שלום לכולם ו
על הפורום החדש

שנהביי

New member
שלום לכולם ו../images/Emo49.gif על הפורום החדש

אני לא יודעת אם ממש יכולה להשתייך לפורום הזה, אבל.. זה כל כך מתקשר לי לבשורה שקבלתי לפני מספר דקות: לאחר תלאות מרובות וטעות של המוסד האקדמאי, הודיעו לי היום שהתקבלתי ללימוד הסבות לעבודה סוציאלית (במכללת אשקלון). אני כל כך מתרגשת ושמחה על הדלת הזו שנפתחה בפניי! ומקווה שאולי אוכל להעזר גם בכם בעת לימודיי. ברכות על הפורום! ובהצלחה!!
 

SuperGirl 25

New member
הי שנהב

את מחזירה אותי ליום שקיבלתי גם אני את ההודעה על הקבלה ללימודי עו"ס וזה מרגש! באיזשהו מקום היתי חוזרת בכיף לתקופת הלימודים, יונקת מהחומר הלימודי, התיאוריות, ההכשרה, המפגש עם מרצים מכל התחומים ובעלי ניסיון עשיר (בעיקר טיפולי)... שיהיה בהצלחה (האם זה מקרי שהפורום נפתח רשמית ביום שקיבלת את ההודעה?
?) וברוכה הבאה, יש מקום לכולם
 
שלום שלום ../images/Emo142.gif

לקולגה לעתיד. לא צריך כלל לשאול - את מוזמנת לכאן כבר עכשיו. מדובר בהסבה לתואר ראשון או שני?
 

שנהביי

New member
תודה על קבלת הפנים ../images/Emo39.gif

מדובר על הסבה לתואר ראשון. אני בוגרת תואר ראשון של מסלול לחינוך מיוחד. בתקווה לעבור את השנתיים האלו במהירות, בעניין ובהצלחה. אני כל כך חדורת מוטיבציה... אולי בגלל שסיימתי את הלימודים לפני 7 שנים בערך, וחסרה לי הלמידה (למידה מבחינת הוספת ידע חדש). זהו, מקווה שיהיה בסדר. ביום א' מיד אחרי החג אלך להרכיב מערכת שעות (וואי כל כך הרבה שנים לא עשיתי את זה!), ושבוע אחרי זה אני כבר אהיה סטודנטית מן המניין. כייף לי!
 

עוסג

New member
מברוק

בהצלחה. גם אני עשיתי את המסלול הזה, שעשה לי רק טוב.
 
למעלה