שלום לכולם! יש לי שאלה...:)

cosefi15

New member
שלום לכולם! יש לי שאלה...:)

כמו שאתם בטח מבינים אני לא ממש בפורום הזה פה והאמת אני לא הכרתי את הפורום הזה עד היום וחבל שכך.. רציתי לשאול אתכם שאלה שקשורה באזרחות בריטית ודרכון בריטי. האם למישהו מכם יש אחד כזה? האם אתם יודעים במקרה אם אני זכאי לאזרחות בריטית אם סבי ז"ל היה בריטי? תודה מראש לעונים לשאלתי החשובה, כי עד היום לא הצלחתי למצוא תשובה, אבי הוא בעל אזרחות בריטית שפג תוקף הדרכון והוא לא חידש. אז מה אתם אומרים? תודה מראש לעונים! יום טוב! :)
 
אז ככה

אתה נוסע לתל אביב (יש רכבות/אוטבוסים/מוניות/אוטו) יורד בשגרירות ברטניה, נכנס פנימה ושואל אותם על כל הפרוצדורות. לפי ידיעתי לא מגיע לך.
 
כי הבריטים לא נוהגים לחלק

אזרחויות כל כך מהר. את יודעת שילד שנולד בברטניה לא זכאי לאזרחות אלא אם כן אחד מהוריו אזרח בריטי? רק נתתי דעתי לפי הידע הלא קטן שלי באנגליה ובעיות ההגירה לשם. אמרתי לך לאן ללכת, לכי ומה שהם יגידו לך. אשמח אם גם תכתבי פה מה אמרו לך.
 

suburban skies

New member
לא נכון...

כל מי שנולד בבריטניה זכאי לאזרחות בריטית. אני נולדתי שם ויש לי אזרחות. אומנם גם ההורים שלי אבל זה לא משנה.
 

suburban skies

New member
לא זה לא

אמא שלי ואחותי לא נולדו שם, רק אבא שלי ואני ולכולם יש אזרחות. ברגע שנולדת שם אתה מקבל אוטומטית. אצלי באופן אישי גם אבא הוא אנגלי והינו גרים שם, אבל זה רק מוחיכ שמה שאמרתי הוא נכון.
 
את מפגרת או משחקת אותה?

זה שני דברים שונים!!! אבא אנגלי=אוטומטית הילדים והאשה מקבלים אזרחות. ילד נולד באנגליה לאבא/אמא אזרחים גם הוא אזרח. ילד נולד באנגליה לאמא ואבא לא אזרחים הוא לא אזרח. ילד עם אבא/אמא אנגלים נולד בעזה עדיין מקבל אזרחות אנגלית. הבנת?
 
ילד שהוריו לא אזרחים בריטים

יכול לקבל אזרחות רק אחרי 5 שנים שהוא גר באנגליה. אלא אם כן שינו את זה ואני בספק שכן.
 

suburban skies

New member
אוקי

קודם כל אתה סותר את מה שאמרת קודם:"מי שאחד מההורים שלו לא אזרח בריטי לא מקבל אזרחות." ואני מציעה לפני שאתה קורא לי מפגרת או כל מיני ברכות אחרות שתבדוק את החוק. הנה לינק בשבילך ובשביל כל מי שמעוניין: http://www.britemb.org.il/Consular/Guide_UKM.html כרגע לפי מה שקראתי הטענה שלי תואמת לסעיף השני של החוק ואני צודקת. ככה שתחשוב פעמים לפני שאתה פותח את פיך המפיק דברי טעם ותבונה. יום טוב.
 
סבבה אני מבינה שאני צודקת

1. מי ששאלה את השאלה היא בת 16 מכאן נובע שהיא לא נולדה לפני 83 נכון? היא/הוא שאל שאלה על זכויותי לאזרחות ואני אמרתי מה החוק כיום שתקף מ1983. ואני אמרתי שמי שאחד מההורים שלו בריטי זכאי לאזרחות ומי שהוריו לא בריטים (אף אחד מהם) לא זכאי. אני מקווה שהבנת אפילו אם קשה לך.
 
כנראה המשפט יכול להתפרש שונה

שאמרתי התכוונתי שאלא אם כן אחד ההורים בריטי, אם השני לא זה לא משנה צריך אחד מינימום.
 

suburban skies

New member
הויכוח הזה טיפשי

כל אחד הבין/ה מה שהבינו וכל אחד חושב שהוא צודק מההכרה שלו אם החוקים. אני די בטוחה שאני צודקת וגם את/ה (מצטערת לא כל כך הבנתי אם את בן או בת כי כתבת "אני מבינה" אבל בכרטיס שלך כתוב שאת בן) בכל אופן אפשר לנהל ויכוח בצורה מנומסת, ולא תוקפנית או מעליבה. לי אין כוח יותר להתדיין בנושא כי זה לא יוביל לשום מקום... יום טוב לך ולכל חברי הפורום.
 
אני בת

את הכרטיס לא ממש התייחסתי אליו. את יודעת מה? שמי ששאלה את השאלה תגש לשגרירות ותספר לנו מה תשובתם.
 

cosefi15

New member
היי אז ככה ..

כמה דברים... דבר ראשון אני בן .. לא נורא .. חחח ואבא שלי הוא אזרח בריטי אשר דרכונו פג תוקפו אך לגבי האזרחות אני לא בטוח.. הכל תלוי באבי , הוא לא מתלהב מאזרחות בריטית אבל בבוא היום שאני מקווה שלא יהיה רחוק ניגש יחד עם אחותי שנולדה אגב לפני דצמבר 1983 וכן יש לה זכות לאזרחות.. ברגע שתהיה לי תשובה אעדכן פה .. תודה לכם על העזרה!
 

suburban skies

New member
טוב כנראה שצדקת....

אני חושבת ששינו את החוקים מאיך שהם היו פעם ואני פשוט לא הייתי מעודכנת... בכל אופן עכשיו אנחנו יודעות את התשובה. אני יודעת שלי באופן אישי שני ההורים אזרחים וגם נולדתי וגרתי שם תקופה קצרה, ככה שלמעשה האזרחות הראשונה שלי היתה בריטית וכשהמשפחה שלי עלתה לארץ קיבלתי את הישראלית... ככה שאני באופן אישי מחוסה אזרחית וזה מה שחשוב לי באופן אישי! ביי ביי לכולם!
 
למעלה