שלום חברי הפורום

oshkvarek

New member
שלום חברי הפורום

שמי מעין ואני כותבת בערוץ לימודים בפורטל אחר. אני עושה כתבה על כל נושא הליצנים הרפואיים ומאוד הייתי שמחה לשמוע מכם, בשניים שלושה משפטים, מה זה עושה לכם להיות ליצן רפואי. אתם יודעים, איזו הרגשה זו. אם תוכלו לשרשר תשובתיכם להודעה זו, אצרף אותן לכתבה בשמות הכינוי שלכם, תוך ציון שהן של חברי פורום ג'לולוגיה. תודה על תשומת לבכם :) מעין
 
מתנדבת להיות החלוצה .. ../images/Emo163.gif

שלום מעיין, בהצלחה עם הכתבה. נשמח לראות את התוצר הסופי.. האמת היא שהפלא בכל העניין הזה (של הליצנות הרפואית..) הוא לא רק התרומה המדהימה שלו בבתי החולים אלא בשאר תחומי החיים! (אפילו בהוצאת קוץ מהרגל לאחיין.. ובעיקר בתור מורה, אני יכולה לומר שע"מ ששיעור יהיה מעניין וימשוך תלמידים (לא משנה מאיזה גיל) - צריך שהמורה יהיה ממש מוקד אטרקטיבי. והקורס הנ"ל סייע לי בכך מאוד. האנשים שדיברתי איתם לפני הקורס אמרו לי זאת, וזה פשוט נכון! בהצלחה =)
 
להיות ליצנית רפואית עבורי

זה להקשיב לאנשים ולזהות מה הם צריכים. זה לראות אנשים מבעד למשקפיים שונות ולא שיגרתיות, זה להיות רגישה, להיות מקשיבה. זה לתת לאנשים לגעת בי ולגעת בהם. זה לראות איך ראיית העולם מבעד להומור פותחת דלתות, פותחת לבבות. זה להתפעל כל פעם מחדש איך אנשים יכולים להיפתח כמו פרחים בשעות הבוקר... וזה גם ללבוש חיוך ביום מבאס ולהרגיש איך הבעסה נעלמת לה לאיטה.
 
למעלה