שלום לא יודעת אם זה המקום

משיייי

New member
שלום לא יודעת אם זה המקום

אבל לאחרונה אני כל הזמן עם כאב ראש ועייפות ואני ישנה טוב בלילה עשו לי בדיקות דם הכל בסדר עשו לי סיטי לא מצאו כלום אני שותה ושומרת על אכילה נכונה וחצי שעה ספורט ביום ובכל זאת הולכת לישון עם כאב ראש וקמה איתו ככה כבר המון זמן נירולוג אמר שזה מיגרנות ונתן לי כדורים שעשו לי דיכאון ובכי והחליף לי אותם לא מזמן לכדורים אחרים שממש לא משפיעים אין לי שום בעיה נפשית-אומרים שזה יכול לבוא מזזה אז לא תאמת שלאחרונה ממש טוב לי מלבד הכאבים האלו אני כבר לא יודעת מה עוד לעשות זה מעצבן לא יכולה לחיות ככה מה עושים
 
עייפות וכאבי ראש

שלום לך. כמובן שאי אפשר לאבחן דרך האינטרנט, אבל האמת היא שנשמע לי קצת מוזר שאת עייפה כל הזמן וקמה כל בוקר עם כאב ראש והנוירולוג אמר שזו מיגרנה. אולי הוא מתכוון ל- status migranosus, שזה מין מצב קבוע של מיגרנה. נשמע לי שכדאי להמשיך את הבירור הרפואי כדי לברר מה גורם לזה. אבל את זה נשאיר לרופאים. בינתיים, על מנת להקל עלייך, אני מציעה לך לגשת למרפאה לרפואה משלימה של קופת חולים. אם זו אכן מיגרנה, יש סיכוי טוב שטיפול כמו דיקור סיני יפחית את הכאב. אם לא, הרופא במרפאה המשלימה יידע להפנות אותך הלאה. ייתכן שבכלל יש לך איזה חסר תזונתי, כמו למשל באבץ או במגנזיום? גם אבחנה בכיוון זה יכולה להיעשות במרפאה לרפואה משלימה. לעת עתה, זה כל מה שאני יכולה להציע. תרגישי טוב.
 

רון ו

New member
בדיקת ראיה?

כל מה שקשור בקוצר/רוחק ראיה או עבודה ממושכת מול מסך אי התאמה של משקפיים במידה ויש כדאי להיבדק גם אצל רופא עיניים לא רק אופטיקאי
 

רון ו

New member
החש בראשו יפשפש במעשיו ...

הכוונה לחפש גורם, אולי סביבתי שנוצר בתקופה האחרונה: בתאורה, ברעש, בזיהום אויר? אולי בצד המנטלי: לחץ סמוי כלשהוא ממחשבות, אילוצים, מטרות. ואחרון, באורח החיים כל פעילות שנוספה שונתה בעת האחרונה.
 

משיייי

New member
אבל זה לא בעת האחרונה

אני כבר שנים סובלת וכבר שנים עוברת בדיקות כל פעם משהו אחר וכל הזמן אומרים אין כלום
 
בכאב ראש

ברוב המקרים ואצל רוב האנשים לא מוצאים שום דבר בבדיקות. אני שוב ממליצה: לגשת למרפאה לרפואה משלימה.
 

אסתי123

New member
את סובלת כבר שנים.

האם מענין לך בחיים? האם יש לך סיפוק ממה שאת עושה בחיים? האם את מרגישה שאת עושה את מה שהיית אמורה לעשות בחיים? האם את מגשימה את עצמך?
 
למעלה