שלום-לא בטוחה שזה הפורום הנכון אז

talush2005

New member
שלום-לא בטוחה שזה הפורום הנכון אז

אני ינסה. אם לא אז סליחה. אבא שלי בן 50 בערך חולה כבר היום היום הרביעי כנראה בשפעת מאד מאד חזקה עם חום גבוה חולשות צמורמורות לפעמים הזעה לפעמים קור פתאום. הוא התחיל לקחת מאתמול אקמול אדוויל ולפני זה אקמול אחר. הבעיה היא שהחום עדיין גבוה (סביב ה 39) והוא לא יורד. רציתי לשאול אם זה נורמאלי שככה המצב לא משתפר אפילו אם זה שפעת חזקה? הרופא ביום שני אגב לא מצא כלום. מה אפשר לעשות כדי לשפר את הרגשתו שלא עשינו? האם אנחנו צריכים להתחיל לדאוג או שזה נשמע לכם נורמאלי ככה שזה כזה חזק? תודה
 
רגע, יש לו 39 מעלות חום והוא

לוקח תרופות על דעת עצמו? ככה זה נשמע כשלתרופות קוראים "אקמול אדויל"(??? אדויל יותר קרוב לאספירין) ו"אקמול אחר". אאל"ט גם אסור לערבב תרופות מסוגים שונים.
 

רון ו

New member
האקומול הוא הגורם

ניחוש שלי שבבדיקות דם אחרי הרעלת אקומול כזו יתגלו בעיות בתפקודי כבד - רק ניחוש מנסיון... שיזרוק את האקומול ויתחיל ב"אינפוזיה" של נוזלים רצוי מיצי פירות. - יש שפעות כאלו אך עדיף שיערוך כאמור בדיקת דם מקיפה.
 
לא הייתי קופצת למסקנות

ובוודאי לא להמלצות גורפות ("שיזרוק את האקמול") בלי אבחנה של רופא.
 
זוהי שאלה לרופא

שאלה על מחלה של מספר ימים אינה מתאימה לפורום. תראי כמה זמן לקח עד שעניתי לך. פורום באינטרנט בעיקר אינו מתאים למחלה שבה האבחנה לא ברורה, ושמות התרופות לא ידועים בוודאות (האם זה אקמול או אדוויל? אלה תרופות שונות). אני מקווה שבינתיים פנית לרופא. אם המחלה עוד לא עברה בינתיים, אז על אחת כמה וכמה דדאי לפנות לרופא.
 
למעלה