שלום ותודה רבה על הפורום בנושא הכל כך חשוב ..

מייפלס

New member
שלום ותודה רבה על הפורום בנושא הכל כך חשוב ..

אני מקווה שהוא יעזור לרבים וגם לי . אני מניחה שהוא יעזור במקרה של יעוץ בעיקר . אבל מה בתמיכה ? קשה לפרט ( לאו דווקא לי ) לפרטי פרטים .. לקורבנות אלימות במשפחה . בלי לדבר קשה לתמוך ... ולכן אני מפנה לקומונה ( סגורה ) שלי בנושא - קישור בחתימה . מלדה והנהלת הפורום . תודה רבה לכם ובעיניני ... אני אשלח לכם מסר בתקווה שתוכלי לעזור לי .
 
תודה, מייפלס

אני מודה לך על הברכות. חשוב לכולנו שפורום זה יהיה מקום שלם - להתייעצות,להתייחסות, לתמיכה. לוקחת ממך את המשפט הנכון כל כך: "בלי לדבר קשה לתמוך".אנשים שלא חולקים עם אחרים - מחשבות, הרגשות - מרגישים הרבה פעמים מאד בודדים, כי לא מאפשרים לאחרים להיות שותפים. בהצלחה גם לך בקומונה. מחכה למסר שלך, כשתרגישי מוכנה.
 

מייפלס

New member
אהממממ ...

התכוונתי שבגלל שזה פורום זה עלול להיות קשה להיפתח כאן למרות אנונימיות מסוימת , זה עדיין מקום ציבורי . מהניסיון שלי אני הרבה מאוד שנים פחדתי לדבר . פחדתי לדבר כי ידעתי מה צפוי לי אם זה יוודע בבית , לאמא ( אני , האחיות שלי , הכלבה וגם אבא שלי ז"ל - כולנו סבלנו מאלימות ממנה ... ועדיין אני והאחיות שלי סובלות ) . אני למדתי שדיבור וחשיפה של ה"סיפור" שלי זה "כלי הנשק" שלי . אם זה לא יועיל לי , אולי ( אני מאוד מקווה ) שלאחרים זה כן יועיל . פחדתי לדבר גם על האלימות בבית וגם כמעט בכלל . ולכן אם לא פנו אלי או שאלו אותי שאלות , לא דיברתי , וגם אז אני השתדלתי להמעיט בדיבור .
 
למעלה