שלום לכולם! איזה פורום נהדר!

שלום לכולם! איזה פורום נהדר!../images/Emo6.gif../images/Emo51.gif../images/Emo24.gif

שלום,שמי שרית. ואני מתעניינת בעולם הגדול. בעברי הייתי דתית(אני כיום חילונית שלא מאימינה בתורה) ולמדתי במוסדות על תיכוניים דתיים מסויימים שאנשים קיצוניים מסויימים שבהם ניסו "לחנך" לסגירות בפני העולם. דבר שאני רואה כמשהו רע ביותר. (אגב,היסודי והתיכון היו ממש בסדר בכיוון.פתוחים ונאורים,הבעיה היתה אח"כ) העולם הוא גדול.וחבל שלא להנות מיופיו ומעושרו. היות והיה עליי ליהלחם בדת בגלל קיצוניים על זכותי לרקוד ולהיות מי שאני ומה שאני,הייתי עסוקה בזאת ולא בפתיחות לעולם. עתה אני שואפת לתקן עוול זה. ורוצה להכיר את העולם הגדול לגווניו. בתור הכשרתי להיותי אזרחית העולם הגדול ולהנאה מיופיו וממה שיש לו להציע,חיפשתי פורומים מתאימים ונפגשתי בשלכם,שנראה לי מתאים. יש לציין שאני בעד אוניברסליות. כלומר,אני חושבת שיש להיות פתוחים לעולם וליהנות ממה שיש לו להציע לכל אחד מאיתנו. אז תודה רבה על הפורום. בתור תכנית ההכשרה שאני בונה לקראת הכרתי את העולם הגדול ,הכשרה אוניברסלית. אשמח לדעת על אתרים הבנידון. וכן תכניות בנישיונל גיאוגרפיק על העולם. אשמח אם תתנו לי דברים בנידון. בתודה. והעולם נפלא-תהנו ממנו!
 
../images/Emo140.gifאז זהו

אני בעד אוניברסליות. כולנו אזרחי העולם הגדול. העולם הוא גדול ומלא דברים יפים וטובים. ויש ליהנות ממה שיש לו להציע. התרבויות בעולם הן גדולות ועשירות. וזה פשוט מאוד מעניין ויפה לראות זאת. ולאמץ דברים גם אלינו. כן,אני אוניברסלית ובעד אוניברסליות. וכן,אני בראש ובראשונה אזרחית העולם הגדול. אני בעד הפתיחות לעולם והכרתו. העולם באמת גדול ויפה! ויש ליהנות ממנו!
 
הכשרה אוניברסלית

אני כיום דואגת להכשיר את עצמי לפי אמונתי האוניברסלית. במקומות מסויימים דתיים שלמדתי בהם היו אנשים מסויימים שניסו "לחנך" לסגירות בפני העולם. אני רואה זאת כדבר רע בהחלט. עלינו להיות פתוחים לעולם. ובתור אחת שדואגת להכשיר את עצמה לפתיחות זו. אני גם חושבת במה בדברים שאני עושה כיום אני תורמת לאנושות. טוב,קודם כל אני עושה זאת כי אוהבת ונהנת. אבל בנוסף ,כדי להכשיר את עצמי להיות אזרחית העולם הגדול ולנטרל איזושהי השפעה מזיקה מאותם אנשים. אני חושבת מה בעיסוקיי אני תורמת לאנושות. לא בכל הדברים. אך באחדים. מה שתורם להכשרה האוניברסלית שלי. ולהיותי אזרחית העולם הגדול. למשל,אני עומדת בפני סיום תואר בחינוך ליקויי למידה. וכך עוזרת לליקויי למידה. קודם כל כי אוהבת ונהנת. אך בנוסף לכך,תרומה גם לאנושות בכך שעוזרת לאוכלוסיה זו. וכך גם לימודיי מכשירים אותי לאותה אוניברסליות שדיברתי עליה. ולניטרול השפעה מזיקה של סגירות שהיתה במקומות שונים דתיים מסויימים שלמדתי בהם. וכן להיותי אזרחית העולם הגדול.
 
יש משהו מאוד נאיבי באיך שאת מתארת

את אמונתך... אני מסכימה עם נושא הפתיחות שהזכרת, אבל לא חושבת שהכל צריך להיות פתוח בלי גבולות. זאת בגלל שאם האנושות לא תציב לעצמה גבולות, לא יהיה עולם גדול שאפשר יהיה ליהנות ממנו...
 
אז זהו

שגם אני חושבת שיש להציב גבולות. כדי לשמור על האנושות. אך דתיים מסויימים קיצוניים.טוענים שיש להסתגר מפני העולם הגדול. לדעתי זאת ראיה מאוד מצומצמת. העולם הוא גדול ויש ליהנות ממנו. לזה התכוונתי בפתיחות לעולם.
 
תודה על ההבהרה...

מעניין לי לדעת איך את מגדירה "אזרחית העולם הגדול". בעיני זה מושג מופשט מדי. בפוסט הקודם שלך את מדברת רק על סגירות והתבדלות מפני העולם. בעיני זה אספקט אחד בלבד. מעניין אותי לדעת מה דרך השקפת העולם החדשה הזו שלך את מבקשת להשיג. מה זה אומר בעינייך להיות אזרחית העולם הגדול?
 
זה אומר

לראות את העולם הגדול וליהנות מיופיו. להתעניין בו ובקורה בו. להכיר תרבויות אחרות,סגנונות חיים שונים. ועוד. ולא להסתגר רק ב-4 אמותינו. לגלוש ברשת באתרים בעולם,לראות נופים ועוד. להכיר תרבויות נוספות בעולם.ו בכלל,לראות מה קורה בעולם בכללותו. למשל,התחממות כדור הארץ. זאת חלק מההכשרה האוניברסלית שאני מכשירה את עצמי. טיול בעולם עושים פעם בכמה זמן. אך להכיר את העולם ולראות מה קורה בו,זה דבר שניתן לעשות תמיד. זאת כוונתי לפתיחות לעולם. כולנו אזרחי העולם הגדול.
 
למעלה