שלום, חדש בפורום :)

glanno

New member
שלום, חדש בפורום :)

שלום לכולם, אני חדש בפורום (וגם ב"תפוז אנשים" האמת) הגעתי לפורם הזה במקרה כשחיפשתי משהו שקשור לטולקין ונהנתי לקרוא חלק מההודעות כאן. קראתי את הספרים שלו, ראיתי את הסרטים כמובן, ואני משחק ב"שר הטבעות אונליין" כבר הרבה זמן (אני מציין את זה כי ראיתי שיש בפורום עוד מישהו שמשחק, אני אגב בשרתים האירופאים). אהבתי מאוד את היצירות של טולקין, ואני אוהב את העולם שיצר, פשוט מדהים לדעתי. לא יודע אם שמעתם או אולי יש אפילו הודעה בנושא שלא ראיתי, אבל יש סרט מעריצים שיוצא לאינטרנט בקרוב (the hunt for gollum) , בחינם, שנראה ממש יפה בטריילר אז מצאתי לנכון לשתף אתכם: http://www.youtube.com/watch?v=FnMHgwG9aAo תהנו :)
 

Y. Welis

New member
ברוך הבא!

ותודה על הקישור. אני לא יודע אם זה יהיה סרט - סביר שרק טריילר (כי די קשה ליצור את גולום הממוחשב בלי תקציב ענקי), אבל הוא חביב (אני ממליץ על טריילר החובבים שהוכן ל-'ילדי הורין' - הוא ממש מוצלח).
 

glanno

New member
תודה, והנה קישור...

תודה רבה! זה אמור להיות סרט חובבני שלא למטרות רווח , באורך של כ 50 דקות. יהיה ניתן להוריד אותו בחינם החל מה-3 במאי. יש יותר פרטים באתר שלהם: http://www.thehuntforgollum.com/
 

Y. Welis

New member
תודה. הבכורה שלו היא בעוד 3 שבועות כמעט

יהיה מעניין לקרוא דעות. אגב הפוסט-פרודקשן כנראה היה קצר - 3-4 חודשים בלבד. לא נשמע כמו הרבה אפקטים, וכנראה שגלום לא יהיה כולו ממוחשב.
 
למעלה