שלום לכולם! אני צריכה עצה...

מפונקת24

New member
שלום לכולם! אני צריכה עצה...

אני כיום כבר בת 26 כמעט ואני צריכה עצה ממישהו שקצת מבין... לפני חודש וחצי בערך הכרתי גבר בן 38 בהליכי גירושין עם 5 ילדים. הוא מתייחס אליי פשוט מדהים כאילו אני נסיכה ופשוט כיף לי איתו. פרודתו היא אישה מאוד אובססיבית אליו והיא לא נותנת לו מרווח נשימה. הם עדיין גרים ביחד אבל לא ישנים באותה מיטה והוא כל היום מחוץ לבית עד השעות הקטנות של הלילה שאני הולכת לישון והוא הולך לביתו בחוסר ברירה. השאלה שלי - אתם חושבים שאני צריכה לפתח את הקשר הזה או לחכות עד שהוא יהיה גרוש סופית? האמת שהוא הציע לי שנעבור לגור ביחד... הוא כל הזמן אומר לי שהוא אוהב אותי והתאהב בי כמו שבחיים הוא לא התאהב ושהוא בכלל לא חשב שהוא יהיה מסוגל להתאהב בצורה כזאת... מה אתם אומרים? כדאי לי להיות איתו ולקחת את הסיכון או שעדיף לי להכיר מישהו בטווח הגיל שלי שהוא רווק? הרבה אומרים לי שלא כדאי לי להיות איתו כדי שלא יהיה לי את הנטל של הילדים שלו על הראש שלי אבל האמת שהם כבר גדולים חוץ מזה שיש תינוקת בת שנתיים. מישהו יכול בבקשה לייעץ לי מה לעשות? אני מתחילה לפתח אליו רגשות ואני לא רוצה להתאהב בו ואז להיפגע... אני אשמח לשמוע מכם, מי שיכול לייעץ ולעזור לי להחליט את הדבר הנכון לעשות... תודה.
 

Vdrums

New member
תחשבי אם את מוכנה להיכנס לקשר רציני

עם גרוש+5. הילדים (גם אם היו רק שניים) תמיד יהיו חלק מהחיים שלו ויקחו חלק בזמן שלך איתו. אם את מוכנה לקבל את כל זה בהבנה אז סבבה. אם לא, תעצרי את זה לפני שהיה מאוחר. רווק או גרוש זה לא העניין, הילדים זה העניין.
 

נימרודל

New member
היי...

לפי מה שאת מספרת, הייתי מציעה לך לחכות לפחות עד שגרושתו לעתיד תצא מהבית המשותף שלהם (או שהוא יצא). זה פשוט מוזר, צר לי. זה מוזר שהם עוד גרים ביחד אבל הוא כבר בקשר איתך... אם את באמת רוצה להיכנס לזה, לפחות תחכי. אבל לפני שאת נכנסת לקשר הזה עמוק יותר, תחשבי על זה: את מוכנה לקחת בחשבון את זה שיש לו חמישה ילדים שהם לא ממך, והם לא יראו בך כאמא שלהם (בייחוד בשל גילך)? את חושבת שבגיל 26 את מוכנה לקחת על עצמך את הטיפול בחמישה ילדים, עוד לפני שבכלל אי פעם נכנסת להריון או החזקת בזרועותיך את הילד שלך? אני לא מדברת על הפרש הגילאים בניכם, כי האמת היא שאני לא חושבת שזה כל-כך משנה... מה שמשנה הוא שהוא עדיין לא באמת גרוש, שאשתו עדיין גרה איתו באותו הבית, שהיא תלותית לגביו, שיש לו חמישה ילדים גדולים, ושאת עדיין לא בטוחה אם את בכלל אוהבת אותו עד-כדי-כך בשביל לבצע את כל השינויים האלה בחיים שלך למענו. אני מקווה, שלא משנה מה תהיה ההחלטה שלך, שזה יצא על הצד הטוב ביותר.
 
וואו...

תשמעי, מכל מה שכתבת אין התייחסות אחת לגבי מה את מרגישה כלפיו. הוא מתייחס אלייך מדהים, הוא מאוהב בך בצורה שלא חשב שיוכל להיות מסוגל וכו'... אני מחזיר אותך למציאות - אתם מכירים חודש וחצי... אם היית פוגשת אדם ברחוב ולאחר שיחה קצרה היה מבקש ממך לחתום לו על ערבות בנקאית ע"ס מיליון שקל - היית מסכימה? סביר שלא - היית בודקת במי מדובר, האם הוא עתיד להחזיר את החוב, האם יש לו גב כלכלי וכו'... בקיצור - האדם גרוש עם ילדים - את עדיין לא מכירה אותו לעומק כדי לדעת מי הוא או מה הוא. את אפילו לא מכירה אותו בתנאי יום יום - שהרי הרגעים שהוא איתך הם רגעים סטריליים שמבחינתו מהווים בריחה מסויימת מהמציאות שבה הוא חי. אולי מחר שהוא יהיה גרוש לגמרי ויוכל להקדיש את כל היום אלייך תגלי צדדים אחרים? בשלב ראשון הייתי ממליץ להמתין עד שיהיה גרוש, לפחות ברמה ההגיונית של לא לקפוץ למיטה חדשה לפני שהקודמת הספיקה להתקרר... לאחר מכן - תראי לאן זה זורם ואיך את מרגישה בכל הסיטואציה הזאת. בהצלחה.
 

magenta73

New member
הוא אפילו לא גרוש

הוא "בהליכי גירושים" ו"חייב לחזור אישתו האובססיבית" כי/שיש לו "חמישה ילדים" ממנה. העיקר שהוא מתיחס אליה כמו מלכה. (וזה בזמן הקצוב שיש לפני שהוא חוזר ל"גרושתו" "לעתיד" ה"אובססיבית"). זה מה שחשוב.
 
את רצינית??

אני יחסוך במילים אבל זה נשמע לך הגיוני 5 ילדים את אשה רווקה מה את מחפשת במיטה חולה כל כך..
 
למעלה