייך ואלי ואל כולנו.כולם ימלאו אותנו אושר.מחכה איתך בסבלנות לראשון שיגע באהבה אלייך אינשם1
 

אולה *

New member
יעל! קודם כל - מזל טוב ליום הולדתך! ../images/Emo39.gif

וחבל שלא הצלחת לקבל מתנה שלה הכי חיכית. מצטערת. לגבי האימוץ - אני מברכת על ההחלטה. אנחנו עכשיו בשלב מילוי הטפסים. וזה לא קל. השנים של טיפולים שיכנעו אותי שיש לחשוב קדימה - ואני רוצה להכנס לתור של תינוקות. אבל בעלי עדיין בקושי מעקל את הרעיון. כמובן, אני לא מאבדת תקווה להיות אמא ביולוגית, אבל גם רוצה להיות מוכנה לאפשרות שלא.
לכם. אולה.
 

ענבל40

New member
הי הבית, קראתי את ההודעה שלך גם ב

באימוץ. אני מברכת אותך על הערוץ החדש שפתחתם. לאחר 10 IVF, ביום הולדת ה 40 שלי התחלנו בתהליכי אימוץ (חו"ל) ובמקביל (עם חופשה קצרה). אנחנו ממשיכים בהפריות מאחר והכל הלך בסדר, פרט שלא נכנסתי להריון. לי נעשה קל יותר, כי תליתי כלכך הרבה ציפיות בהפריות ועכשיו אני יודעת שיש עוד אפשריות לא פחות טובות. בהצלחה ענבל
 

רומי 007

New member
ליעל היקרה ולבן זוגה ../images/Emo39.gif

מאוד התרגשתי מההחלטה שלכם. משתי ההחלטות בעצם. יש לנו חברים שאימצו לאחרונה והם מאוד מאוד מאושרים וזה מחזק את כל מי שחושב על תהליך כזה. אני בטוחה שתהייו הורים נפלאים ומאחלת לכם שזה יקרה מה שיותר מהר!
 
כשדלת נטרקת נפתח חלון ../images/Emo42.gif

הלוואי שייפתחו בשבילך גם הדלת וגם שני החלונות, וביום ההולדת הבא תחגגי בבית מלא ילדים
 

salpter

New member
כל הכבוד על ההחלטה , לידיעה לגבי אפ

דינדה. כל הכבוד על ההחלטה, חברה קרובה שלי שאף מעונינת לתת לכם פרטים אימצה לפני כשנה בעזרת העמותות השונות בארץ ילד מרומניה שזוהי ממש מצווה לאמץ משם ילדים (תנוקות) בתנאים שהם חיים עם את או אחרות מעונינים בשאר הפרטים או הסיפור עצוב בתחילתו , שמח בסופו כיתבו.
 
אשמח לשמוע פרטים ../images/Emo13.gif

לפני כמה ימים היתה בערוץ 8 תכנית על בתי היתומים ברומניה, וזה היה ממש מזעזע .... אך כמו שכבר כתבתי ל"מי" למעלה אננחנו מעדיפים ילד מהארץ. בכל מקרה רוצה לומר תודה, ולא אתנגד לשמוע בכל זאת את הספור.
 

יפעתי&

New member
יעלי - מחזקת את ידיכם להחלטה

האמיצה... משום מה אצל גברים זה תמיד הרבה יותר קשה, אבל אולי העובדה שנרשמת לאימוץ תשחרר את הנפש שלך ואת הגוף לקליטה של תינוק והרי לא חסירם סיפורים על כאלו שטאחרי שאימצו נכנסו להריון טבעי... שיהיה לך בהצלחה ושביתך יתמלא במהרה בצחוק של תינוקות...
 

טביקאט

New member
מאחלת לך שני ילדים לשנה הבאה

אחד מאומץ ואחד שיוולד! מאמינה בכל ליבי שכשמפנים את הראש והלב מהלחץ של הטיפולים, דברים נפלאים קורים!
מזל טוב ליום ההולדת- ובשורות טובות לשנה הבאה!
טביקאט
 

salpter

New member
אימוץ ברומניה עידכון

יעל שלום! נתחיל עם עלויות 20,000 דולר הכוללים הכל מלבד הטיסות הסביר בהמשך. העמותה העוסקת בנושא נקראת הומניקט בראש העמותה עומדת מנהלת בית ספר שפרשה ועוסקת רק בזה העמותתה כוללת עורכת דין, עובדת סוציאלית אשר צמודה ומבצעת את כל התהליך הכולל:בדיקת כשירות של הזוג להיות הורים. מציאת הילד , התאמה לדרישות ההורים וכמובן תמיכה מורלית כמו כן קיימים מספר רופאים העובדים בעמותה והם נוסעים מספר פעמים לחול בודקים את הילד , מחפשים את ההורים או נירות ההורים לחיפוש מחלות גנטיות וכוי.(כל זה עדין ממומן בסכום הזה). העמותה מבצעת את כל הברוקרטיה המדנית ואף מסדירה את תהליך הגיור והאזרחות. לאחר בחירת הילד ובדיקת התאמה אז יש אפשרות לראות את הילד אז נוסעים לחול והטיסה עולה כסף השהות לא, כי יש קהילה תומכת. במידה ואת מעונינת במספר הטלפון של חברתי כיתבי למייל שלי SALPETRED@HOTMAIL .CO.IL ואז אשלח את הטלפון כך שעל תחסמי את המייל שלך. ביי מקווה שתרמתי יש מלא סיפורים אחר כך על התהליך.
 
למעלה