שלום וברכה לנוכחי הפורום ..

ד מ ע ה

New member
שלום וברכה לנוכחי הפורום ..

אני לקויית שמיעה, בת 21 מהמרכז. למדתי בשילוב אינדיבדואלי מרבית חיי, וכעת אני עומדת לפני הרשמה ללימודים גבוהים. אני מגלה מדי יום ויום ספקות חדשות שאופפות אותי לגבי השאלה - מה ללמוד? אני בטוחה שמרבית ממשתפי פורום זה נתקלו בשאלות אלה או אחרות.. ולכן, החלטתי לפנות אל הסטודנטים לקו"ש שפה ולשאול אותכם.. כיצד הצלחתם להגיע להחלטה? במי נעזרתם? מה עשיתם כדי לבדוק שיש עתיד אחרי התואר המיוחל..? כלומר.. שיש אפשרות הצלחה כלכלית על אף המגבלה. אישית - עברתי אבחון מקצועי מטעם מוסד "ביטוח לאומי" ונאמר לי שכדאי לי לפנות אל המקצועות ההומניים כגון: פסיכולגיה תקשורת, מדעי הרוח והוראה לחינוך מיוחד.. האם מי בכם עשה תואר במקצועות הנ"ל? או מכירים מישהו שעשה? מה הם עושים בחיים כיום? האם יש להם קושי למצוא עבודה במירוץ המטורף שמתרחש בימינו אנו? האם היחס שונה כלפי קהילת לקויי השמיעה במקום העבודה? כפי שלבטח שמתם לב, אני בדילמה קשה
אשמח לעצות, הכוונות ובמיוחד - מידע.. תודתי מראש וברכת כל טוב
 

0ne Man

New member
שלום לדמעה

הפורום כאן לא כל כך פעיל. אני מציע לך לפנות לפורומים של לקויי השמיעה בוואלה או במרכז, שהם יותר פעילים, ווודאי יהיה שם מישהו שיוכל לייעץ לך מה לעשות. תוכלי למצוא את הקישורים לפורומים ברשימת הקישורים למעלה. אני אישית הייתי מציע לך לפנות למכון לקידום החירש בישראל- הם מתמחים בסיוע ועזרה לסטודנטים לקויי שמיעה. את הקישור למכון תוכלי למצוא ברשימת הקישורים. בהצלחה!
 

Chuck U Farly

New member
התבלבלתי

פורום או קידום? שניהם אינם יכולים לענות על נושא אישי, בעיקר לא למתלבטת. הדבר הנכון הוא לפנות ללשכה לשירותים חברתיים במקום המגורים. הם מכירים את הישוב, יודעים מהן האופציות הקיימות ומסוגלים לענות על שאלות.
 
מעשה בטלויזיה

עקב נסיעה לחו"ל פינה חבר בקהילת החרשים את דירתו אליה נכנס בשכירות. לחבר היתה טלויזיה והוא החליט להפקיד אותה במועדון החרשים המקומי, לשימוש המועדון. חבר מרכז אח"א לשעבר שהצטרף לאחרונה לצוות החירום של אח"א סבר משום מה כי הטלויזיה צריכה להיות אצלו, ופנה שוב ושוב למועדון בעניין הזה. התנהגות זו איננה נאותה ואיננה מתאימה.
 
למעלה