שלום וסליחה אם "הטרדתי" חלק מהמשתתפים כאן

סיוון1953

New member
שלום וסליחה אם "הטרדתי" חלק מהמשתתפים כאן

בהודעות פרטיות, אבל אני באמת קצת חסרת אונים.. אודה לעצותיכם המחכימות.. להלן דבר המעשה: אני עוברת איזשהו תהליך של ניקוי רוחני במהלכו "עלינו" (עם המדריכה שלי) פתאום צץ עניין מביך ביותר שאני מתביישת בו ועוד יותר מצטערת שמתי בכוס לאיזה בחור (שאפילו לא הייתי מעוניינת בו באמת, רק מתוך סקרנות גרידא) קצת דם מחזור קרוש (ה' ישמור אני מתביישת!) והוא שתה את זה קצת, ואח"כ לעוד בחור שכן הייתי מעוניינת אבל הוא לא שתה, נתן שלוק קטן והלך לשירותים (ה' ומלאכיו אוהבים אותו, תודה) חייבת לומר שלא אמרתי שום לחש ושום תפילה או טקס (לא יודעת אם זה משנה) "סתם" שמתי במשקה מתוך טיפשות, חולשה, חוסר מודעות ואולי אפילו רוע (אבל קשה לומר את זה כי באמת לא הרגשתי שאני רוצה "להרע" או לגרום נזק) המדריכה שלי הזדעזה מכך ואמרה שזה איום ושזה להרוס לבן אדם את החיים. יש לציין שכשעשיתי את המעשה לא היה מתוך "התכווננות" אלא יותר מתוך קוריוז כי לא כ"כ מאמינה בדברים האלה. ולכן דבריה של המדריכה מאוד הבהילו אותי. ואני לא יודעת מה לעשות כדי לבטל את זה, אני מצטערת מעומק ליבי ונשמתי ומתפללת שזה יטוהר ויתנקה ושה' יאהב אותם ושניתבם לא יחסם וכמובן שגם נתיבי יהיה פתוח. אני מצטערת על אורך הדברים.. באותו יום חזרתי הביתה והתקלחתי באובססיה, חפפתי את הראש בכיתי והתפללתי שינקה אותי, ויום אחרי זה בשישי הלכתי לים וטבלתי 7 טבילות בשם כל מהבחורים והתפללתי שינקם מהשטות הזו כמו כן קראתי תהילים שיטהרם וישמרם ועוד איזו תפילה אחכ עשיתי זאת שוב בשמי גם. כשדיברתי עם המדריכה שלי ואמרה לי שהיא לא יודעת אם אפשר לתקן, בדיוק הסתכלתי במדרכה בוהה והיה ציור של שמש עם קרניים, ואני שואלת אותה אם השפע לא יכנס אלי בחיים יותר בעקבות כך והיא אמרה שהיא לא יודעת עדין. הרגשתי כאילו רצחתי מישהו!! חייבת להודות שמרגישה איכשהו שהכישוף לא באמת "תפס " אותם ושהם בסדר, ושגם אני בסדר אבל אולי אני רק משקיטה את מצפוני? בבקשה תגידי לי האם אני מגזימה או האם יש חשש אמת למעשה הנורא והכי חשוב –מה עלי לעשות כדי לבטל את המעשה הנורא הזה? שוב פעם, מצטערת מראש על אורך הדברים פשוט לא מוצאת אף אחד שיכול לענות לי או לעזור לי כי אני גם מאוד מתביישת אודה לכל תשובה שהיא. בתודה מקרב לב ס.
 

סיוון1953

New member
דוד ושאר המומחים כאן.. שאלה בנושא הסרת כישוף

שאני עשיתי
אני אודה לך מעומק ליבי אם תוכלי –אולי- לעזור (אפילו בתשלום) אני עוברת איזשהו תהליך של ניקוי רוחני במהלכו "עלינו" (עם המדריכה שלי) פתאום צץ עניין מביך ביותר שאני מתביישת בו ועוד יותר מצטערת שמתי בכוס לאיזה בחור (שאפילו לא הייתי מעוניינת בו באמת, רק מתוך סקרנות גרידא) קצת דם מחזור קרוש (ה' ישמור אני מתביישת!) והוא שתה את זה קצת, ואח"כ לעוד בחור שכן הייתי מעוניינת אבל הוא לא שתה, נתן שלוק קטן והלך לשירותים (ה' ומלאכיו אוהבים אותו, תודה) חייבת לומר שלא אמרתי שום לחש ושום תפילה או טקס (לא יודעת אם זה משנה) "סתם" שמתי במשקה מתוך טיפשות, חולשה, חוסר מודעות ואולי אפילו רוע (אבל קשה לומר את זה כי באמת לא הרגשתי שאני רוצה "להרע" או לגרום נזק) המדריכה שלי הזדעזה מכך ואמרה שזה איום ושזה להרוס לבן אדם את החיים. יש לציין שכשעשיתי את המעשה לא היה מתוך "התכווננות" אלא יותר מתוך קוריוז כי לא כ"כ מאמינה בדברים האלה. לא התפללתי, או לחשתי או ערכתי טקס כלשהוא. ולכן דבריה של המדריכה מאוד הבהילו אותי. ואני לא יודעת מה לעשות כדי לבטל את זה, אני מצטערת מעומק ליבי ונשמתי ומתפללת שזה יטוהר ויתנקה ושה' יאהב אותם ושניתבם לא יחסם וכמובן שגם נתיבי יהיה פתוח. אני מצטערת על אורך הדברים.. באותו יום חזרתי הביתה והתקלחתי באובססיה, חפפתי את הראש בכיתי והתפללתי שינקה אותי, ויום אחרי זה בשישי הלכתי לים וטבלתי 7 טבילות בשם כל מהבחורים והתפללתי שינקם מהשטות הזו כמו כן קראתי תהילים שיטהרם וישמרם ועוד איזו תפילה אחכ עשיתי זאת שוב בשמי גם. כשדיברתי עם המדריכה שלי ואמרה לי שהיא לא יודעת אם אפשר לתקן, בדיוק הסתכלתי במדרכה בוהה והיה ציור של שמש עם קרניים, ואני שואלת אותה אם השפע לא יכנס אלי בחיים יותר בעקבות כך והיא אמרה שהיא לא יודעת עדין. הרגשתי כאילו רצחתי מישהו!! חייבת להודות שמרגישה איכשהו שהכישוף לא באמת "תפס " אותם ושהם בסדר, ושגם אני בסדר אבל אולי אני רק משקיטה את מצפוני? בבקשה תגידי לי האם אני מגזימה או האם יש חשש אמת למעשה הנורא והכי חשוב –מה עלי לעשות כדי לבטל את המעשה הנורא הזה? שוב פעם, מצטערת מראש על אורך הדברים פשוט לא מוצאת אף אחד שיכול לענות לי או לעזור לי כי אני גם מאוד מתביישת אודה לכל תשובה רצינית שהיא. בתודה מקרב לב ס.
 
לא יכולה להתחייב אבל...

היי סיוון, עושה רושם שעצם החרטה שלך והפעולות שנקטת ביטלו את המעשה. אם זה סגר לך את המזל או לא... אין לי מושג ע"פ תפיסתי כאשר משהו נעשה מרוע - קארמה רעה - זה חוזר אליך כאשר מעשה נעשה ממקום תמים, טוב - רצון באהבת אדם- לא מזיק
 

סיוון1953

New member
אני אודה לך מעומק ליבי למי שיוכל לעזור -כישוף

או לא? אני אודה לך מעומק ליבי למי שיוכל לעזור לי כאן בעיצה טובה/ כיוון אני פשוט אובדת עיצות ואודה לכל התייחסות עניינית, להלן הדברים: אני עוברת איזשהו תהליך של ניקוי רוחני במהלכו "עלינו" (עם המדריכה שלי) פתאום צץ עניין מביך ביותר שאני מתביישת בו ועוד יותר מצטערת שמתי בכוס לאיזה בחור (שאפילו לא הייתי מעוניינת בו באמת, רק מתוך סקרנות גרידא) קצת דם מחזור קרוש (ה' ישמור אני מתביישת!) והוא שתה את זה קצת, ואח"כ לעוד בחור שכן הייתי מעוניינת אבל הוא לא שתה, נתן שלוק קטן והלך לשירותים (ה' ומלאכיו אוהבים אותו, תודה) חייבת לומר שלא אמרתי שום לחש ושום תפילה או טקס (לא יודעת אם זה משנה) "סתם" שמתי במשקה מתוך טיפשות, חולשה, חוסר מודעות ואולי אפילו רוע (אבל קשה לומר את זה כי באמת לא הרגשתי שאני רוצה "להרע" או לגרום נזק) המדריכה שלי הזדעזה מכך ואמרה שזה איום ושזה להרוס לבן אדם את החיים. יש לציין שכשעשיתי את המעשה לא היה מתוך "התכווננות" אלא יותר מתוך קוריוז כי לא כ"כ מאמינה בדברים האלה. ולכן דבריה של המדריכה מאוד הבהילו אותי. ואני לא יודעת מה לעשות כדי לבטל את זה, אני מצטערת מעומק ליבי ונשמתי ומתפללת שזה יטוהר ויתנקה ושה' יאהב אותם ושניתבם לא יחסם וכמובן שגם נתיבי יהיה פתוח. אני מצטערת על אורך הדברים.. באותו יום חזרתי הביתה והתקלחתי באובססיה, חפפתי את הראש בכיתי והתפללתי שינקה אותי, ויום אחרי זה בשישי הלכתי לים וטבלתי 7 טבילות בשם כל מהבחורים והתפללתי שינקם מהשטות הזו כמו כן קראתי תהילים שיטהרם וישמרם ועוד איזו תפילה אחכ עשיתי זאת שוב בשמי גם. כשדיברתי עם המדריכה שלי ואמרה לי שהיא לא יודעת אם אפשר לתקן, בדיוק הסתכלתי במדרכה בוהה והיה ציור של שמש עם קרניים, ואני שואלת אותה אם השפע לא יכנס אלי בחיים יותר בעקבות כך והיא אמרה שהיא לא יודעת עדין. הרגשתי כאילו רצחתי מישהו!! חייבת להודות שמרגישה איכשהו שהכישוף לא באמת "תפס " אותם ושהם בסדר, ושגם אני בסדר אבל אולי אני רק משקיטה את מצפוני? בבקשה תגידי לי האם אני מגזימה או האם יש חשש אמת למעשה הנורא והכי חשוב –מה עלי לעשות כדי לבטל את המעשה הנורא הזה? שוב פעם, מצטערת מראש על אורך הדברים פשוט לא מוצאת אף אחד שיכול לענות לי או לעזור לי כי אני גם מאוד מתביישת אודה לכל תשובה שהיא. בתודה מקרב לב ס.
 

סיוון1953

New member
מעשה שעשיתי -האם זה כישוף?

אני אודה לך מעומק ליבי למי שיוכל לעזור לי כאן בעיצה טובה/ כיוון אני פשוט אובדת עצות ואודה לכל התייחסות עניינית, להלן הדברים: אני עוברת איזשהו תהליך של ניקוי רוחני במהלכו "עלינו" (עם המדריכה שלי) פתאום צץ עניין מביך ביותר שאני מתביישת בו ועוד יותר מצטערת שמתי בכוס למישהו (שאפילו לא הייתי מעוניינת בו באמת, רק מתוך סקרנות גרידא) קצת דם מחזור קרוש (ה' ישמור אני מתביישת!) והוא שתה את זה קצת, ואח"כ לעוד בחור שכן הייתי מעוניינת אבל הוא לא שתה, נתן שלוק קטן והלך לשירותים (ה' ומלאכיו אוהבים אותו, תודה) חייבת לומר שלא אמרתי שום לחש ושום תפילה או טקס (לא יודעת אם זה משנה) "סתם" שמתי במשקה מתוך טיפשות, חולשה, חוסר מודעות ואולי אפילו רוע (אבל קשה לומר את זה כי באמת לא הרגשתי שאני רוצה "להרע" או לגרום נזק) המדריכה שלי הזדעזה מכך ואמרה שזה איום ושזה להרוס לבן אדם את החיים. יש לציין שכשעשיתי את המעשה לא היה מתוך "התכווננות" אלא יותר מתוך קוריוז כי לא כ"כ מאמינה בדברים האלה. ולכן דבריה של המדריכה מאוד הבהילו אותי. אני לא יודעת מה לעשות כדי לבטל את זה, אני מצטערת מעומק ליבי ונשמתי ומתפללת שזה יטוהר ויתנקה ושה' יאהב אותם ושניתבם לא יחסם וכמובן שגם נתיבי יהיה פתוח. אני מצטערת על אורך הדברים.. כשדיברתי עם המדריכה שלי ואמרה לי שהיא לא יודעת אם אפשר לתקן, בדיוק הסתכלתי במדרכה בוהה והיה ציור של שמש עם קרניים, ואני שואלת אותה אם השפע לא יכנס אלי בחיים יותר בעקבות כך והיא אמרה שהיא לא יודעת עדין. הרגשתי כאילו רצחתי מישהו!! באותו יום חזרתי הביתה והתקלחתי באובססיה, חפפתי את הראש בכיתי והתפללתי שינקה אותי, ויום אחרי זה בשישי הלכתי לים וטבלתי 7 טבילות בשם ולשם כל מהבחורים והתפללתי שינקם מהשטות הזו כמו כן קראתי תהילים שיטהרם וישמרם ועוד איזו תפילה אחכ עשיתי זאת שוב בשמי גם. חייבת להודות שמרגישה איכשהו שהכישוף לא באמת "תפס " אותם ושהם בסדר, ושגם אני בסדר אבל אולי אני רק משקיטה את מצפוני? בבקשה תגידי לי האם אני מגזימה או האם יש חשש אמת למעשה הנורא והכי חשוב: מה עלי לעשות כדי לבטל את המעשה הנורא הזה?? שוב פעם, מצטערת מראש על אורך הדברים פשוט לא מוצאת אף אחד שיכול לענות לי או לעזור לי כי אני גם מאוד מתביישת אודה לכל תשובה שהיא. בתודה מקרב לב ס.
 

סיוון1953

New member
שאלה –האם עשיתי כישוף?

אודה מעומק ליבי למי שיוכל לעזור לי כאן בעיצה טובה/ כיוון אני פשוט אובדת עצות ואודה לכל התייחסות עניינית, להלן הדברים: אני עוברת איזשהו תהליך של ניקוי רוחני במהלכו "עלינו" (עם המדריכה שלי) פתאום צץ עניין מביך ביותר שאני מתביישת בו ועוד יותר מצטערת שמתי בכוס למישהו (שאפילו לא הייתי מעוניינת בו באמת, רק מתוך סקרנות גרידא) קצת דם מחזור קרוש (ה' ישמור אני מתביישת!) והוא שתה את זה קצת, ואח"כ לעוד בחור שכן הייתי מעוניינת אבל הוא לא שתה, נתן שלוק קטן והלך לשירותים (ה' ומלאכיו אוהבים אותו, תודה) חייבת לומר שלא אמרתי שום לחש ושום תפילה או טקס (לא יודעת אם זה משנה) "סתם" שמתי במשקה מתוך טיפשות, חולשה, חוסר מודעות ואולי אפילו רוע (אבל קשה לומר את זה כי באמת לא הרגשתי שאני רוצה "להרע" או לגרום נזק) המדריכה שלי הזדעזה מכך ואמרה שזה איום ושזה להרוס לבן אדם את החיים. יש לציין שכשעשיתי את המעשה לא היה מתוך "התכווננות" אלא יותר מתוך קוריוז כי לא כ"כ מאמינה בדברים האלה. ולכן דבריה של המדריכה מאוד הבהילו אותי. אני לא יודעת מה לעשות כדי לבטל את זה, אני מצטערת מעומק ליבי ונשמתי ומתפללת שזה יטוהר ויתנקה ושה' יאהב אותם ושניתבם לא יחסם וכמובן שגם נתיבי יהיה פתוח. אני מצטערת על אורך הדברים.. כשדיברתי עם המדריכה שלי ואמרה לי שהיא לא יודעת אם אפשר לתקן, בדיוק הסתכלתי במדרכה בוהה והיה ציור של שמש עם קרניים, ואני שואלת אותה אם השפע לא יכנס אלי בחיים יותר בעקבות כך והיא אמרה שהיא לא יודעת עדין. הרגשתי כאילו רצחתי מישהו!! באותו יום חזרתי הביתה והתקלחתי באובססיה, חפפתי את הראש בכיתי והתפללתי שינקה אותי, ויום אחרי זה בשישי הלכתי לים וטבלתי 7 טבילות בשם ולשם כל מהבחורים והתפללתי שינקם מהשטות הזו כמו כן קראתי תהילים שיטהרם וישמרם ועוד איזו תפילה אחכ עשיתי זאת שוב בשמי גם. חייבת להודות שמרגישה איכשהו שהכישוף לא באמת "תפס " אותם ושהם בסדר, ושגם אני בסדר אבל אולי אני רק משקיטה את מצפוני? בבקשה תגידי לי האם אני מגזימה או האם יש חשש אמת למעשה הנורא והכי חשוב: מה עלי לעשות כדי לבטל את המעשה הנורא הזה?? שוב פעם, מצטערת מראש על אורך הדברים פשוט לא מוצאת אף אחד שיכול לענות לי או לעזור לי כי אני גם מאוד מתביישת אודה לכל תשובה שהיא. בתודה מקרב לב ס.
 

סיוון1953

New member
תודה , מעריכה את התגובה../images/Emo41.gif

מקווה שבאמת כך פני הדברים. באמת לא ראיתי שקרה משהו, החשש שלי הוא מפני הסמוי מהעין ומבפני הדברים נתיב הגורל שלהם ושלי, בהשלכות ארוכות טווח, למרות חוסר רצינות בו זה נעשה ולמרות חסר כוונת הזדון האמיתית. תודה ס.
 

ינוקא1

New member
היי לך.

הניקוי שאת צריכה לעשות זה לשחרר ממך את כל המחשבות הללו , ולהתחיל לשמור שבת. זה מה שקיבלתי.
 

סיוון1953

New member
תודה רבה! מעריכה ../images/Emo41.gif

מאוד עובדת על ניקוי המחשבות וגם על בקשת מחילה מהם ונשמותיהם קוראת תהילים וכו (לא דתיה) לצערי לשמור שבת יהיה לי מאוד קשה, כי אני גרה רחוק מחברי ומשפחתי ולהיות כלואה כל השישי-שבת לבד בבית הוא לא מעשי לצערי.. מה שכן, ובלי קשר, מנסה מאוד להקפיד על הדלקת נרות (לא קשור להתהליך שאני עוברת) זה מכניס לי אווירת קדושה ורגיעה והיום גם של התחברות... תודה מקרב לב ס.
 

ינוקא1

New member
לא לכולם

יוצא לי להגיד "תשמור שבת" , כך שתביאי בחשבון שאם הזכירו את זה , יש לכך סיבה כלשהיא. תודה על התודה , ובהצלחה.
 

RainBird

New member
תראי, השתמשת בשיקוי האהבה העתיק ביותר בעולם אין פעולה שאין לה השפעה. ההתכווננות או גם האקט העירום עצמו, יכולים לשנות עוצמה או יכולת, אבל עצם העובדה שעשית משהו שמיליוני נשים בעבר עשו (וגם בהווה) משאיר סימן רוחני. האם הרסת להם את החיים? אני לא חושב, למרות שכישופי אהבה שנעשים גרוע יכולים מאוד להזיק. כישוף באופן כללי, כאשר הוא נעשה מתוך מקום של קוריוז ולא עבודה רצינית נוטה להכות את הפרצוף של אלו שעושים אותו, ואין מכשפה רצינית בקהילה או בכלל שלא עשתה טעויות כבדות במהלך דרכה. אבל, וזה אבל גדול, כאשר פותחים את הסכר, אין אפשרות לסגור אותו ואין אפשרות לעשות מעשה שנעשה. מה שאת יכולה לעשות, זה לעשות מעשה נוגד, שהורס את המעשה הקודם- משמע, שבירת כישוף. ארדן.
 
למעלה