שלום לכולם חג שמחחח!!!!!

T h e B o Y1

New member
שלום לכולם חג שמחחח!!!!!

קודם כול חג שמח לכולםם ושנה טובה לכול מי שנמצא בפורום הזה... אני יתחיל מזה שעברתי טסט ביום ראשון.... ויש לי מספר שאלות 1. חחח למה אף אחד לא ידע על העיצומים שהיה במשרד הרישוי זה יסתיים כבר? 2.אם עברתי טסט מתי אני יכול השבוע בירושלים ללכת למשרד הרישוי יום חמישי הם פתוחים ? 3.אם מסתכלים על היום שעברתי טסט ולפי זה קובעים מלווה ? או שהם קובעים מאותו היום שהגעתי לשם ? 4.יש חוקים חדשים בתאוריה או במשהו שקשור לנהיגה שצריך להיכנס לחוק ?? תודה רבה לכול מי שיענה לי ... שנה טובה!!!!
 

ררדד

New member
שאלות קשות

1. אין לי מושג לגבי העיצומים. 2. בשביל מה ללכת למשרד הרישוי? המורה לא מביא לך את הרשיון? ובלי קשר תזכור אח"כ ללכת לדואר לשלם אגרה. 3. לא זה ולא זה. קובעיםל פי יום הדפסת טופס הרשיון הזמי (בדר"כ יום אחרי שעברת, לא בטוח איך זה יהיה בגלל החג) 4. אין ממש חוקים חדשים שעומדים להכנס, קרא במאמרים של הפורום+טאגליינס את החוקים הקיימים. שנה טובה גם לך!
 

T h e B o Y1

New member
קודם כול תודה שענית

שילמתי כבר אגרה לפני הטסט ואת הרישיון המורה לא מביא לך צריך ללכת למשרד הרישוי ... השאלה אם הם יהיו פתוחים השבוע שמעתי שיש עיצומים אבל מה עם זה באמת ניראה לי שהסתיים ...
 

MrJacKasS

New member
ררדד התכוון לאגרת הרישיון

עם הרישיון הזמני אתה צריך ללכת לדואר ולשלם שם אגרה בסך 131 ש"ח. ללא תשלום האגרה לא תוכל לנהוג, ובבוא הזמן לא תקבל את הרישיון הקבוע (בתום הדרישה למלווה).
 

T h e B o Y1

New member
כנס

תודה על התגובה שלך לא ממש הבנתי אותך שאני מקבל תרישיון ללכת איתו לדואר ולשלם 131 ש''ח ? או לפני שאני מקבל תרישיון ? כי לא אמרו ששם (במשרד הרישוי משלמים ...) השאלה אם הם פתוחים יום חמישי הזה מישהו יודע?
 

ררדד

New member
אין על מה, ו..

ג'קאס כבר ענה בשמי- אחרי שמקבלים את הרשיון הולכים לדואר ומשלמים 131 ש"ח ושם מחתימים לך את הרשיון. וזה מוזר שהמורה לא מביא לך את הרשיון.. כאילו עברת טסט וזהו לא תראה אותו יותר?.. כמה מתנות המורה הזה הפסיד מתלמידים שסיימו אצלו אבל לא ראו אותו יותר..חחח וביום חמישי הם יהיו פתוחים. חבר שלי עבר טסט אתמול והמורה נהיגה שלו (וגם שלי לשעבר..) אמר לו שביום חמישי הם פתוחים, לא נראה לי שהוא טועה.
 

T h e B o Y1

New member
תודה רבה שוב

וסבבה אם פתוח יום חמישי אז זה טוב ... יאלה כול מי שעבר טסטס בימים האלה מזל טוב לכם !!!! ואל תשכחו לנסוע בזיהירות ולא לסכן את הרישיון שלכם בגלל שטויות ... ואתם בטח מכירים תמשפט <אם שותים לא נוהגים>
 
למעלה