שלום וברכה,מקווה שאפשר לקבל עצה

גווארה

New member
שלום וברכה,מקווה שאפשר לקבל עצה

לאחר התלבטויות רבות הגעתי לשני תחומים שאני צריך לבחור בניהם: א. תואר ראשון במנהל עסקים - באוניברסיטת דרבי או ב. הנדסאי תעשייה וניהול - במכללת אריאל אשמח לקבל עצה, גם לתיבת המסרים שלי (מחשש לפגיעה באחת מהכללות) בתודה נ.ב שמעתי על קורס מעשי לניהול(בן 8 חודשים) של מכללת רעננה מה אתם אומרים על זה?
 

tykale

New member
אז ככה...

לדרבי אל תתקרבי כל מקום עבודה שתגיעי ויראו אותך עם תואר של דרבי ישלחו אותך חזרה יש לה שם רע. אני סיימתי שנה ראשונה כהנדסאי תעשייה וניהול באריאל אני עושה מסלול שנקרא הנדסאי אקדמאי גם הנדסאי וגם תואר ראשון בכלכלה ומנע"ס תלכי על זה באריאל אם את רוצה עוד פרטים ועזרה במסלול זה אני כבר בפנים את יכולה ליצור קשר ואעזור לך בכיף או באימייל שלי [email protected] או בפלא 0545767740 איתי זה שמי בהצלחה!
 

רותם ™

New member
../images/Emo54.gif אלה שני דברים שונים

תעשייה וניהול הוא תחום יחסית רחב, גם תלוי איזה התמחות אתה לוקח (אני לדוגמה הולך על ניהול הייצור) מנהל עסקים הוא גם כללי, אבל נראה לי הולך כללית על דרג של ניהול עסקי (למרות שזה התכנון שלי ללמוד בעתיד, לא הסתכלתי עדיין על הסילבוס המלא של התואר) תבחן איזה מסלולים מציעים, תנאי קבלה שהם שונים לגמרי ולפי זה תחליט
 

גווארה

New member
תחום התמחות שחשבתי עליו

הוא מערכות מידע. ולגבי תנאי קבלה אין לי בעיה, הבעיה היחידה שיש לי זה רמת הקושי של הלימודים.
 

פיטנגו4

New member
ניהול ב-8 חודשים?

חבל על הזמן (במשמעות הישנה) חבל על הכסף אי אפשר ללמוד ניהול ב-8 חודשים. מנהל עסקים זה לא כמו תעשיה וניהול. חוץ מהשורש המשותף ל"ניהול" ול"מנהל". תברר היטב במה עוסק כל מקצוע, ומה ההבדלים ביניהם, ותבחר ללמוד מה שמעניין אותך. בכל מקרה, לפני שמנהלים מישהו/משהו צריך להבין היטב היטב את התחום... ועוד דבר, אם תגיע לחברה כשכיר, תמיד יעדיפו את האקדמאי, רצוי עם תואר שני במנהל עסקים, בתור מנהל. לא יעזור כמה תהיה בולט ומצטיין. אלו החיים ואלו העובדות. בהצלחה!
 
למעלה