שלום לכולם.הנהלת הפורום ביטלה את

waldmanisrael

New member
שלום דירסט.

אני שוב פשוט לא מבין למה אתה מיתכוון. מילבד הנחות כאלה ואחרות, מכיון שאני מעדיף תיקשורת ישירה. אני מזמין אותך להגיד לי את מה שאתה רוצה באופן אחר,ברור יותר. אני לא ממשיך תיקשורת ליפני שקלטתי אותך. תודה על המחויבות שלך
 

spectacular

New member
ושוב אני מתפרצת .

אלפי סליחות. זה באמת לא ברור ככה להניח שיש מחויבות, וכל זה בגלל כובע, כובע המנהל, עכשיו שהסרת את הכובע, על איזה מחויבות אתה מדבר, כל מה שנשאר זה תוכן המקלדת.
 

Deerest

New member
אז ככה

גם אני מעדיף תקשורת ישירה והייתי מעדיף שכניסתך לפורום תיעשה באופן ישיר וכתוצאה ישירה של הבנת והצגת מניעך. לא אהבתי את התחושה העמומה שפשטה בקרבי למקרא תוכן שורותיך בהן אתה מזמין כל אחד ואחד להיות מאומן שלך. אין לי הסבר לאותה תחושה. אני התרגלתי לראות בשוכנים כאן אנשים שרוצים להיות כאן, מכל הסיבות, רק לא מאלו שרוצות להרחיב את מעגל הפרנסה שלהם. אין לי שום דבר נגד זה שאדם רוצה להתפרנס, רק שלי יש בעיה עם הצד היוזם. אני מעדיף ליזום את הפניה אל אותו אדם שאת כיסו אני אמלא. שורה תחתונה... אם בכניסתך לפורום היית ישיר בכוונותיך להתפרנס מהשוכנים כאן, הייתי מציע לך לנסות לחפש מקום אחר. אם בכניסתך לפורום היית ישיר בכוונותיך להשתתף, לגלות עניין (לא להתחייב) הייתי מקבל אותך במקלדת פתוחה. ואפשר להיות גם באיזשהו מקום באמצע...
 

Deerest

New member
יש

אבל ההנחה צריכה להיות רלוונטית לתחום בו הוא חלש בגלל שהוא חדש. לכן אני נרתע מ"עשיית שוק" שלו ומאידך מקבל את כתיבתו ודעותיו ברצון. תראי... בקצה האחד נמצאים אלו שמדי פעם מפרסמים כאן את העסקים שלהם, בלי או עם כל מיני סוגים של מסווה, וההתעלמות שלנו מהם היא מוחלטת. בקצה השני נמצאים אלו שכאן בגלל המקום. אני מקווה שישראל נוטה יותר לכוון הקצה השני.
 

Deerest

New member
לא חושב

קשה לי לפזר את הערפל, אני לא חושב שיש כאן קשר בין כמות נסיונו למעשיו. ה"בעיה" היא אצלי, מה שישראל עשה, עושה ויעשה הוא לגיטימי לחלוטין.
 
דירסט

אילו לישראל היה נסיון, מעשיו היו אחרים. הוא טעה שהוא חשב שדרך ניהול פורום אפשר להגדיל את מספר המטופלים באופן מיידי. הוא טעה שהוא חשב שהניהול יעשה את העבודה.אנשים רוצים להתרשם/להתפעל מאיש ולא ממינוי. הוא טעה שהוא בחר/הסכים לפורום קיים.הוא היה צריך לנהל פורום חדש . אילו היה לו נסיון בפורומים היה מתיישב/משוחח איתנו....היה מספר על עצמו ועבודתו....היה לומד את התגובות של חברי הפורום ...שוקל אם רוצה/כדאי לו להשקיע כסף, מאמץ וזמן....ואולי חברי הפורום היו מבקשים/ממליצים לניהול הפורום בהתנדבות ללא שום חסות כמו רוב הפורומים. תחת ניק חדש תמיד אפשר ללמוד הכל בפורומים אחרים של העצמה. אני מקווה שישראל מבין עכשיו יותר טוב מה אנחנו הרגשנו בפורום.
 

Deerest

New member
גם אני רוצה

כזה פנס, כמו שיש לך, שיודע להאיר ולהראות מקומות נסתרים מהעין , מהראש, ומהלב. תודה.
 

waldmanisrael

New member
תודה לך דירסט.

קלטתי את מה שאתה אומר.אין ולא היתה לי כוונה להסתיר את מניעי. תחושתך לא צריכה להיות עמומה כי דיברתי עים המישתתפים בפורום באופן גלוי. זה בסדר גמור שאינך רוצה ליתמוך בפרנסתי,גם לא ביקשתי מימך.יכולת לבחור להיתאמן אצלי ולקבל או לא תועלת. אבל לדבר בשם האחרים,להציע לי לנסות במקום אחר. קצת הרחקת לכת. בכול אופן צר לי שככה אתה רואה את הדברים.חבל שלא קיבלת אותי במיקלדת פתוחה. להיתראות
 

Deerest

New member
קראתי

את מה שכתבתי, זה נקרא קצת קשה, אפילו עבורי, כותב השורות, אז תדע לך שזה ממש לא כמו שזה נראה. ישראל, אם אף אחד מכאן לא יתאמן אצלך בדרכים בהם אתה מציע, היינו, שיחות טלפון, האם אתה רואה את עצמך כותב כאן מנסיונך ומידיעותיך?
 

waldmanisrael

New member
אני שמח על מה שכתבת,אני בהחלט

אשמח ליתרום כמיטב יכולתי,כמובן שזו אינטרקציה שונה שמולידה תוצאות אחרות,לעומת שיחה שבה המישתתפים מחויבים להפיק תוצאות ספציפיות בחייהם
 
ישראל

מנהלי הפורומים בתפוז עושים זאת בהתנדבות....מתוך ענין בנושא הפורום...חלקם גם עובדים בתחום...ההשתתפות בפורום והתרומה שלהם לקהילה הוא הפרסום הטוב ביותר. פעם ראשונה שאנחנו קוראים על תשלום חסות. אני אשמח לשמוע יותר פרטים על תשלום החסות, ולהכיר מה חדש בתפוז?
 

waldmanisrael

New member
אף אחד לא עושה שום דבר בחינם

היציעו לי כמה מסלולים שונים.זה מתחיל מהשקעה של כמה מאות דולרים בחודש
 

waldmanisrael

New member
אני לא יודע מה מסוכם עים מנהלים

אחרים. לי היציעו קמה מסלולי השקעה החל 300 דולר בחודש. בעולמי אף אחד לא עושה שום דבר ללא תמורה. אני למשל מאמן בהיתנדבות :בלנדמרק אדיוקיישן. מה שאני מקבל:
אהבה
 

seaגל

New member
../images/Emo140.gif

מקווה שתשאר כאן ותמשיך לכתוב... מקבלים אותך כמו שאתה.
 

waldmanisrael

New member
תודה רבה סיגל

מבטיח, לבוא לבקר. אים תזהי תחום בחייך שבו היית רוצה פריצת דרך. את מוזמנת ליצור קשר.
 
למעלה