שלום יש לי שאלה....

i d a n 8 7

New member
שלום יש לי שאלה....

שלום , אני אומנם כבר לא בגיל ההתבגרות אבל עזרה אני צריך... אני בן 22 כבר ,נראה לי שאני נראה בסדר גמור ואפילו יותר מזה ( מי שרוצה תמונה לחוות דעה אני אשמח חח..) , אבל יש לי בעיה קשה , אני פשוט לא מסוגל להתחיל עם בנות , ואפילו כמה שאני אהייה שיכור וכל זה אין סיכוי שאני אעיז להתחיל עם מישהי... נראה לי שזה פחד הדחייה... יש לי פשוט איזה שהוא מחסום כזה שאני פשוט לא מצליח ולא מנסה..ולא יעזור שאומרים לי תנסה.. וההרגשה התמידית שלי היא שיש כאלה שנראים יותר טוב אז למה שמישהי תרצה אותי. כל הקשרים שהיו לי עד עכשיו זה בנות שבאו אלי , וגם הם היו קצרים מאוד מאוד...אני לא בן אדם של סטוצים , אני מחפש מישהי לקשר רציני ואני פשוט לא מצליח.. האם יש עוד מישהו במצב שלי ?
 
אמ

מישהי במצב שלך עוזר ? ;] למרות שזה לא אותו הדבר, גם אני לא מסוגלת להתחיל עם מישהו . מבינה את התחושה שלך, גם אני מרגישה ככה .
 

i d a n 8 7

New member
זה שאת בת כבר נותן לך יתרון חח...

אני מודע לבעיה שלי , אבל הבעיה שאני לא מצליח לצאת מזה...כל פעם שאני יוצא אני אומר לעצמי " היום אני מתחיל עם מישהי " אבל זה לא קורה חח....
 

DjALIEN

New member
``אז למה שמישהי תרצה אותי``

הינה מצאתי לך מקור הבעיה. תנסה לחשוב אחרת על אותם דברים.
 

i d a n 8 7

New member
אני מודע לבעיה.......

אבל אני לא מצליח ...משהו כאילו עוצר אותי..
 

ththbh

New member
תחשוב על זה ככה

מה יש לך שאתה יכול לתת? בטח יש הרבה (תעשה רשימה של התכונות החיוביות שלך אם קשה לך :) ) כמה בנות היו רוצות לקבל? גם הרבה, כולם אוהבים לקבל. נו, אז אתה רואה? זה הכל בראש שלך
 

אמה אמה

New member
../images/Emo29.gif...

כולם היו במצב שלך אני מניחה, השאלה איך כל אחד מתמודד עם זה. אני לגמרי מבינה אותך בקשר במצב הזה שאתה קופא והמילים נתקעות בגרון. אבל מה כבר יכול לקרות? מישהי תגיד לך "לא"? לא כזה נורא נכון? אף אחד עדיין לא מת מזה (ניראה לי
) בקיצור אם לא יתאים למישהי ותקבל דחייה זה פשוט כי כניראה אתה לא הטעם שלה, ואין לזה קשר כל כך לאיך שאתה ניראה או לאיזה בנאדם אתה. אז אל תיקח את זה כל כך ק-ש-ה! פשוט תבוא לבחורה ותזרום, מה שיהיה יהיה. אם כל כך קשה לך תבוא עם חבר שלך, שהוא אולי קצת ידחוף אותך וזה..
 

MeWithoutU

New member
היי עידן

לדעתי אין לך מה להפסיד אם תנסה, אז תקבל את התשובה "לא", לא ביג דיל. תחשוב על זה ככה...מה הדבר שאתה הכי רוצה?קשר עם מישהי? אז כדאי שיהיה לך קשר עם מישהי אתה צריך "להקריב" את עצמך לדקה בדיוק! דקה של לפנות אליה ולראות מה הולך... כל פעם שאתה רוצה להתחיל עם מישהי ואתה מתחיל לפחד, תגיד לעצמך שאתה חייב אם אתה רוצה קשר עם מישהי. לפחד לדקה, כדי שאולי יהיה לך סיכוי למצוא מישהי...לי זה נראה משהו שכדאי ללכת אליו. אל תפחד מדחייה, הרבה בחורים קיבלו דחיות ולא מתו מזה...חוץ מזה מתישהו אתה לא תקבל דחייה! אבל כדי שזה יקרה - אתה צריך לעשות את הצעד שלך. בקשר לזה שאתה חושב שמישהו נראה יותר טוב ממך, אני חייבת להגיד לך שיופי זה עניין של טעם. לכל בחורה הטעם שלה... אגב, בחורה אמיתית...תתחשב יותר באופי ולא ביופי, תשפט לפי אופי ולא מראה!
 

i d a n 8 7

New member
תודה על התגובות....

ברור לי שמה שאני צריך לעשות זה פשוט לזרום...אבל אני פשוט לא מסוגל... ולי נראה גם שבחורה שאתה מתחיל איתה עוד לא כל כך תדע מה האופי שלך , אלא המראה החיצוני הוא זה שיקבע ...ככה לי נראה לפחות..
 

MeWithoutU

New member
אתה צודק...

אבל בחורה שיותר אכפת לה מאופי של בנאדם ולא מהמראה החיצוני, לא תשפוט מישהו לפי המראה ותסנן אותו לפי מראה... גם אם היא עדין לא מכירה אותו.
 

i d a n 8 7

New member
לא יודע אם אם הן נפוצות כל כך...חח

ותכלס הבעיה שלי זה שאני לא יודע אם אני מוצא חן בעיניי מישהי ואם המראה שלי הוא בסדר.. ולכן אני גם לא מתחיל אם מישהי כי אני מפחד מהדחייה... אין ספק שמישהו שנראה טוב יש לו גם הרבה יותר סיכוי להצליח מאשר מישהו שלא.. הבעיה העיקרית שלי היא שאני לא תייגתי את עצמי עדיין...
 

MeWithoutU

New member
עידן...

בהודעה הראשונה שלך כתבת שאתה חושב שאתה נראה טוב. אז ממה בעצם אתה חושש? כמו שכבר אמרתי, יש לך 2 אופציות. 1 - למצוא אומץ וללכת להתחיל עם מישהי שמוצאת חן בעינייך...ולראות מה קורה...מי יודע אולי תופתע לטובה? 2 - להמשיך לפחד, להמשיך להתבייש, ולהישאר לבד...או לחכות שמישהי תתחיל איתך. אל תפחד מדחייה. אין גבר שלא קיבל דחייה! וכמו שאמרתי...יופי זה עניין של טעם. אולי בשביל אחת אתה לא הטעם שלה ובשביל אחרת אתה כן. למשל יש לי חברה שדלוקה על כל הדוגמנים האלה שרואים בפרסומות, ואני אישית שואלת את עצמי "מה לעזאזל יפה בהם?", ויש לי עוד חברה שאוהבת בנים עם עם שרירים, ואני אישית חושבת שזה דוחה שרירים. כל אחת והטעם שלה... אם לא תנסה, אתה לא תדע!
 

The Darkside א

New member
לא. הן לא נפוצות-אבל יש.

תראה. תסתכל על הדברים ככה-אם לא תנסה להתחיל עם אותה בחורה-הפסדת מראש ולא נתת לעצמך שום סיכוי להצליח. אם תנסה-יש סיכוי שהיא תדחה אותך (וזה לא סוף העולם. כל אחד חווה דחיות בחייו. תמיד הפעם הראשונה קשה) אבל יש גם סיכוי שתצליח ויצא מזה משהו.-אל תחשוב מה היא חושבת. זה אף פעם לא עובד. ובעניין המראה: לא תמיד למי שנראה טוב יותר יש לו יותר סיכוי. הרבה פעמים מה שניראה טוב מבחוץ, רקוב מבפנים ואת זה הרבה בנות חוו. הן הפיקו לקחים. ומי שבאמת תיהיה שווה אותך תסתכל על האופי שלך ותקבל אותך כמו שאתה. זה היתרון במי שלא נראה 100%. הוא יודע שהאנשים שסביבו איתו בגלל מי שהוא ולא בגלל איך שהוא נראה. בהצלחה !!
 

i d a n 8 7

New member
הבעיה שאני כל פעם מנסה לעבור....

את המחסום הזה ומשהו פשוט עוצר בעדי....
 
אוקי,

(חדשה, אני מניחה. נטעלי, 17, מהפורום השכן :) יש הרבה במצב שלך, נתחיל מזה. מתגובות קודמות בשרשור זה נראה כאילו אתה לא באמת מחפש עזרה. אתה אמנם מקשיב, אבל אתה לא מאמין בזה. אתה לא מאמין שאין לך מה להפסיד אם תציע, אתה לא מאמין שמישהי תרצה לצאת דווקא איתך.. פחד מדחייה? אז בחורה אחת תגיד לך לא. עוד אחת תגיד לא. מה כבר קרה? לך תספיק אחת שתגיד כן. בשביל למצוא את האחת הזאת תצטרך להשקיע קצת, לתת מעצמך. להיות פגיע. כי בלי סיכונים אין רווח, ובלי רווח אין טעם לחיות, בעיניי. אז תקבל כמה פגיעות לאגו.. יעבור, מניסיון. ותאמין לי שרק טוב יצא מזה - ככל שתתנסה בזה יותר כך תלמד יותר. כרגע, אתה סתם בורח מהבעיה. תתמודד איתה. תכיר בה. ולא רק במובן של "יש לי פחד מדחייה", כי זאת לא הבעיה האמיתית. מתחת לזה יש בעיה עמוקה יותר. "למה שמישהי תרצה אותי" למה שהיא לא. למה אתה כל כך משוכנע שאין לך מה לתת, שאתה לא שווה מספיק? למה שמישהי לא תרצה אותך? למה מי היא בכלל? מה היא שווה לעומתך? אל תקטין את עצמך ביחס לאחרים. להיפך, תזרח מעליהם. האדם היחיד שחושב שאתה לא טוב מספיק הוא אתה בעצמך. אתה מבין מה זה אומר? אתה מועד ממכשול שיצרת לגמרי לבד אתה מתחבא מאחורי מילים ותירוצים ומחשבות דכאוניות במקום לראות את האמת אתה פוחד מהאמת, לא מדחייה. אתה פוחד מעצמך, אתה פוחד שאולי תצליח. אם רק תנווט את הפחד הזה לתעוזה, תאמין לי שבנות עוד ירדפו אחרייך. כי זה המפתח בעצם. קח את הבחור הכי מעפן שתמצא ותן לו את הביטחון הכי חזק ויציב בעולם. תגיד לי אתה, נראה לך שהוא יצליח עם הבנות, למרות כל החסרונות שלו? וזה עוד דבר, לכולנו יש חסרונות. גם לי, גם לבנות מסביבך. אנחנו בני אדם ומהעובדה הזאת בלבד אף אחד לא מצפה מאיתנו שנהיה מושלמים. אתה לעומת זאת כן. ואני בטוחה שאם תסתכל קצת עמוק יותר תגלה תכונות טובות בך, תכונות שבנות יאהבו. תקבל את השליליות, תתמקד בחיוביות ותקרין רק אותן, ויהיה טוב. בהצלחה.
 

Gohan SSJ2

New member
תגיד יש לך ידידות?

אם לא כל כך אז יכול להיות שהבעייה האמיתית היא לא אם אתה תמצא חןבעיני הבנות, אלא הבעייה היא יותר באיך לתקשר איתן. תנסה לדבר עם כמה שיותר בחורות, לא לאו דווקא בשביל לחפש קשר רומנטי, אלא למצוא ידידות ואפילו סתם לדבר עם בחורה באוטובוס או סתם בכל מני מקומות. ככל שתקיים שיחות עם יותר בחורות, ככה תוכל לדבר איתן בהמשך יותר בחופשיות ויהיה לך ביטחון כשאתה מדבר איתן. אם זו לא הבעייה יש שיטה אחרת כדי לרכוש ביטחון עם בחורות. תלך פעם אחת עם כמה חברים לקניון נגיד ועם כל בחורה שאתה רואה תנסה להתחיל איתה חצי בצחוק כזה, כשאתה במכוון עושה את הדברים הכי מטופשים כדי שהיא תסרב לך. אם לוקחים את זה ברצינות אפשר להתחיל עם איזה 100 בחורות בכמה שעות, ואז אחרי שתקבל סירוב מכולן אתה תבין שזה כלום ולא תיהיה לך בעייה להתחיל עם בחורה על אמת.
 

i d a n 8 7

New member
האמיתי שאין לי הרבה ידידות...

כמעט בכלל....כנראה שבגלל זה אין לי ביטחון עם בנות....כנראה בגלל זה אין לי בטחון לגבי המראה שלי...
 

M8r

New member
לדעתי,

הבעיה היא לא הפחד לגשת לבנות, הבעיה היא הבטחון העצמי והדימוי העצמי שלך.. מכאן נובע גם הפחד מדחיה והפחד לגשת לבנות. ברגע שאין לך את הבטחון בעצמך יהיה לך קשה להתחיל עם מישהי. אני חושבת שכדאי לך למצוא תכונות חיוביות בעצמך (פנימיות וחיצוניות) ולדעת כמה אתה שווה, וליהיות בטוח בעצמך. ברגע שאתה תיהיה שלם עם עצמך, ותאהב את עצמך אז יהיה לך קל יותר לצפות מאנשים אחרים לעשות כך, ותפחד פחות מדחייה.. זו דעתי, ואני אומרת את זה מתוך נסיון, חח רק שאני עוד לא התגברתי על הקטע של הבטחון העצמי. טוב אצלי זה סיפור אחר, שונה. חח בכל מקרה, אני בטוחה שאתה שווה המון ואתה תגלה את זה מתישהו, ושיהיה לך בהצלחה.. :).
 
למעלה