שלום לכולם! אני חדש...

שלום לכולם! אני חדש...

מה המצב ? אז קודם כל אני שמח שמצאתי תפורום הזה... אני מאוד אוהב מוזיקה אתנית. התחלתי לשמוע לפני כשנה וחצי. דבר שני רציתי לפתוח מעין שרשור שיהיה המלצות עבורי בכדי לחדש לי וגם יוכל להיות אשכול דיוני... אז ככה, אני שומע כמובן גם את המיינסטרים שבטח מאוס על חברי הפורום רק משלשמוע תצמד- מוש בן ארי ושוטי הנבואה. וברור לי כי הם לא עושים מוזיקה אתנית אך הם מאוד מחוברים במוזיקה שלהם לצד האתני וזה הצד שהכי מושך אותי למוזיקה בהם עוסקים. עוד אומנים חלקם מוכרים יותר חלקם פחות שאני מאוד אוהב- יאיר דלאל, שבע, מרכבה, היאם, אדרבה, שבט יהודה (מופיעים אבל אין דיסק) ועוד. מה שהייתי רוצה זה שתמליצו לי על עוד כאלו אומנים כי אני כבר מחפש בנרות אבל הסצינה לא ממש חיה..:( אני ממש מחפש ולא מוצא.. זה הסוג מוזיקה היחיד שאהבתי שאני לא מוצא בו כ"כ מגוון רחב. ואל תמליצו לי על עידן רייכל גאיה בוסתן אברהם הברירה הטבעית וכאלה.. אני מחפש משהו יותר בסגנון ההודי ערבי אתני אם אתם מבינים תראש שלי.. תודה!!
 
את עומר פארוק

טינקרבל שמעתה? למרות שהוא לא אומן ישראלי. אני אישית ממליץ על דיסק "התעלות" של זמרת ישראלית ברידג'ית קשטן. להקת "זאפה" ממש חמודה עם רוח תימנית.
 
ככה...

על עומר פארוק שמעתי.. אני גם שומע את המוזיקה שלו ואני מאוד אוהב.. הוא מטורקיה אם אני לא טועה? זאפה גם כן קצת.. לא הכי התחברתי... ובריזיט הזו נשמע מעניין.. יש לך משהו שלה לתת לי לשמוע?
 
למעלה