שלום יש לי כמה בעיות אם מישהו ידע מה לעשות זה טוב

שלום יש לי כמה בעיות אם מישהו ידע מה לעשות זה טוב

רכשתי את RESIDENT EVIL 7 GOLD EDITION מ - VGP כולל כל ה - DLC עכשיו ששאלתי אותם איך אוכל לשחק את ה - DLC במשתמש הישראלי הם אמרו לי שתחילה עליי להתקין את המשחק ולהוריד את ה - DLC במשתמש האמריקאי ואז אוכל לשחק את ה - DLC על המשתמש הישראלי, אני צריך לציין שהכל היה ממילא על הדיסק חוץ מהרחבה אחת שמגיעה גם ככה בחינם לכל איזור NOT A HERO עם כריס רדפילד, אז עשיתי מה שאמרו לי אבל שאני הולך למשתמש הישראלי את ההרחבה היחידה שגם ככה בחינם הוא שם עליה סימול של מנעול ושבאים להפעיל את זה דרך המשתמש הישראלי הוא טוען שלא הורדתי את זה, אז הלכתי להוריד את זה שוב למרות שאין היגיון זה בקונסולה ממילא ואז הוא זה אומר שהוא לא מוצא את המשחק ורוצה שארכוש אותו דרך החנות הדיגיטלית, שאני חוזר למשתמש האמריקאי זה בסדר ולא נעול.

חייב לציין שהמשתמש הישראלי הוא המשתמש שמוגדר ראשי - עיקרי ושעשיתי את כל התהליך לא הגדרתי את המשתמש האמריקאי כראשי - עיקרי, האם זה קשור לעניין? לי נראה שלא.

האם אפשר לפתור את זה כך שאוכל לשחק את ה - DLC על המשתמש הישראלי? ולמה כל הבלאגן הזה מסוני למה צריך את כל ההתעסקות המיותרת הזו ולמה לא עשו הכל אותו דבר לכל האיזורים, למה צריך את כל הכאב ראש הזה?

תודה למי שיידע לפתור את הבעיה.

דרך אגב יהיה טוב לדעת בשביל שבעתיד נדע איך להתייחס לרכישות של משחקים מחו"ל לגבי ה - DLC
 

amithas190

New member
זה קרה לי פעם כשהוספתי הרחבות חינמיות במשתמש אחר

ניסית למחוק הכל ולהתקין מחדש הכל באמריקאי?
 
התקנתי מהתחלה הכל באמריקאי כפי שהם אמרו לי

ושבאתי לשחק את זה על המשתמש הישראלי הוא שם סימול של מנעול, על הרחבה אחת כפי שצויין בהודעה הקודמת, כנראה שבגלל זה אין טעם לקנות משחקים מאיזור אחר כאשר מדובר במשחק שיש לו DLC
 
למעלה